Gå til innhold

-Hva skal jeg svare?


Gjest linselusa

Anbefalte innlegg

Gjest linselusa

-Har som singel vært ute på en datingside, og mailet et par ganger med en mann som i utgangspunktet virket ok. - Han er skilt og bor sammen med dattera.

I tredje mailen jeg fikk av ham, sender han med over 20 foto av dattera som er en slags lokal kjendis. Det er jo vel og bra, men det er jo ikke henne jeg vil bli kjent med!

Jeg prøvde jo allerede i andre mailen og spørre ham om diverse ting, hva synes du om det og det.......fikk korte og generelle svar på alt jeg spurte om, før "samtalen" dreide seg over på dattera igjen.

Jeg skjønner jo at fyren er stolt av datteren sin, men det må da være måte på.

Er det i det hele tatt noen hensikt å fortsette dette?

Andre med lignende erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje det er ekstremt viktig for ham at du "blir kjent med" datteren hans, og at han er så stolt av henne at han bare må?

Høres litt sært ut, men er vel ikke akkurat noe dumpegrunn hvis du ellers liker ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han har blitt dumpet nettopp fordi han har barn på heltid, og at han denne gangen vil sikre seg at barn ikke vil være noe problem for evt. forhold?

Om jeg har lignende er erfaring? Ja, men på en litt annen måte. Jeg møtte en engang en mann som hele tiden skulle vise at han er en god far, for "det er jo det kvinner vil ha!".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest graceland

Jeg tror ikke han er rede til å snakke om seg selv. Tror dette er en mann med lav selvtillit, som ikke synes at han selv er noe interessant samtaleemne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil iallefall si at jeg tror dette er en noe romantisk type med dybde og som nok IKKE møter den rette i deg pga din reaksjon på hans svar(?)

Å tolke i hjæl og be om mening her som du gjør viser vel mere din manglende selvtillitt

attpåtil er du arrogant overfor han...

nei denne mannen er nok ikke så mye "værre" enn mange andre,han tør å ta slike ord i sin munn..du bør være smigret men du blir rett & slett forlegen og satt ut pga av hans ord til deg OM deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg vil iallefall si at jeg tror dette er en noe romantisk type med dybde og som nok IKKE møter den rette i deg pga din reaksjon på hans svar(?)

Å tolke i hjæl og be om mening her som du gjør viser vel mere din manglende selvtillitt

attpåtil er du arrogant overfor han...

nei denne mannen er nok ikke så mye "værre" enn mange andre,han tør å ta slike ord i sin munn..du bør være smigret men du blir rett & slett forlegen og satt ut pga av hans ord til deg OM deg..

Eh..svarer du på denne tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linselusa

Takk til dere med relevante svar.

Greitt å få nye synsvinkler. Ofte blir man litt blind når man står oppe i en situasjon. Det kan jo godt hende at den forrige daten ikke har kommet overens med dattera feks, og så vil han forsikre seg om det denne gangen. Anser det ikke som dumpegrunn enda. (Selv om det skurrer littegrann i magefølelsen).

Jeg ser det an og hvordan det utvikler seg videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags inntrykk har du av ham ellers, da? Hvis han kan snakke om andre ting enn dattera, så ville jeg sett det an, men hvis dattera er den ene store interessen han har, så ville jeg løpt så fort jeg kunne. (Kommer selvsagt litt an på hvor gammel hun er, men av en eller annen grunn innbiller jeg meg at hun er mellom 13 og 20 et sted).

Hvis hun er "det eneste" han er opptatt av så er det tvilsomt om det vil være plass til deg i et fremtidig forhold. Men hvis det er et utslag av "stolt far" fordi hun nettopp er blitt lokalkjendis så stiller saken seg noe annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en blanding av dårlige sosiale antenner og lav selvtillit. For meg ville det vært god nok grunn til å backe unna......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså. Det virker litt søtt :)

Men jeg skjønner at det blir irriterende.

Du kunne prøve litt mer, og dersom han faktisk ikke klarer å snakke om annen enn sin datter, så sier du det til ham. Du kan si at det er vanskelig å ha et forhold med ham, når alt skal handle om datteren.

Dersom han ikke greier å forandre seg efter det, så er det nok beste å avvikle relasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...