Gå til innhold

TTHV-tråden


*Lene*

Anbefalte innlegg

jeg har begynt på bailine for å stramme huden på magen. hun kunne ikke love at det hjalp, men det er vært et forsøk...

I tillegg har jeg trent sykkel og pilates tirsdag og i dag har jeg trent 1,5 timer med Carmen Electra, veldig bra DVD jeg fikk i dag:)

I følge Bailine skal jeg miste en cm på mage, 1 cm rundt bryst (skal øke en del der men....) og 4 cm over rumpa, og jeg som ikke har rumpe:) jaja... bryr meg vel egentlig ikke om hva det sier, jeg er derfor å stramme hud, ikke noe annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Mari :)

Du sier du har løs hud på magen. Det samme har jeg, og det er etter fødsel hvor jeg la på meg 40 kg :sjenert: Dette er nå snart 13 år siden, og selv om jeg har gått ned det meste (unntatt 10 kg) har jeg en hudfold nederst. Denne går ikke bort, uansett hvor mye jeg trener.

Er det noe slikt du og har?

Er litt skeptisk til at en bailine dame sier hun kan hjelpe deg. Så sant det er det samme du har som meg da ;)

Jeg har vurdert gå til legen, tror nemlig slike ting kan opereres bort på folketrygden.

Det som stopper meg, er at hvis jeg operer bort magen får jeg ikke trent på 6 mnd :ler:

Tror jeg blir sprø hvis jeg ikke får trent!!!

I går gikk jeg lang, kjapp tur sammen med venninne. I morgen blir det dance step!

Ha en kjempefin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!!!

veide 70,6 i dag, opp 0,4 kilo!!! er ganske fornøyd siden jeg har spist mye usunt denne uka og trent lite..... sjerpings neste uka!!! var på spinning i dag fantastiskt!!!

er det veiedag fredag??? føler at jeg tuller litt nå...... :sjenert:

men nå er det helg å da er det lov å slappe litt av :)

kos dere !!!!! :):):):klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lene.

Jeg har løs hud etter fødsler ja, men det er ikke så ille. Bailine dama sa at hun ikke kunne love noe, men at huden ofte blir strammere siden man sender impulser gjennom huden...

Jeg får helt sikkert ikke dekket det av trygdekassa, for legen mente at det ikke var noe poeng, og han lever jo av å gjøre sånne opperasjoner... jeg tror nok mye av det ligger i hodet mitt, men jeg vil ha en pen mage uten strekkmerker lenger!

Jeg la på meg 25 kilo, men har gått ned alt + 15 kilo fra den siste graviditeten, 10 kilo mindre enn jeg var ved begynelsen av 1 graviditet! Men kroppen var finere den gangen, for den var fast og stram. Bekkenløsning har ødlagt en del for meg ja.... Men jeg har fått 2 fantastiske barn, så da er det jo verdt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får skryte litt av meg selv nå!

har trent 1 time styrke (carmen elctra video, m/mickael carson) både lørdag og søndag... tenker jeg må være i god form før jeg får nye pupper tirsdag, for da er det treningsforbud i 6, SEKS, uker, hvordan skal jeg overleve.... Får bare passe på å gå turer, for det kan jo ikke være farlig...

Ellers kan jeg faktisk se at magen har blitt strammere i huden, om det er masse trening eller bailine (har bare vært der 2 ganger) vet jeg ikke, men til og med mannen ser det, så det er ikke bare ønsketenkning....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, vel overståt helg?

For min del så er det vel det. Trente dancestep lørdag, og i går var jeg på 1 time bodypump og 1 time aerobic etterpå.

I dag blir det vel å gå til GR kurset. Ca 3-4 km en vei tenker jeg.

Gått greit matmessig, spiste noen småsjokkiser lørdag, men det var vel kosemerkene mine vil jeg tro ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei!!!

har vært på body pump i dag jeg-herlig!!! skulle ønske jeg hadde tid til trening hver dag er så herligt!!!

vekta viste 70,00 i dag- ned 5 kilo nå :sjarmor:

må vel se seksti tallet nå snart....

Til Mari: nærmer seg nye pupper nå din heldiggris!! mine blir mindre og mindre nå når jeg har tatt av litt-buhu!! håper du vil fortelle litt om operasjonen etterpå.....

satser på at dette blir en grei sunn uke med minst to treningsøkter til og sekstitall på vekta som gevinst!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, igjen. var på GR kurs i går, og ned 2,3 kg :tommelsmil:

Jeg er nå 10 kg unne målet mitt!

Nå SKAL jeg være beinhar frem mot jul, satser på 5 kg til innen jul. Så får jeg ta resten i januar :)

Gikk til GR kurset i går som trim, gikk fort og brukte 40 min.

I dag blir det ikke trening, da jeg skal fjonge meg hos frisøren og på kino etterpå. Deilig :)

Ha en strålende dag!

Ps: Jeg deler gledelig ut litt av mine pupper :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er, jenter. Jeg blir nesten litt småfurten av misunnelse her jeg sitter, skulle ønske jeg hadde en sånn stå-på-vilje, og ikke minst nok tid til å trene så mye som jeg trenger for å nå målet mitt.

Jeg var på spinning i går, og "min" instrukstør var ekstra, ekstra ivrig og alldeles hæææærlig. Har imidlertlid funnet ut at jeg har et topp- og midtparti som også trenger bevegelse og oppstramming. Så jeg må sette meg i tenkeboksen nå, og finne ut hva slags treninger jeg kan holde på med. Mandagsspnninga er hellig, den rører jeg ikke. Andre spinningdager kan jeg bytte ut med noe annet, men hva??? Pilates har jeg prøvd, og jeg er visst for svak i muskulaturen til å klare timene. Det var rett og slett for tungt. Body pump liker jeg, men har et håndledd som er problematisk. Jeg skal nok finne ut av det, og når jeg har bestemt meg må jeg vel annonsere det tenker jeg. Av erfaring vet jeg at det er da jeg blir mest ivrig - når mange vet om det.

...'till we meet again...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mari :)

Du sier du har løs hud på magen. Det samme har jeg, og det er etter fødsel hvor jeg la på meg 40 kg  :sjenert:  Dette er nå snart 13 år siden, og selv om jeg har gått ned det meste (unntatt 10 kg) har jeg en hudfold nederst. Denne går ikke bort, uansett hvor mye jeg trener.

Er det noe slikt du og har?

Er litt skeptisk til at en bailine dame sier hun kan hjelpe deg. Så sant det er det samme du har som meg da ;)

Jeg har vurdert gå til legen, tror nemlig slike ting kan opereres bort på folketrygden.

Det som stopper meg, er at hvis jeg operer bort magen får jeg ikke trent på 6 mnd  :ler:

Tror jeg blir sprø hvis jeg ikke får trent!!!

I går gikk jeg lang, kjapp tur sammen med venninne. I morgen blir det dance step!

Ha en kjempefin helg!

hei!

jeg hadde samme problemet; gikk opp 40 kg i svangerskapet, trente vekk alt i løpet av to år, men den lille pølsa gikk ikke vekk. tror det kalles hudfold, eller hudforkle?

i alle fall, jeg fikk den operert vekk da den irriterte meg noe sinnsykt! fikk dekket alt. jeg måtte ikke ha treningsfri i 6 mnd, da hadde jeg også klikka!! legen sa faktisk at jeg kunne trene neste dag... men nei, ikke jeg. så jeg tok det med ro i 2 uker, og begynte forsiktig på'n igjen. herlig!

dette er jo et lite inngrep, hvor man "bare" skjærer vekk pølsa. var våken med lokalbedøvelse.

jaja, ville bare si det, så du ikke tror du må ligge på rygg i 6 mnd!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Sant? Da skal jeg jaggu høre med doktor'n..

mammaen min gjorde samme greia, og var urørlig i flere mnd..

Takk for svar :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spist veldig mye i det siste... Men har jo hatt det bra, da! Dessverre viser det på vekta, men jeg lover bedring nå!

Skal trene i dag, og det skal bli greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pellegrino: har du ett tilbud på core trening? Dette er jo trening av akkurat midtpartiet.

Hos Elixia har vi Bare core, og total core. Veldig bra trening :)

Ellers; dødsbra jobba!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tipset, Lene. Jeg ser på timeplanen at vi har to core-treninger i uka der jeg vanligvis trener. Den første kræsjer med den "hellige" mandagsspinninga, og den andre kræsjer med speidern til minstemann. Skal prøve å forhandle med mannen min ang. henting/bringing til speidern, så kan jeg iallefall få prøvd meg på dette. Ser spennende ut, og jeg skal gi tilbakemelding når det er gjort.

Har forresten fått avtalt yoga-trening med ei venninne på torsdag. Det er første gang for oss begge, så dette gleder jeg meg til. Er litt redd for at det blir p samme måte som med pilates-forsøket mitt, men det får stå sin prøve. Det er alltid gøy å prøve noe nytt.

Veiing i morgen tidlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei...

veldig motiverende å lese om all treningen deres..

Prøver selv å få trent og spise litt sunt..

Skal på pilates en tur etterpå og ble ekstra motivert av å lese innleggene deres.!

Takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG HAR FÅTT PUPPER!!!!

skulle egentlig legge de over muskelen, men var vist så tynn i bryst partiet at de ville legge den under. Fikk beskjed om at det var MYE vondere, men at det ville bli mye penere, og at man jo ikke husker smerter i etterkant.... sant det, så jeg sa at jeg stolte på legen med hennhold til hvor de skulle være...

Ble lagt inn 400 cc i hvert bryst så de har nok miltt ganske store, men det er litt tidlig å si hvor store de blir tror jeg.... Jeg og legen hadde diskutert størelse, førstegang jeg var der ville han ha 350-400, i dag sa han 350, og så ble det 400.... men det blir nok bra!

Jeg er så høy at det skal bli fint med pupper som passer kroppen igjen...

Nå har jeg kjempe vondt, men ikke verre enn at pinex forte som jeg har fått, tar det. er veldig spent på reaksjonen je gkommer til å få fra mennesker jeg kjenner, noen som vet, andre som ikke vet, er nok ganske synlig siden det plutselig er masse pupp...

Trening på ordentlig blir det ikke før om 6 uker, men jeg kan gå og sykle lett, så det blir nok litt mosjon allikevel... og jeg som var kommet i en så god steam.. men er vel verdt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mari: Grattis med "nye" pupper :klem:

Håper du blir fornøyd med dem!

Pellegrino: Ja, kom med tilbakemld på timen. Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med det coretilbudet vi har på elixia.

Ang Pilates; dette har jeg prøvd også, og det var SÅ ikke noe for meg.. :ler: Jeg trenger ACTION :hoppe:

Kom med referat etter yoga da, det har jeg aldri prøvd før!

Bille: Så bra du ble motivert av innleggene våre. Bare å slenge seg med her inne sammen med oss. Koselig med flere "medlemmer"

Håper du hadde en god trening!

I dag skal jeg på birken xyckling, 70 min blodig morro. Gleder meg kjempemasse :sexy:

Endret av *Lene*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

spinning mandag, halvannen times rask gange i går kveld. I mårrest viste badevekta en klar nedgang siden sist, jippi :) Skal ta det med ro i kveld, men i morgen blir det som sagt yoga :ler: Skal tro hvordan det går, jeg som er stiv som en pinne i kroppen :ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...