Gå til innhold

Nakenbilder


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Har du fått dem? Har fått et par e-poster med dem allerede. Mye morsomt;) Synes særlig det er morsomt der han står foran speilet med snoppen dinglende ut av shortsen. Og gutta liker nok Marian på senga og i dusjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fått den jeg også. Men jeg syntes ikke det var veldig spennende. Det nok mye klipp og lim her......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele grunnen til at folk synes dette er kult er jo at de er kjendiser. Hadde de ikke vært det hadde det jo vært fullstendig uinteressant, du finner jo mye verre nakenbilder enn det der på nettet. Men må innrømme at jeg er såpass enkel at jeg titta litt nøyere på bildene jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått dem og slettet dem. Jeg synes utrolig synd på det paret akkurat nå. Og jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor noen synes det er interessant å sende sånt ut på nettet. Vil man se nakne mennesker er det da nok av de som stiller opp frivillig. Dette er jo bare tragisk for de det gjelder. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Norwegian Blue

Jeg har ikke sett de, har ikke lyst heller.

Hvem er det som sender sånne ting rundt egentlig? De som har fått det, hvem får de det av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegian Blue
De går som en farsott på mail, men ligger nok sikkert ute på noen internettsider også, tenker jeg.

Vet ikke om noen tør å legge de ut, det trues jo med søksmål..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
det trues jo med søksmål..

Det skjønner jeg godt. Selv om de er kjendiser så gir det ingen rett til å manipulere nakenbilder av dem og sende rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sett dem jeg. Ikke det på sengen, men et med snoppen ute foran speilet og et i dusjen av henne. Hun er jo en flott dame da!

Han hadde vel ikke noe å skryte av akkurat men.....

Synes helt ærlig synd på dem, og vil ikke sende bildene videre, syns det er litt smålig faktisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg godt. Selv om de er kjendiser så gir det ingen rett til å manipulere nakenbilder av dem og sende rundt.

Virker ikke som om de er manipulerte siden iingen har gått ut og sagt noe annet. Men de har da ikke noe å skamme seg for noen av dem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bjørnsdatter

Neida, ikkeno' å skamme seg for noen av dem (bortsett fra det faktum at han står foran speilet og tar bilde av seg selv med kølla hengende ut av shortsen), og kjipt gjort å publisere bildene, men hallo... sånne bilder har man jo ikke på telefonen...

:klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Virker ikke som om de er manipulerte siden iingen har gått ut og sagt noe annet. Men de har da ikke noe å skamme seg for noen av dem  ;)

Nei, jeg vet ikke jeg. Jeg hadde ikke hørt om den før jeg leste denne tråden. Dumt å ha sånne bilder på mobilen, ja, men gir det noen rett til å spre de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, tipper de har det tøft med mediekonsulenter og alskens rundt seg nå - manipulerte eller ei....

Og om de er ekte... og bare på mobilen... (NOT safe!) er de jo ikke helt uten skyld selv, eller?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...