Gå til innhold

Mischas siste innkjøp


Mischa

Anbefalte innlegg

I dag ble det litt mer shopping gitt..

* en ny truse på salg (rosa og blonder med sommerfugl og strasstener..) og

* to gullspenner med glitrende stener

* i tillegg til et par nye vintersko! yey jeg fant.. men måtte opp en størrelse så det ser ut som om jeg har kjempeben :S

de var på salg hos Din Sko og kostet 200 kr, så da er det ikke så krise om jeg ikke forguder de.. :sjenert:

og i går kjøpte jeg en treningsdvd på nettet .. Ministry of Sound Pump It Up så nå er det ingen vei tilbake..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Såå, kom nettopp hjem fra en bytur. Måtte være med typen og finne "vintersko".. han må alltid ha assistanse når han skal gå til innkjøp av klær og drar meg byen rundt.

Heldigvis fant vi noen gode, fôrede og vanntette.. Jeg derimot fikk kjøpt meg en sort cardigan fra H&M , lik den jeg har i rosa, men syntes fasongen var så fin på den, så likte den godt. Og så kjøpte jeg et pennal faktisk, en liten elegant sak, det er nok bare plass til ca 4 blyanter/penner, men den var metallisk sølvlilla og stilig ;) Fant den på ARK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å unngå å bruke altfor mye penger om dagen da jeg bør forsøke å spare litt. Men kjøpte mange sokker på salg og en hårbørste fordi jeg trenger en jeg kan ha hos kjæresten min så jeg slipper å se ut som et bustetroll hver gang jeg går derfra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt altfor mye smykker og stæsj de siste ukene.. I går kjøpte jeg enda mer:S

Armbånd - ikke helt likt som dette, men kuler i forskjellige sterke farger

En sort bred hårbøyle i silke, men som ser ut som et hårbånd fordi man knyter det..

Et gullfarget kjede med charms i plast (i ulike farger) fra H&M

+ enda et par sokker på salg :sjenert: (tror jeg er oppe i ca 15 par denne måneden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en liten bytur i dag og.. Så en del fint og mange fristelser. Blant annet en søt pique skjorte på den nye butikken på Steen&Strøm som selger Nicky Hilton. Det var også et par bøker jeg har kjempelyst på. Men det ble "bare" et silkeskjerf fra Vero Moda, i brunt, hvitt, lilla og brun. Ser veldig Pucci ut :) Det var kjempefint til en brun veske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SHOPPING FEBRUAR

Stæsj

* Sort bred hårbøyle (med silkestoff og knyting bak i nakken)(Accessorize)

* Silkeskjerf i hvitt, brunt, lilla og rosa (Only/Vero Moda)

* Armbånd med kuler i forskjellige farger og størrelser (Accessorize)

* Gullfarget kjede meg charms i ulike farger og figurer (H&M)

* Sorte hårstrikker (h&m)

* Kjede med kuler i forskjellige farger og størrelser (Accessorize)

* Gullkjede med hjerte og rosa sten (Accessorize)

* Tynn hårbøylei gjennomsiktig plast med hvitt blondemønster (Accessorize)

* Kremhvit hårbøyle (Accessorize)

Sminke og dill

* Vippekost (h&m)

* Øyebrynsgele (h&m)

* Isadora Eye Quartet

* Løsvipper (Vita)

Sko og klær

* sorte ballerina sko med sløyfe (H&M)

* kremhvit cardigan (H&M)

* rosa singlet (H&M)

* hvit kortermet skjorte med gullstriper (H&M)

* kremhvit kjole (H&M)

* sorte tights

* brun singlet i stretch (H&M)

* hvit singlet i stretch (H&M)

* lilla tunika/topp (H&M Divided)

* Hvit bluse/jakke(H&M)

* topp i gul/brun/hvit (Vero Moda)

* kremhvit trenchcoat (Vero Moda)

* Gule flipflops med sølvstjerner (Accessorize)

* lyslilla glittersinglet (Vero Moda)

* sort jakke med belte i midjen (Vero Moda)

Annet

* Pilates DVD

* Fotoalbum

* Marian Keyes - 'Anybody Out There'

* Hentet masse bilder hos Fotoknudsen

* Sitronvifte (Accessorize)

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble en liten bytur i dag og.. Så en del fint og mange fristelser. Blant annet en søt pique skjorte på den nye butikken på Steen&Strøm som selger Nicky Hilton. Det var også et par bøker jeg har kjempelyst på. Men det ble "bare" et silkeskjerf fra Vero Moda, i brunt, hvitt, lilla og brun. Ser veldig Pucci ut :) Det var kjempefint til en brun veske!

Har Nicky Hilton eige merke? Og kva betyr Pucci? :klø: Føler meg lost no :ler:

Det silkeskjerfet frå Vero Moda, var det prikkete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Nicky Hilton eige merke? Og kva betyr Pucci? :klø: Føler meg lost no :ler:

Det silkeskjerfet frå Vero Moda, var det prikkete?

Det var noe sirkler og sånn på det, men ikke direkte prikkete nei:)

Ja Nicky Hilton har visstnok lansert egen kleskolleksjon..Dagbladet skrev om det her om dagen:)

Det var litt mye fjortisplagg, som velourdresser i pastellfarger.. men noe var lekkert. Silkebluser med strassstener og sånn:)

Pucci er et merke.. ble alltid forvirret før, av Gucci og Pucci.. Pucci kjennetegnes av sterke fargerike plagg med sirkler, striper.. Veldig glade og friske plagg:) Skjerfet jeg kjøpte ligner faktisk veldig mye på dette !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grønnsåpe
SHOPPING FEBRUAR

Stæsj

* Gullfarget kjede meg charms i ulike farger og figurer (H&M)

hm, tror kanskje jeg også har det.. hvis det er det jeg tror det er, er det kjempesøtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm, tror kanskje jeg også har det.. hvis det er det jeg tror det er, er det kjempesøtt!

Det lå ute på hm.com men finner det ikke nå lenger.. Det er en regnbue, en liten fugl..+ to til jeg ikke husker:)

Synes det er så lekent og søtt. Liker det kjempegodt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grønnsåpe

Ja, det er det jeg har også :ler: Det er kjempesøtt og ... ja, litt barnslig, på en måte. Er kjempefornøyd med det jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg var å så etter det skjerfet i dag, men de hadde det ikke på Oslo City! :tristbla: Men det er jo ikke den eneste Vero Moda-butikken i byen, akkurat... Jeg får lete videre. Det høres ihvertfall kjempefint ut! :)

Endret av itla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, jeg var å så etter det skjerfet i dag, men de hadde det ikke på Oslo City!  :tristbla: Men det er jo ikke den eneste Vero Moda-butikken i byen, akkurat... Jeg får lete videre. Det høres ihvertfall kjempefint ut! :)

Ja jeg kjøpte det på Vero Moda ved Klingeberg :)

Men det er jo maaange å velge mellom.. Sikkert best å prøve de som er minst besøkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk handlet noen små ting de siste dagene (selv om jeg har shoppeforbud - må spare til Los Angeles-ferien)

men måtte ha noen småting på lørdag

* vippebørste (fra H&M.. kan ikke unne meg noe annet)

* sorte hårstrikker (hvor blir de av?? Det må jo være et globalt miljøproblem! De bare forsvinner..)

* øyebrynsgele (også fra HM.. har fått så buskete bryn så må holde de på plass :ler: )

* Isadora Eye Quartet (med lys rosa, mørk burgunder, sølv med glitter og koksgrå med glitter)

idag:

* sorte ballerina sko fra HM (de er til jobbruk, om de ikke føles gode, leveres de tilbake!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg kjøpte det på Vero Moda ved Klingeberg :)

Men det er jo maaange å velge mellom.. Sikkert best å prøve de som er minst besøkt!

Satser på at jeg får tatt en runde før kveldsvakt på jobb i morgen. Takk for tips! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

LøNNiNg jippi!

Dagens kjøp:

* Fargerikt langt kjede med kuler i forskjellige farger (plast og tre) (Accessorize)

* Sorte tights (Accessorize)

* Delikat matt gullkjede med et gullhjerte og rosa sten (Accessorize)

* Hvit kortermet skjorte med gullstriper (H&M Divided)

* Lang sølvfarget glittertopp (H&M)

* Kremhvit cardigan (H&M Divided)

* Hvit singlet med sorte hjerter (H&M Divided)

* Rosa singlet (H&M Divided)

..hmm..tror det var alt

også bestilte jeg MTV Pilates DVD fra play.com :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens kjøp:

Byttet inn den sølvtoppen fordi den egentlig ikke var noe fin, og kjøpte en kremhvit kjole 60-talls stil :) Den var skjønn.... De hadde den i sort og oransj også, men syntes absolutt den lyse var finest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...