Gå til innhold

-Altfor raskt?


Gjest Gjest_Petra_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Petra_*

- Er singel og ute på datesider på nettet av og til.

Denne uken begynte jeg å maile med en mann som virker ok, og muligens passer til meg. Men jeg ser på denne bli-kjent-prosessen som en prosess der man tar seg litt god tid, og avslører ting om seg selv litt etter litt.

I andre mailen fra ham, foreslår han at vi heller ringes, han skriver at han liker ikke å skrive så mye om seg selv på nettet. Jo,jo, forsåvidt greitt det.

Men jeg synes det er altfor tidlig å gi ut mitt tlfnr etter bare to mailer!- Eller er jeg altfor skeptisk?

Hva syns dere? Noen med erfaring på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gir aldri ut telefonnummer,fullt navn eller adresse,arbeidssted o.l. til mennesker jeg ikke har møtt i RL. Er rett og slett ikke bekvem med det :)

Synes også det er ok å treffe den jeg skriver med ganske fort,så man slipper lange og innholdsrike mailer til en man kanskje ikke har kjemi med ;)

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke gi ut nummeret ditt når du ikke er konfortabel med det,om det er så viktig for han,så kan han gi deg ditt..så står du fritt til å ringe,fra skjult nummer eller lignende.

Ikke la noen på nett presse deg til å gjøre noe du kjenner i magen ikke blir riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Petra_*

Takk for fornuftige råd.

Mulig jeg kommer til å oppgi IP-tlfnr mitt, for det kan vel ikke oppspores? Det er jo internt, sjekka det på tlfkatalogen.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Tror nok ikke jeg hadde gitt ut noe tlfnr jeg..

Kan risikere at han begynner å ringe deg hele tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...