Gå til innhold

Kamelas dagbok


kamela

Anbefalte innlegg

Det var synd det ikke går så bra med din mor :klem: Håper hun får det fint uansett hvor og når hun flyttes :)

Lurt å vente med stoler til dere har mer krefter. Det blir bare krangel og dårlig stemning av å gå sliten rundt i butikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var en som var kjempeivrig i bokhandelen i går :hoppe:, så De eldste (?)oppfølgeren til Eragon sto i hylla. Spørs om vi klarer å vente til jul med den. Akkurat når det gjelder bøker synes jeg det er greit å skjemme bort poden litt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, nå så jeg at du hadde vært her. :)

Takk takk. Hennes verden er forsåvidt grei for henne selv, hun er over 80 år og er dement (Alzheimer), så det er vel mest jeg som gruer meg ved tanken på enda en flytteprosess.

Det var akkurat tendensen til krangel jeg merket i butikken i går :frustrert: helt plutselig bare tom for krefter og ideer. Vente er par dager så finner vi nok noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det "vår" dag - torsdag og uten barn til i morgen.

Jeg som skal lage middag i dag, han er på kurs og kommer hjem etter meg. Skal lage en kinamatsak fra Toro, tror jeg det er, synes de er gode.

Og så blir det bare kos og kos resten av kvelden, jeg liker torsdager :kose:

I dag har jeg kjøpt årets første marsipanpølser og et juleblad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Ja, det er koselig! Ungene er hos den andre forelderen fra torsdag til fredag hver uke, og da kan vi pusle og kose med hverandre i fred og ro!

:kose:

Jeg koser meg ved tanken på jul, jeg, selv om det bare skjer juleting i mitt hodet enda! Og marsipanen er nok mer for mannen enn for meg, jeg er ikke så glad i det!

Og nå er det bare en time igjen av arbeidsdagen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Torsdagen ble bra!

Fyrte i peisen og koste oss med middagen. Så var aviser, kaffe og is til dessert. Marsipanpølsene ble godt mottatt, spiste en jeg også og de var ferske og gode. Så var det jo Etaten da, den må vi ha med oss!

Hytta må stenges for vinteren. Forslo at vi tar fri neste fredag og reiser opp og ned på dagen, får se hva det blir til, det er hans greie.

I morgen skal er det bursdagsfeiring med kino og pizza. Jeg skal ikke på kino, men får et par timer i byen. Det blir bra, lenge siden jeg har vært på sentrumsshopping!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poden har vært hos tannlegen i dag og fått henvisning til reguleringstannlegen. Det er jo litt styr med det, men det trengs, så det er like godt å komme i gang så kanskje han er ferdig til han blir fryktelig opptatt av utseende, hvis han blir det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er viktig og koselig!

Skulle ønske jeg hadde fått til mer av det når jeg var gift med faren til barna mine også, det er så viktig å av og til kunne prioritere å bare være kjærester! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredagen ble stille og rolig. Poden kom litt for sent hjem fra skolen og et par minutter for sent til middag, så da var det en småsur mann igjen fordi det ikke fikk andre konsekvenser enn at jeg sa fra. Første gangen det har skjedd etter sommeren, så det betyr ikke så mye for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og sambo er jo foreløpig bare oss to, men selv da er det viktig å ta vekk litt tid som bare er til oss som kjærester. Innimellom jobb, venner, leilighet (som i allefall jeg liker at er ren og ryddig... :ler: ), studier og annet, så er det godt å kunne krype sammen med kjæresten og bare kose seg sammen.

Ha en god mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdagen ble en skikkelig sløv dag. Frokost, og så var det bare å vente på at jeg skulle være sjåfør i forbindelse med burdsdagfeiring og kino.

Møtte dem etter kino og spiste på Dolly Dimple. Synes ikke pizzaen der var allverden, foretrekker helt klart det heite hentepizzaen på Dominos pizza , jeg!

Resten av kvelden ble tilbragt i sofaen med aviser, passet med helt ypperlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søndagen ble ryddedag. Spurte om vi skulle ta en felles innsats på rydding, men da ble mannen sur og skulle rydde alene. Fikk gjort en hel masse, ble kvitt alt som lå og samlet hybelkaniner på soverommet, og resultatet ble bra, men at det skal være så mye å lage styr om da, det er jo bare å gjøre det!

Jeg vasket og ryddet ellers i huset og syntes vi fikk utrettet litt og var egentlig fornøyd.

Stakkars mannen min som har et ryddetroll til kone :husarbeid::kjempesinna:

Og så ryddet og støvsuget poden min på sitt rom, så det er helt strøkent. Mangler bare at mannen setter i gang sin håpefulle nå, for det er jo det mest rotete rommet av dem alle :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøker å holde dagene litt adskilte som i dagboka man skriver i hver dag, så kanskje jeg klarer å holde litt orden på meg selv også ;)

Fredagen kjøpte jeg de første adventspresangene.

Selvlysende spøkelsesfigurer (som kan deles i to pakker) til kr. 15 på Nille, samt et par viskelær og en deodorant.

Nå håper jeg bare på at jeg snart får de bøkene jeg har bestilt sånn at jeg kan komme igang med julekort osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må sette meg litt mer inn i hvordan ting fungerer her inne, burde ha en link til dagboka, og så tror jeg jeg vil ha en juledagbok også!

Sikkert ikke så vanskelig..må bare finne det ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snakke med sur mann på telefonen (fortsatt sur på grunn av ryddegreiene i går), han skulle fortsette å rydde i dritten sin i dag, sa han. Jada, jeg kalte det dritt når jeg ser på på støv/møkk som kommer frem under senga, men jeg synes han er barnslig sur til tider.

Har vel fått høre at jeg er er jævla møkkakjerring uten å være sur i dagesvis selv. Men men, da skjer det noe da, velger å se det positive i resultatet jeg, så kan han være sur. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å se at det finnes flere der ute som liker å ha det liltt ryddig da! ;)

I dag fikk poden og jeg kjøpt stol til rommet hans! Skal hente den i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at stolen straks er på plass! Håper handleturen var mer lystbetont enn det forrige forsøket ;)

Ryddig, ja. Jeg liker å ha det ryddig. Men for tiden så er det ikke akkurat ryddig hos oss. Men vi jobber med saken, og det blir stadig bedre :)

Håper mannen din blir i bedre humør snart. Er ikke noe moro med langsure folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solen sto opp igjen i går kveld, den ;)

Nå har jeg vært og hentet stolen til poden, så da er det bare montering igjen.

Jeg har klart å lage link til dagboka mi, JIPPI! Skjønte ikke hvor de kantete parentesene kom fra, men jeg kopierte og limte og fikk det til :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...