Gå til innhold

- når gikk dere til sengs?


Gjest Jente_81

Anbefalte innlegg

Gjest Jente_81

Nå har jeg endelig møtt en som jeg virkelig faller for!

Møtte han på internett, så i virkeligheten. Har møtt han 2 ganger og den siste ganga fikk jeg et perfekt hollywoodkyss! Et natta kyss så mykt på leppene før jeg satte meg inn i bilen og kjørte hjem. Gjett om hjertet banket hele veien hjem!

Er betatt, og har ved meldingene han sender meg (ikke grove ++) så får jeg inntrykket av at han liker meg veldig godt og!

Jeg har ikke alltid vært mors beste barn, og av og til hoppet til køys samme kveld. Men da har det liksom ikke vært det samme som nå.......................

Nå er det kjempespennende, varmt, nytt, varsomt, kjærlig liksom......

Når hoppet dere til køys etter å ha møtt hverandre?

Regner vell med at det skjer når tiden er inne,,,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ved andre eller tredje daten.

Eller sagt på en annen måte; Den første mulige anledningen :ler:

Jeg orker ikke å date en mann over lenger tid for så å finne ut at sexen ikke funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. I alle mulige forhold og dates og så videre så er nok universalsvaret at vi gikk til sengs straks begge var kåte. Og det kan såklart variere litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegian Blue

Vi møttes første gang, ble sammen tre måneder senere og så tok det vel en måned før vi hadde sex. Ganske snill pike :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente_81

For noen sjønne svar *hihi*

I kveld blir nok kvelden ja,,,,,

Vanskelig å styre seg i går, hadde bestemt meg for at jeg ville vente litt. Men nå er det på grensa hva jeg klarer å vente!

Jeg glemmer aldri det blikket på han da vi satt i sofaen, helt fortapt var han hehe!

Har faktisk tenkt på dette med at tenkt hvis han e dårlig i senga! Finnes ikke værre ting syntes jeg............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når hoppet dere til køys etter å ha møtt hverandre?

Regner vell med at det skjer når tiden er inne,,,,,

Telttur, etter en uke, sovepose :sjarmor:

Mimre ... ahhh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk tenkt på dette med at tenkt hvis han e dårlig i senga! Finnes ikke værre ting syntes jeg............

Jo, det finnes verre ting. Det verste er de som ikke lærer av øvelse. En ting er å starte med å være dårlig i senga, noe helt annet er dem som fortsetter å være det. Anbefaler fortsatt soveposen (det er meg med teltturen i innlegget over). I soveposen er begge like dårlige og like gode - og så lærer man så fort hvordan man skal bli bedre når to ligger og vrir seg for å få plass i en sovepose :sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente_81

wohooo........

Det var kjempebra :sjenert:

Følte meg som ei prinsesse på hvordan han "behandlet" meg, riktignok i et voksen eventyr da............. hehe

Etter en stund på sofaen, løftet han meg plutselig opp og bærte meg inn til senga. Dette hadde jeg aldri ventet............... får helt frysninger jeg nå :)

Håper han herre er verd å satse på da æ ikke orker å bli brent en gang til, men han virker som om en seriøs type :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en stund på sofaen, løftet han meg plutselig opp og bærte meg inn til senga. Dette hadde jeg aldri ventet............... får helt frysninger jeg nå
hehe, skikkelig gentleman detta :ler:

Bært over dørstokken...du verden! Sikkert verdt å samle på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde79

Etter en stund på sofaen, løftet han meg plutselig opp og bærte meg inn til senga. Dette hadde jeg aldri ventet............... får helt frysninger jeg nå :)

ÅÅÅÅÅÅ, dååååååååååååååååååååååån!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...