Gå til innhold

Rabatt tråden


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For en utrolig bra tråd. Så mange ganger jeg har lett etter rabattkoden hos Hennes :)

Vet. Men pokker så farlig og da. Nesten som man bare "må" handle etter å ha sett alle rabattene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

B-Young på Trondheim Torg hadde vannskadesalg med 50 - 70 % rabatt på torsdag i denne uka. Vet ikke om de fremdeles har det, men de som er interesserte i eventuelle rester kan jo ringe og spørre imorgen :) Jeg har ikke vært der selv - så bare annonse i avisa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har aldri handlet hos ellos før..tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller..når det gjelder klær og sko. Men så de hadde elektronikk?Gjelder prosentene på det også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har aldri handlet hos ellos før..tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller..når det gjelder klær og sko. Men så de hadde elektronikk?Gjelder prosentene på det også?

Da går du glipp av mye bra ;) det er vel verdt å ta en titt. dessuten får du halvpris på alt treningstøry, undertøy og alle merker.

ikke elektronikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da går du glipp av mye bra ;)  det er vel verdt å ta en titt. dessuten får du halvpris på alt treningstøry, undertøy og alle merker.

ikke elektronikk.

Var inne på siden nå..men likte ikke noe spesielt.. :)

Men prosentene er toppers! Hadde sikkert funnet undertøy..så også at de hadde cocacola sengesett til 400 kr! :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...