Gå til innhold

Mischas siste innkjøp


Mischa

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle slenge meg på med en shoppingdagbok jeg også.

Dele mine siste kupp og mine siste tabbekjøp..

Det siste ordentlige jeg kjøpte var på fredag; en velourbukse i mørkebrunt fra Only/VeroModa - ikke noe jeg har planer om å gå med offentlig bare utrolig deilig å ha på hjemme når man leser til eksamen. Finner ingen bilder, Only og Vero Moda har dårlige hjemmesider..

Kjøpte også en kjempeliten brosje igår en sølvfarget liten krone, men den skal jeg gi bort i gave så det teller egentlig ikke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen hit!! :):velkommen:

Velurbukser er gooode, er du også slik at du må skifta til kosebukser når du kjem heim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn

:vinke:

Kjøpte en velourkosebukse for noen uker siden jeg også, men på H&M, og det er sååå godt å gå i. Men den brukes kun inne, og på vei til postkassa :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hilser tilbake*

:vinke:

:)

Ja jeg synes det er kjempedigg å skifte til kosebukser når jeg kommer hjem .. går jo ikke an å sitte i trange olabukser! De jeg kjøpte på fredag lignet litt på Juicy sine, med en liten lomme bak.. very nice:)

Kom på at jeg også kjøpte disse på lørdag

http://www.monsoon.co.uk/invt/89128003

Jeg blir så innmari kald på ørene, og luer ser bare helt idiotisk ut på meg, så noe måtte jeg ha! Ikke det at jeg ser så utrolig kul ut med ørevarmere heller! Ligner litt på Mikke Mus - men da får andre noe å le av :) Jeg vil bare være varm på ørene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte øyrevarmarar :) Syns det er berre kult, eg :) Har lyst å bruka mine som eg hadde når eg var yngre, men dei er veldig fargesprakande :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøver å bli ferdig med alle smågavene til julekalenderen jeg lager til søsteren min, så det går mange penger ut.. uten at det er noe til meg egentlig!

Men kjøpte pysjamasbukse på eBay her på onsdag kveld.. David & Goliath "It's All About Me", og det er noe jeg trenger/ikke har, i tillegg til at den bare kostet 20 dollar inkl. frakt :)

Håper bare den passer! :S ...ellers blir det en fin gave til en eller annen til jul :)

http://www.davidandgoliathtees.com/index.p...ge=3&perpage=16

oi lang link! :D Er mange andre jeg egentlig også vil ha... men vanskelig å finne noen som selger rimelig.. om jeg skulle kjøpe fra davidandgoliathtees ville portoen kommet på over 45 dollar fordi de bruker UPS :S uaktuelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det er litt fjortis med David & Goliath, og jeg har ingen planer om å bruke den til annet enn som pysjamasbukse.. Buksene koster 400 kroner på Shopgirl på Arkaden, og 400-500 kroner på BikBok, så tror jeg har gjort en bra deal :D

Jeg vil også ha..

http://www.davidandgoliathtees.com/index.p...ge=2&perpage=16

http://www.davidandgoliathtees.com/index.p...ge=2&perpage=16

http://www.davidandgoliathtees.com/index.p...ge=2&perpage=16

http://www.davidandgoliathtees.com/index.p...ge=1&perpage=16

http://www.davidandgoliathtees.com/index.p...ge=1&perpage=16

+ flere!

Synes de er veldig morsomme :D

Enkelte t-skjorter der er litt ekle og groteske.. så de styrer jeg unna, men likevel mye jeg må le av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Rock, Pop og Anthems fra før.. men vil ha den første, party og 80s også!

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår kjøpte jeg igjen litt ting til julekalenderen til lillesøsteren min.

Og et par store, myke, gode Hello Kitty sokker fra H&M..utrolig deilige og gode, særlig nå som været er dritt og det regner konstant, og jeg blir våt og kald på bena.

Elsker Hello Kitty (og har gjort i alle år) så må styre meg for å ikke kjøpe opp alt de har på H&M.. synes likevel det er litt kjipt at det skal bli allemannseie nå da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også kjøpte jeg meg Company igår og Glamour idag.. Liker begge bladene kjempegodt :)

Bruker utrolig mye penger på blader altså, men klarer liksom ikke la være å kjøpe heller, vil ikke gå glipp av et nummer! Så når jeg skal ha de to, pluss Cosmopolitan og InStyle hver måned, så koster det. ofte blir det jo kanskje et og annet blad i tillegg. Som Det Nye.. som jeg forøvrig kjøpte på søndag for første gang på ca et år, og nå skjønner jeg hvorfor jeg ikke kjøper det! Grusomme motesider, uinteressant lesestoff, få sider.. Bruker ikke pengene mine på det bladet igjen på en stund nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det er de britiske utgavene du kjøper, så lønner det seg for det meste å abonnere. Jeg har abonnement på Glamour og InStyle. Vurderer å bestille flere også... På en del utenlandske blader har Narvesen skyhøy avanse.

PS: Dette gjelder sikkert amerikanske blader også, men de kjøper jeg så sjelden at jeg ikke aner om det lønner seg. :)

Endret av itla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vurderer å abonnere på den amerikanske utgaven av Cosmopolitan.. koster søren meg 88 kroner per issue på Narvesen, og fant ut at det kostet under 500 kroner for 24 utgaver om man abonnerer.. Har bare litt dårlig erfaring med å abonnere på utenlandske blader, at det kommer alt for sent frem og at det er vanskelig å si opp abonnementet. Så JA jeg vurderer det :)

Bare er ikke like moro om jeg aldri klarer å få sagt opp og bladene kommer to måneder etter utgivelsesdato.. :S

Sjekket priser for abonnement på UK Cosmopolitan (som er det jeg kjøper.. selv om det amerikanske også er meget bra) og tror jeg fant ut at det nesten ikke lønte seg, så har utelukket de andre engelske bladene.

Når det gjelder InStyle så leser jeg USA-utgaven .. ikke UK. Men takker for tipset, nå ble jeg enda mer gira på å abonnere:) Føler meg jo ganske snytt når jeg betaler 3-4 ganger mer enn utsalgspris for et blad :S

Men hva er dine erfaringer med levering av blader og når kommer første blad, etter at du har bestilt abonnement?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått veldig greit med både Glamour og InStyle. Bestilte abonnement på nett, der jeg valgte hvilket nummer jeg ville ha som det første jeg fikk tilsendt (ihvertfall med Glamour, InStyle fikk jeg av sambo i gave). Det kom når det skulle, og det har det gjort etterpå også. Kommer omtrent samtidig med at de får det på Narvesen. :) Britiske Cosmopolitan sender visst ikke til Norge lenger, antar at det er fordi det har kommet norsk utgave av bladet og de mener vi bør lese det i stedet. Men det er uansett det bladet jeg liker minst av de jeg pleier å kjøpe. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Prøvde å sjekke priser nå for Glamour men det står 44 pund for 12 utgaver, så da sparer man under en 100 lapp.. Er ikke så stor forskjell ... *skuffa* ..selv om det jo er penger spart. Får du forresten gavene som følger med når du abonnerer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, så rart, når jeg prøver å sjekke prisen nå får jeg beskjed om at Glamour ikke sender til Norge...? Men jeg mener jeg betalte ca 600 kr for 24 mnd. for.... tja, halvannet år siden, kanskje? Får ikke med gavene, nei, men for det aller meste synes jeg ikke det gjør så mye, de er ikke akkurat av topp kvalitet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekket gjennom www.subscription.co.uk/condenast

jaja mystisk :)

Du har helt rett i at gavene som følger med ikke er spesielt interessante :)

Kan sikkert helt fint klare meg uten.. det eneste er når det er bøker da :) det kunne jeg tenkt meg!

Er fortsatt fristet til å abonnere om den amerikanske utgaven av Cosmo.. om ikke annet.. så får jeg heller fortsette med fullprisbetalingen for de andre bladene :) Jeg burde hatt gullkort hos Narvesen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...