Gå til innhold

TTHV-tråden


*Lene*

Anbefalte innlegg

Helenaa: grattis, 1,1 er dødsbra! Keep up!

Jeg var på aerobic i går, og i dag skal jeg på xyckling birken, 70 min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har prøvd å melde meg på birkebeinerrittet i dag, men det ser ut til at det er fulltegnet allerede :tristbla: . Dette skulle vært min tredje gang (alle gode ting osv.), så dette er leit. Birken har liksom vært et treningsmål for meg de siste årene, så nå må jeg prøve å finne meg et annet ritt å være med på. Er det noen som kan anbefale et annet sykkelritt som ikke bare er for fartsgærninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at det hjelper på pågangsmotet å se resultater! Jeg trener 2 ganger i uka, i tillegg må jeg si at jeg så godt som alltid går/sykler når jeg skal noe sted. Det som gjorde utslaget denne uka må ha vært at jeg har spist mye sunnere middager enn vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd å melde meg på birkebeinerrittet i dag, men det ser ut til at det er fulltegnet allerede  :tristbla: . Dette skulle vært min tredje gang (alle gode ting osv.), så dette er leit. Birken har liksom vært et treningsmål for meg de siste årene, så nå må jeg prøve å finne meg et annet ritt å være med på. Er det noen som kan anbefale et annet sykkelritt som ikke bare er for fartsgærninger?

Å nei, så kjipt. :tristbla:

Jeg skal være med på rittet i år. Sykler som team med jobben. Vi meldte oss på i går.

Blitt "utsolgt" så fort altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at det hjelper på pågangsmotet å se resultater! Jeg trener 2 ganger i uka, i tillegg må jeg si at jeg så godt som alltid går/sykler når jeg skal noe sted. Det som gjorde utslaget denne uka må ha vært at jeg har spist mye sunnere middager enn vanlig.

Det samme gjelder meg. Gikk ned 1,3 kg denne uken, og spiste UTELUKKENDE fiskemiddager faktisk :)

Tydelig at det hjalp på negangen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så bra heelena og lene!!!!!! :klappe:

nedgang hjelper alltid på motivasjonen!!!

jeg føler selv at jeg er inne i en veldig god stim

har trent en gang spinning og en gang body pump denne uka- fantastiskt!!!!

håper på gode resultater!!!!!

venter med å veie til i morgen tidligt!!! drømmen om sekstitallet kan nerme seg-hurra!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss_alexandria

Da er jeg tilbake i tråden ;)

I kveld har jeg vært på halvannen time med volley trening. Veldig gøy, men fikk noen par skikkelige harde baller, så klarer såvidt å bevege på den ene armen :tristbla: håper ikke det blir verre.

I morgen hadde jeg tenkt å stå tidlig opp for å sykle en time på senteret, men fikk nett telefon fra min bestemor som lurte på om jeg kunne følge henne til legen, så får se hva det blir med den treningen...

Eller så må jeg skjerpe meg med maten! :sur:

Jeg glemmer helt å spise og spiser ca to ganger for dagen og det er alt for lite! Sikkert derfor jeg ikke går ned noe særlig :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss Alexandria: :hoppe: yår bækk! Det var koselig assa :)

Å spise 2 ganger pr dag, stopper dessverre forbrenningen din helt, og resultatet blir ofte null nedgang.

Kroppen trenger påfyll ofte, og lite. Og sundt selffer's!

Prøv å spise litt mer, så skal du se resultatene hagler ;)

fjellfiol: 100 gram er 100 gram, og nedgang er POSITIVT, okke som ;)

Thei: Du er i en suuuperstim nå skjønner jeg, og det motiverer oss andre også! BRA jobba!

helenaa: fiskemiddager ja..Jeg er veldig glad i laksefileèt, steibitfilèt etc. Dessuten har det nå kommet fløtepudding med skalldyr, som er lovlig på GR og suupergod! Nydelig med hvitsaus, erter&gulrøtter og potet.

Var på spinning i går forresten, 70 min birken trening. Var deilig!

Må ligge i full trening på xyckling nå som Birken lokker laaaangt i det fjerne.

I dag får jeg 2 venninner på besøk, skal faktisk servere dem fløtepuddingen jeg nevner over her! Nam nam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta viser et kilo mindre nå enn i begynnelsen av uka. Håper det stemmer. Jeg må nok investere i ny badevekt :forvirret:

Det blir spinning i kveld, håper å svi av noen hundre kalorier. Trenger å trene "korsettet" litt også, slik at midjen blir smalere. Da blir det vel også noen øvelser for mage og rygg. Ja, julebordtiden nærmer seg... jeg både gleder og gruer meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Ja, julen/juleborsesongen nærmer seg. Og butikkene kommer til å renne over av fet og usunn mat.

Vi får være sterke, og konsentrere oss om å spise slik vi gjør til hverdags.

pellegrino: grattis med 1 kilo ned, bra jobba :klappe:

Vedr. julebord, skal jeg på 2 stk "bare" og resten av desember består av mange mange flere dager.

Tror vi kommer til å klare oss kjempefint jeg :)

Tenk så dårlige vi blir av den feite maten!!! (ihvertfall jeg, svimmel, uvel, null energi osv)

Vi får kose oss de gangene vi skal bort, og lever sundt resten.

Treningsfri i dag tenker jeg, og dancestep i morgen.

Søndag blir det pump og aerobic

Ha en strålende helg!

Ps: Det ble suksess å servere fløtepudding i går, ALT ble spist opp, og maten ble rost i skyene.

Magert er godt :tunge1:

Endret av *Lene*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel overstått helg for min del.

Trente dancestep lørdag, og bodypump og aerobic i går.

I dag begynner jeg på nyy GR kurs.

Skal gå til kursstedet som trim, det er ca 6 km

Klarte meg bra gjennom helgen. Har ikke skeiet ut merkbart. Klarte å golde meg til en sjokoladerute, og 5 flak potetgull på lørdag. (vi var borte på besøk)

Middagen var nesten bare fløte da..Men får håpe treningen kompanserer for dette :ler:

Håper alle sammen får en knall uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spist en god del usunn mat i helga, men kan ikke si at det vistes på badevekta. Har vel holdt et bra nivå på aktivitetene da, tenker jeg. I kveld er det spinning igjen, gleder meg. Har en fantastisk bra spinninginstruktør mandager, og jeg ser fram til hver eneste spinningtime de dagene. Gøy :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

kan jeg også være med?

Jeg skal ikke ned i vekt da, men allikevel... skal stramme kroppen og da er det jo godt å få motivasjon fra andre...

Jeg er pilates freak, så jeg trener det ofte, i stua foran dvden. Har tatt timer så jeg vet jeg gjør det riktig. Jeg har gått ned 27 kilo de siste 2 årene (var lenket til sengen under graviditet + 6 mnd etter) og nå er jeg nede på 67 kilo. Får ikke lov å gå ned mer (er 179 cm høy da....). Vekten har vært den samme i 6 mnd, så tror ikke jeg går de opp igjen.

I dag har jeg trent 20 min pilates kl 5.30 (fælt å stå opp, men verdt det!) og en økt med 15 min sykkling og 20 min pilates i kveld.

Mat er vel det jeg er dårligst på, spiser bare 3 ganger om dagen, men sundt, mye salat. Burde spise 2 små måltider, men er veldig sjeldent sulten.

Mitt mål er å få six pack til neste sommer, men huden er vist i veien, så vi får se om det går.

skal trene masse fremover, men 7 november blir det 6 uker pause, for da skal jeg få nye pupper (premie til meg selv for å ha gått ned så mye + at jeg vil ikke ha slappe små pupper lenger....).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg henge meg på?

Har slitt med for mange kilo i flere år, men begynte i ny jobb i juni. I løpet av første måneden mistet jeg 10 kilo uten å gjøre en innsats for det, og nå har jeg begynt å merke at jeg er i mye bedre form. Jeg løper i trappene og syns det er gøy å sykle lange turer, og etter at ei på jobben lurte på om jeg har slanket meg, gikk jeg på vekta nå nettopp og så at jeg har gått ned ytterligere 7 kilo. Så nå er jeg kjempemotivert til å endre kostholdet og begynne å trene.

Første steg er 2 uker uten sjokolade ;) (jeg er totalt og håpløst sjokoladeavhengig). Har laget en kalender som henger på kjøleskapet, med plass til et stort kryss for hver dag uten sjokolade :ler: . I dag har jeg syklet en 2-timers tur i skogen, pluss at jeg vært på beina i 10 timer på jobben. Og i morgen skal jeg på svømming.

Morsomt å føle seg vel i sin egen kropp for en gangs skyld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, mari og fairy

velkommen! Så flinke dere er. Selv er jeg veldig opphengt i mat, får aldri nok! 3 måltider om dagen virker alt for lite, selv hadde jeg ikke klart det. Jeg blir så sulten at jeg skjelver, og suget etter "et eller annet" blir så stort at jeg vet ikke hvilket bein jeg skal stå på. Nå jager jeg etter seksti-tallet på vekta, og føler at jeg sliter meg ned et lite kilo om gangen. Er 169 cm, så jeg er vel ikke direkte fet. God og lubben, vil jeg si. Ønsker meg til slank! Har aldri vært ordentlig slank, og kjenner inni meg at jeg ikke vil gå rundt sånn her lengre.

...og mari: gratulerer med beslutningen om nye pupper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...