Gå til innhold

TTHV-tråden


*Lene*

Anbefalte innlegg

Velkommen, alle!

Fjellfiol: 10 kg innen jul høres mye ut, men det er mulig, tror jeg!

Helt umulig for meg, da, for jeg har gått ned symbolske 100 gram denne uka. Dette begynner nesten å bli tragikomisk. Men jeg gir ikke opp: trening i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal på 1 time stram opp nå på morra`n....

Men jeg går ikke ned i vekt når jeg trener :sur:

men vet jo at muskler veier mere enn fett!!!

Håpe at kroppen strammer seg opp da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og hå!!!!

kjekt å se at flere er med!!!!!

skulle ønske jeg også kunne gått ned ti kilo til jul men det blir nok ikke tilfelle her i gården- legger på meg av å se på en sjokolade.....

i dag har jeg vært ute på en trilletur med vogn og har en til på tapeten. Har spist grei mat til faste tider... og skal ha kylling med grønnsaker til middag mmmmmmm......

er fornøyd med dagens innsats... gjelder å ta det litt rolig blir så fort lei hvis ikke og får noen mega sprekker....

5-6 kilo er mitt første mål også. SKAL klare d nå!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper jeg klarer det. burde jo ikke vær noen umulig sak dersom jeg klarer et kg i uken fra og med denne uken.. da har jeg tre uker å gå på frem til jul :)

Elers så blir det trimsykling på stuen i kveld. Satser på en time med varierende intervaler.

Noen som vet om caloritelleren på slike sykler er realistiske?

:hoppe: så lenge :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen...

var meg så var gjest her over.....

har lest litt om sb dietten her inne ser veldi spennende ut.

noen som har prøvd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for velkomst!

Tror jeg må ta dette etappevis. Har spist nokså sunt idag, men ble litt dessert etter middagen. Rakk ikke trening, men tok en gåtur! Det var nice!

Imorgen skal jeg på sykkeltur, og evt også trening.

jeg begynner for fullt den 5.okt, fordi i dagene framover er det forskjellig som skjer som automatisk betyr litt usunn mat, ehe:p

Men jeg har spist sunnere idag enn på lenge! *stolt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

Trente 1 time aerobic i går, og en kort core time etterpå.

I dag får jeg dessverre ikke trent. Skal i bursdag til nevøen min.

Bra jobba alle sammen

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange flinke trenere her!!!

Jeg drar på rening nå på morran aero step 45 min + 30 min styrke!!!

Syndet litt i vaffler i går hos mamma!!Nå må det bort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss_alexandria

Hm, jeg finner ikke innlegget mitt for i går. Har sikkert skrevet det i feil tråd. Grr! :sur:

I dag har jeg vært 30 min på elipsemaskin med høy motstand og raskt tempo.

Resten av tiden på senteret ble brukt til å trene beina og bli kjent med noen nye treningsvenninner. To av dem skal konkurrere proffesjonelt, så det blir spennende å trene med dem siden jeg visstnok var på deres nivå når det gjalt vektløftingen! :hoppe:

Så da ble det nok en gang over tre timer med trening...

Jeg skal trene med dem i morgen også. Da vet jeg ihvertfall at jeg kommer meg på senteret og gjør det jeg skal!

Men jeg lurer på noe, dere andre som er med her i tråden, er dere nøye med maten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Nøye med maten er jeg ihvertfall!

I dag skal jeg trene Elixia power (bodypump) og evnt xycling først hvis jeg rekker det.

var i bursdag i går til min nevø, UTEN å spise kaker. Tok en banan og ett eple :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått på GR tidligere så jeg bruker ca. den menyen. Tar det litt på øyemål og forsyner meg litt mindre en det jeg ellers ville gjort.

eg er nøye på maten nå da jeg vil NED i vekt, men selvfølgelig må jeg tenke over hva jeg spiser for å holde vekten også. Prøve å finne en balanse melom inntak og aktivitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg vert på en spinningstime!!! godt å være i gang...

jeg prøver å være litt obs på maten men syns d er forferdeli vanskelig.....

skal ha en helsprekk på lørdag siden vi skal i bryllup!!! gleder meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobba jenter :klappe:

Jeg går på GR nå, tror jeg må det en stund, skal gå hold vekten kurs etter neste runde.

Det vanskeligste er jo ikke å gå ned i vekt, men holde seg der. Det er da utfordringen begynner.

Mitt mål er å leve slik jeg gjør nå, bare at jeg øker porsjonene slik at vekten blir stabil.

Fikk ikke trent i går likevel, da vi plutselig fikk middagsgjester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 ryvita knekkebrød til frokost og lett youghert,så er det av gårde til 45.min spinn og svømming med gutta mine senere på dagen! ;)

Go helg ALLE SAMMEN :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg, alle sammen. Nå skal jeg snart på trening. Vurderer å trene i morgen også, men jeg ser at litt an. Kanskje jeg må shoppe i stedet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry macs. jeg har sklidd helt ut!

har ikke viljestyrke ser det ut til:p

MEN jeg har planlagt treningsopplegget for denne uka, så jeg begynner altså IMORGEN, med veiedag og alt.

jag er med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...