Gå til innhold

Hvilken BH str er du?


Gjest squeeky

Anbefalte innlegg

OT, men er det noen som vet om spesialbutikker i Lillehammer området?

Er så sjelden jeg er i oslo.

Skulle så gjerne fått litt hjelp til å finne ut hvilken størrelse jeg burde ha. Nå bruker jeg 75C men den sitter ikke helt rett liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg trives best med bhèr i str 85 f etter en tur "for å bli målt" i spesialbutikk. selvfølgelig er det variajoner i strørrelser og modeller på bhène, alt fra e til h cup....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en ganske standard 80B, litt liten b-cup, faktisk. Men de lager jo ingen mellomting...

80B jeg også..veldig små pupper med andre ord:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker 75E og jeg finner aldri noen bher i den størrelsen i kjedebutikkene, så jeg må gå å kjøpe mine bher i sånne undertøysbutikker. Sei at jeg finner en bh så vil jeg ha ha trusen som hører til også, da blir det til at jeg må betale over 1000 kr for et sett undertøy mens andre betaler kanskje 300 kr på H&M, feigt !

Endret av Wiwa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Mistet endel av puppene etter at jeg lå på sykehus for snart to mnd siden, så nå er de bare ca 70 A=(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

70f på Bh-butikken Change, og 75e på La Senza...

Anbefaler alle å måle seg. Målte meg på Change og inntill da trodde jeg str min var 85c.....

I vanlige butikker har de jo ikke de riktige størrelsene så som regel ender man opp med noe som sitter feil. Har man veldig små pupper er det sikkert ikke så farlig, men har man litt størrelse tror jeg det er viktig at BHen sitter riktig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

80 DD - og jeg finner sjelden undertøy som jeg synes ser bra ut. Alt skal liksom være så praktisk når man må opp i størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

80 DD - og jeg finner sjelden undertøy som jeg synes ser bra ut. Alt skal liksom være så praktisk når man må opp i størrelse.

LaLina i Ullevålsveien har mye fint i alle størrelser. Jeg har aldri kommet ut derfra med en "bestemor-BH". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LaLina i Ullevålsveien har mye fint i alle størrelser. Jeg har aldri kommet ut derfra med en "bestemor-BH". :)

Takk! det skal jeg sjekke ut. Litt lei av "t-shirt bra" med tjukke stropper ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

70f på Bh-butikken Change, og 75e på La Senza...

Anbefaler alle å måle seg. Målte meg på Change og inntill da trodde jeg str min var 85c.....

I vanlige butikker har de jo ikke de riktige størrelsene så som regel ender man opp med noe som sitter feil. Har man veldig små pupper er det sikkert ikke så farlig, men har man litt størrelse tror jeg det er viktig at BHen sitter riktig...

Fikk sjokk da jeg skulle ha ny BH fra Change. Har alltid brukt 75D, noe jeg følte var litt for lite, men fant ikke større cup og mindre rundt på Cubus, H&M osv... Jeg fant ut at den riktige BH str for meg var 70G! Man merker virkelig forskjell når man finner sin riktige størrelse:)

Men en ting jeg har lurt på lenge; hvorfor har ikke H&M osv større utvalg av størrelser? Virker jo som det er ganske mange som bruker over 75C liksom....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mest i 80C, men har noen bh'er som er i 75C/D og en 80D. Alt etter hva slags bh det er!

Hilsen en som er høy og breskuldret ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...