Gå til innhold

bollemus


Gjest Gjest_pippi_*

Anbefalte innlegg

Altså dere gutter/menn er vel også opptatt av hvordan penisen deres ser ut, fasong og ikke minst lengde. Om du hadde en litt unormal penis, feks kort og i en veldig rar form, hadde ikke du vært litt sjenert over den da liksom?

Var ikke det som var poenget i tråden her vel ? ;)Og nei, jeg nekter vel ikke på det jeg. Sier bare at mannfolk ikke bryr seg om dama har bollemus, mange som liker det best! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest veslemyy

Var ikke det som var poenget i tråden her vel ? ;)Og nei, jeg nekter vel ikke på det jeg. Sier bare at mannfolk ikke bryr seg om dama har bollemus, mange som liker det best! :)

hehe, nei var vel kanskje ikke det :) men er litt kjipt å føle seg unormal liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, nei var vel kanskje ikke det :) men er litt kjipt å føle seg unormal liksom.

Du er nok ikke unormal. Du kan jo bare lese gjennom tråden og finne ut hvor mange damer som føler seg unormal fordi de har bollemus! Eller lese gjennom andre sider på internett for den saks skyld. Det er nok veldig normalt, og det er nok veldig få gutter som har noe imot det. Tror det plager deg selv mer, enn det ville plaget en gutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke det med at bollemus er fordi et ben stikker ut... jeg mener føler at musen min har litt fett jeg. Men er ikke særlig flau av den grunn. Musen min er så myk og god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sommertid

Jeg har bollemus og har aldri tengt over at dette er noe jeg burde skjems over :klø:

Synes det er veldig fint jeg :Nikke:

Ver stolt av den musa du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bollemus (visste ikke det før kjæresten kommenterte det..hehe), men han mente det på en god måte! han elsker bollemus og det er visst en veldig bra ting i hans kretser.. hehe

dessuten.. ALLE har forsjellige kropper, forskjellige pupper og forskjellige mus! så du er ikke uvanlig..! tror bollemus er ganske så vanlig faktiskt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk ikke jeg vet hva bollemus er.. Mulig jeg har d selv.. Ikke snøring!

Enlighten me someone??

Jeg stusser litt selv her jeg sitter. Hvor mye skal til før det er en bollemus liksom?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk ikke jeg vet hva bollemus er.. Mulig jeg har d selv.. Ikke snøring!

Enlighten me someone??

Dersom du er plaget med smuler i trusa, har du bollemus. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 15 år, og er ikke lenge siden jeg skjønte at jeg har bollemus. Når venninna mi tuller med kompisen min om at hun har bollemus, sier han alltid æsj. Og det svekker jo selvtilliten min når jeg er klar over at jeg har bollemus. Så er jeg drit redd for at en eller annen gutt skal bli negativt overraska hvis han finner ut at jeg har bollemus i akkurat DET øyeblikket, hvis dere skjønner hva jeg mener. Og kanskje etterpå ha sagt det til kompisene sine, så jeg ender som en taper med bollemus liksom.. Jeg er ganske slank, så det synes skikkelig også :( Går rundt og depper på grunn av det der HELE tiden, og vet ikke hva jeg skal gjøre. Pluss at det ikke gjør det så veldig mye lettere at jeg aldri har klina med noen heller :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror faktisk ikke jeg vet hva bollemus er.. Mulig jeg har d selv.. Ikke snøring!

Enlighten me someone??

Det er når venusbergets kjøttfulle pute løftes av kjønnsbenet (tidligere kalt skambenet), slik at det litt overdrevent kan se ut som om du har ei bolle i trusa når du ser det fra siden. Sånn her.

Jeg er 15 år, og er ikke lenge siden jeg skjønte at jeg har bollemus. Når venninna mi tuller med kompisen min om at hun har bollemus, sier han alltid æsj. Og det svekker jo selvtilliten min når jeg er klar over at jeg har bollemus. Så er jeg drit redd for at en eller annen gutt skal bli negativt overraska hvis han finner ut at jeg har bollemus i akkurat DET øyeblikket, hvis dere skjønner hva jeg mener. Og kanskje etterpå ha sagt det til kompisene sine, så jeg ender som en taper med bollemus liksom.. Jeg er ganske slank, så det synes skikkelig også :( Går rundt og depper på grunn av det der HELE tiden, og vet ikke hva jeg skal gjøre. Pluss at det ikke gjør det så veldig mye lettere at jeg aldri har klina med noen heller :sukk:

Slapp av. Selv om ikke flertallet har bollemus, er dere ganske mange. Bollemus er fittenes svar på gourmét-mat. Det vil du oppdage når du blir eldre. Du har noe som gjør deg ekstra attraktiv.

Men selvsagt vil dette også få sure tapere til å lire av seg allskens oppgulp. Men de trenger du ikke bry deg om, for sånne blir det jo aldri noe på uansett, så blir avskåret fra å skaffe seg praktisk erfaring om emnet. De vil med andre ord forsette å være på fjortenårsstadiet, mens du kan nesten vrake og velge.

Han der valpen som slang med leppa må du bare være overbærende med. Han prøver å virke voksen, men er på stadiet: "Jentelus! Thihihi!" Han har aldri sett ei levende jente uten klær, hvis han ikke driver å spionerer på mora når hun dusjer, så hvordan skal han kunne vite at han faktisk disser det han kommer til å sikle mest av alt etter når han bare får tørket snørra bak ørene.

Slapp av, dette går så bra så. Ikke la deg påvirke av drittsekker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg er kjempeflau over min bollemus. er det noe man kan gjøre for å bli kvitt den. trene på en spesiell måte eller operasjon?? noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjerp deg du, vær stolt over bollemusa di! Jeg har det skjøl å før var jeg flau, men nå må en måte forguder jeg den!

bedre med bollemus enn syltynn stygg stripe mus ;)

Boller er best! :romeo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har bollemus, både utstående skamben og mye fett, og store indre kjønnslepper og klitoris. Dette har jeg alltid hatt komplekser for, men har begynt å like meg selv etter som meg har blitt eldre, og bruker alltid hipstertruser på stranden:) Sørger for å ikke ligge flatt på ryggen når jeg soler meg og sånn da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørger for å ikke ligge flatt på ryggen når jeg soler meg og sånn da

Hvorfor ikke? Tror du vi gutta kommer til stranda for å studere måser, eller? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camel toe er når buksa er dradd lang faen opp i musa det,jeg har bollemus,men jeg har ikke buksa oppi den fordet! Så du som sier at de andre har feil her,kan egentli bare gå å legge deg :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Robin...

Ikke nødvendigvis bare beinet som stikker ut... Kan være ekstra "kjøtt/fett" under huden der også, gitt! :sjenert:

hhaha ja du har helt rett.... og gjør som han studenten fra medisinsk institutt sier du :9 har sett det svaret der mange ganger som lurer på det samme som deg jenta mi :P (akurat nå snakker jeg til hu som starta denne tråden)....

men uansett... syns ikke du burde gjøre noe jeg :9 for å si det sånn.. mer å ta i, mer å være glad i :) dont worry be happy!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...