Gå til innhold

Hvilken BH str er du?


Gjest squeeky

Anbefalte innlegg

Gjest squeeky

Hei,

når jeg er ute og skal kjøpe BH så er det så og si alltid utsolgt for 75B...er det gjennomsnittet på den norske kvinne, siden det alltid er utsolgt?

Nå bruker jeg 75C eller 80B, så finner som oftest en av dem...

Nysgjerrige meg :sjenert:

Edit: Ikke 80A, men B :)

Endret av squeeky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er en 75DD(E) :forvirret: men skal til utredning for brystreduksjon i slutten av november, så da håper jeg å kunne komme ned i en 75C :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig 70E eller F (avhengig av modell og slikt). Gjett om jeg har mange BHer som passer skikkelig!

Jeg kjøper stort sett en eller annen C eller D cup og syr inn rundt ryggen for at det skal sitte OK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes denne siden var litt intr. Har aldri målt dette før...

BH guiden

Jeg fant ikke så mye om BHer på linken, men ser du har http:// to ganger, så man kommer bare til siden om Hypertext Transfer Protocol på sidene til W3.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Deception

70C her, men siden jeg er ganske så smal rundt ryggen, har jeg en mistanke om at jeg egentlig skulle hatt omkrets 65, for jeg bruker alltid å ha BHen på innerste hakk helt fra dag 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge den linken skal jeg ha 90B! :overrasket:

Det er jo altfor svært! Cupen blir for stor og jeg skal vitterlig ha 70 rundt for at det skal passe perfekt på ytterste hakk når jeg kjøper den... Og det har jeg funnet ut gjennom å prøve uttallige BHer på en spesialbutikk (damene som jobber der fikk kjørt seg en del med å finne en størrelse og modell som passer).

Så tror nok jeg holder meg på 70E uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegian Blue

Jeg har flere BHer, som jeg ennå bruker av og til, i 75B. Brukte det fordi det er "standarden", men nå har jeg funnet ut at 75 er altfor slakt og bruker nå 70D.

Tror det er mange som bruker 75B fordi den passer mange "helt greit".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm....jeg har alltid brukt 75b, men bruker den på det innerste hakket fra dag 1.

Kanskje jeg kunne brukt 70c? For den blir jo fort for slakk.

Hva tror dere?

Har et par bh`er i 70b, men de er ikke behaglige på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Miss_alexandria

Jeg er nok ikke den som har stukket av med bhen i din størrelse :ler:

Jeg bruker 80 DD/E og jeg sliter veldig med å finne bher og det er faktisk det verste jeg vet å shoppe! :sur:

De har sjeldent min størrelse i vanlige butikker og det er ganske så irriterende.... Grr!

Har lagt merke til at veldig mange her i forumet har stooore pupper og liten omkrets ala 70 DD/E, men den størrelsen har jeg aldri sett i en vanlig butikk... :sjenert:

En ting jeg har merket i vanlige butikker er hvis jeg er så heldig å finne en D/DD cup, så er den høyeste omkretsen kun 75. Hva faen er det da?? Er vel naturlig at de som bruker såpass stor cup vanligvis er litt større i omkretsen? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest squeeky
Hmm....jeg har alltid brukt 75b, men bruker den på det innerste hakket fra dag 1.

Kanskje jeg kunne brukt 70c? For den blir jo fort for slakk.

Hva tror dere?

Ville iallefall prøvd....Jeg brukte 75 B av gammel vane i noen år, men puppene mine hoppet jo hele tiden ut(hver gang jeg bøyde meg etc)...så tenkte jeg at jeg skulle prøve noe nytt bare for å se; Gikk opp til 75C el. 80B og nå er alltid puppene på plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm....jeg har alltid brukt 75b, men bruker den på det innerste hakket fra dag 1.

Kanskje jeg kunne brukt 70c? For den blir jo fort for slakk.

Hva tror dere?

Har et par bh`er i 70b, men de er ikke behaglige på.

Jeg ville gått i en butikk, plukket med meg litt forskjellig i 70C og se hva som passer.

Når jeg skal kjøpe BH må jeg kanskje prøve 10 forskjellige modeller i 80C eller 75D og da er det kanskje en eller to som passer, og så må jeg som regel sy den litt inn rundt (hender jeg er heldig og slipper)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Norwegian Blue
Hmm....jeg har alltid brukt 75b, men bruker den på det innerste hakket fra dag 1.

Kanskje jeg kunne brukt 70c? For den blir jo fort for slakk.

Hva tror dere?

Samme som meg, jeg anbefaller deg å prøve 70C og 70D neste gang du er i butikken. ;) BHer skal bruker på yttereste hakket, da varer de lenger. Etterhvert som strikken blir slakkere (etter vask og bruk) kan du flytte lenger inn og BHen varer lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -eline-

Jeg har store planer om å stikke innom LaLina og få målt meg for jeg tror jeg bruker heeelt feil størrelse, brukte fram til sist gang jeg kjøpte undertøy 75C og fikk "dobbelpupp" og den satt løst... Har så kjøpt 75D, men den sitter løst, så det er vel en viss fare for at jeg aldri kommer til å kjøpe bh i en vanlig butikk igjen gitt. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...