Gå til innhold

"Analorgasme"


Gjest gigis

Anbefalte innlegg

Ser det er en under orgasme som har oppnådd orgasme når kjæresten stimulerte han analt. Er det fler her inne som har opplevd det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg har fått mange orgasmer når jeg har stimulert meg analt, tar ikke så alt for lang tid før det går for meg med en vibrator der bak, kun med fingen bruker det for lang tid og er litt slitsomt i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det som heter melking, og skjer ved at man stimulerer prostata.

Nå har jeg lest om melking på wiki. Slik jeg forstår det, betyr det at man stimulerer prostata slik at sædvæsken (ikke sædcellene) skilles ut uten at mannen får orgasme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest om melking på wiki.  Slik jeg forstår det, betyr det at man stimulerer prostata slik at sædvæsken (ikke sædcellene) skilles ut uten at mannen får orgasme.

Vel, ja, det er en form for melking. I den formen du viser til så stimuleres ikke penis, noe som gjør at han får utløsning uten orgasme. Men, det kalles også melking når man stimulerer både prostata og penis, noe som gjør at orgasmen blir sterkere enn vanlig.

I de miljøene jeg kjenner til der melking er vanlig, brukes i alle fall melking om begge deler (her snakker vi spesielt om Dominante kvinner som bruker orgasmekontroll for å disiplinere slavene sine, og ja, jeg leser om mye rart og prater med mange rare folk om mye rart).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I de miljøene jeg kjenner til der melking er vanlig, brukes i alle fall melking om begge deler (her snakker vi spesielt om Dominante kvinner som bruker orgasmekontroll for å disiplinere slavene sine, og ja, jeg leser om mye rart og prater med mange rare folk om mye rart).

Interessant. Jeg la merke til at artikkelen i en bisetning nevnte at det kunne brukes til "sexual denial". Men vet du hva som gjøres og hvordan det gir bedre kontroll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...