Gå til innhold

Brystvorter som går "innover"


Gjest Gjest_anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Er de følsomme? :lur:

Det er hvor morro eieren av puppene, og brystvortene, synes det er at de lekes med som virkelig betyr noe. Jo mer hun tenner på det jo mer digger jeg puppene hennes.

Har rotet meg borti hunkjønn med innovervendte brystvorter. Var mye morro å hente er :lur: Så slapp av og sett pris på de bryster du har :) Det er mer en nok menn som virkelig setter oppriktig pris på dem ;)

Takk for boost :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Fant en film som viser niplette på youtube:

Noen som har prøvd niplette og vet om det funker og eller om det er permanent?

Sånn om man kan bruke niplette bare for å få vanlige brystvorter (utenom graviditet), eller er det kun i forbindelse med amming?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hadde "flate" brystvorter før eg fekk barn. Fekk berre utoverbrystvorter viss eg frøys. Men det var null problem å amme, og etter å ha amma nokre mnd var dei konstant utståande. No har eg amma ein unge i 1 år og ein unge i foreløpig 8 mnd, og brystvortene er konstant stive :) Veldig glad for det, syns det er penast... :sjenert: Blir liksom penast form på sjølve puppane då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frk anonym

jeg har samme problem!

mine brystvorter har alltid vært innovervendte og jeg hadde problemet med dette helt til jeg fikk meg type! Kjæresten min elsker puppene mine uansett så da har jeg også bestemt meg for å gi blaffen!

Har jo også en del tanker rundt dette med amming når den tid kommer men jeg får jo litt optimisme av noen av disse innleggene! Hvis ikke så kan jeg jo alltids prøve niplette jeg også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemor hadde en innovervedt brystvorte.

Husker hun pleide å si til meg at mammaen min hadde bitt så hardt da hun ammet at den datt av. :haar: Litt slemt å si egentlig.... :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

jeg har samme problem!

mine brystvorter har alltid vært innovervendte og jeg hadde problemet med dette helt til jeg fikk meg type! Kjæresten min elsker puppene mine uansett så da har jeg også bestemt meg for å gi blaffen!

Har jo også en del tanker rundt dette med amming når den tid kommer men jeg får jo litt optimisme av noen av disse innleggene! Hvis ikke så kan jeg jo alltids prøve niplette jeg også! :)

Nemlig! Det er det vi menn gjør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Annonse

hei, jeg hadde innovervendt brystvorter, å det plaget meg veldig mye.... jeg kunne ikke amme mine to barn, unasett hva jeg prøvde. Jeg kjøpte meh niplette som skal dra ut vorta uten hell..så jeg opererte meg, å er nå kjempe fornøyd. For meg gikk den på psyken.

Det er mange som som klarer å innfinne seg i det men det gikk ikke for meg, så jeg gikk til fastlegen min å fortalte problemet, kom til vurdering og legen sa jeg hadde veldig mye også. Etter en halvtime var dette fikset. Angrer ikke et sekund:)

søk på niplette, avent, kanske de fungerer for deg:) lykke til:)

--- hvor/ hvordan oppererte du deg? hvor mye kostet sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
  • 1 år senere...

Hei, jeg er bare 14 år og bekymrer meg over brystvortene mine...tror ikke de er akkurat innovervendte, men de er liksom litt flate, det røde rundt vorten går litt utover, men ikke vorten. Vanskelig å forklare dette men, håper dere forstår. Når det er kaldt ute eller veldig varmt går de ut, da ser de egentlig ganske normale ut. Har hørt at det kan hjelpe å klemme litt på btystvorten og "presse" den ut, og det hjelper faktisk, men etter ca 2 min går de inn igjen.

Er det noen som har samme problem? Kommer de til å komme ut når jeg blir eldre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Jente, 20 år

Ingen fler med "innover" brystvorter altså? :tristbla:

Rart at det liksom skal være sååå normalt, men så finner jeg ingen andre som har det.

Sitter faktisk å søker på nettet her selv, om akkurat det! ganske sent svar da men.. Min høyre brystvorte går halvveis innover og halvveis utover, samtidig som det er et "kutt" på en måte i midten av brystvorten, mens min venstre brystvorte er faktisk ganske stor og stikker utover. Jeg har oppsøkt lege på nett og min fastlege om dette å fått råd til å kontakte en klinikk for plastisk kirurgi for å få fikset dette. Men det koster 7000 kr for å fikse og det er kun med lokalbedøvelse..

Har også søkt litt på om en kan få dekket en slik operasjon pga at det er et problem for meg og jeg er født med den brystvorten, men jeg blir ikke noe klokere på det punktet der.. Ingen svar å få.

Hvis noen av dere her har noe erfaring med dette ville jeg gjerne at dere kan skrike ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter faktisk å søker på nettet her selv, om akkurat det! ganske sent svar da men.. Min høyre brystvorte går halvveis innover og halvveis utover, samtidig som det er et "kutt" på en måte i midten av brystvorten, mens min venstre brystvorte er faktisk ganske stor og stikker utover. Jeg har oppsøkt lege på nett og min fastlege om dette å fått råd til å kontakte en klinikk for plastisk kirurgi for å få fikset dette. Men det koster 7000 kr for å fikse og det er kun med lokalbedøvelse..

Har også søkt litt på om en kan få dekket en slik operasjon pga at det er et problem for meg og jeg er født med den brystvorten, men jeg blir ikke noe klokere på det punktet der.. Ingen svar å få.

Hvis noen av dere her har noe erfaring med dette ville jeg gjerne at dere kan skrike ut! :)

Alle kvinner som har innvendte brystvorter er født med dette, så man kan desverre ikke skylde på det for å få en operasjon dekket. Grunnen til at brystvortene er slik, kommer av korte melkeganger, jeg har det samme selv og var på konsultasjon hos Aleris i Oslo. Skal selv legge meg under kniven for å få korrigert disse.

Jeg tror at du kanskje kan få dekket operasjonen derom du sliter med betennelse i brystvortene, men rent kosmetisk sett kan man desverre ikke få det dekket. Noe jeg selv syns er veldig trist, da jeg skjemmes over brystvortene mine.

I Aleris koster det 6000,- gjøres med lokalbedøvelse. Mange kvinner som har tatt en slik operasjon, kan ikke amme i ettertid, da melkegangene kuttes.

Anonym poster: 2df386a020a60d769b1603f6544e0e17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente, 20 år

Alle kvinner som har innvendte brystvorter er født med dette, så man kan desverre ikke skylde på det for å få en operasjon dekket. Grunnen til at brystvortene er slik, kommer av korte melkeganger, jeg har det samme selv og var på konsultasjon hos Aleris i Oslo. Skal selv legge meg under kniven for å få korrigert disse.

Jeg tror at du kanskje kan få dekket operasjonen derom du sliter med betennelse i brystvortene, men rent kosmetisk sett kan man desverre ikke få det dekket. Noe jeg selv syns er veldig trist, da jeg skjemmes over brystvortene mine.

I Aleris koster det 6000,- gjøres med lokalbedøvelse. Mange kvinner som har tatt en slik operasjon, kan ikke amme i ettertid, da melkegangene kuttes.

Anonym poster: 2df386a020a60d769b1603f6544e0e17

Ja, jeg regnet med det var korte melkeganger. Nei, har ikke hatt noe problem med betennelse eller noe, men har fått noe "væske" ut før, men det er noen år siden. Syns også det er synd en ikke kan få dekket litt av det engang, i og med at det går veldig mye utover selvtilliten.

Jeg bor dessverre i en liten by på Sørlandet, så her er det litt dyrere med slike operasjoner..

Jeg har også da piercet den andre brystvorten min som er "frisk og hel", så at jeg ikke kan amme etter en slik operasjon, er det litt synd at jeg har piercet den friske..

Vel, hjertelig takk for svar og lykke til med operasjonen, håper alt går som det skal og at du blir stor fornøyd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir nesten fornærmet over at dette skal være noe "galt" med kroppen.

Anonym poster: 8a4821894d1669c72ad67af6f4f4481a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg regnet med det var korte melkeganger. Nei, har ikke hatt noe problem med betennelse eller noe, men har fått noe "væske" ut før, men det er noen år siden. Syns også det er synd en ikke kan få dekket litt av det engang, i og med at det går veldig mye utover selvtilliten.

Jeg bor dessverre i en liten by på Sørlandet, så her er det litt dyrere med slike operasjoner..

Jeg har også da piercet den andre brystvorten min som er "frisk og hel", så at jeg ikke kan amme etter en slik operasjon, er det litt synd at jeg har piercet den friske..

Vel, hjertelig takk for svar og lykke til med operasjonen, håper alt går som det skal og at du blir stor fornøyd! :)

Enig med deg, man burde fått noe dekket. Jeg har også fått noe væske der før, så det kan du jo kanskje evt sjekke opp? Det skal ihvertfall jeg gjøre :)

Ønsker deg masse lykke til også, håper at resultatet blir slik du ønsker det. :)

Jeg blir nesten fornærmet over at dette skal være noe "galt" med kroppen.

Anonym poster: 8a4821894d1669c72ad67af6f4f4481a

Det får da være opp til den enkelte, om noen skjemmes har de grunn til det. Det betyr ikke at de synes at dine brystvorter er stygge. Hvorfor i det hele tatt bry seg dersom du ikke har noe problem med dine i utgangspunktet?

Anonym poster: 2df386a020a60d769b1603f6544e0e17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente, 20 år

Enig med deg, man burde fått noe dekket. Jeg har også fått noe væske der før, så det kan du jo kanskje evt sjekke opp? Det skal ihvertfall jeg gjøre :)

Ønsker deg masse lykke til også, håper at resultatet blir slik du ønsker det. :)

Det får da være opp til den enkelte, om noen skjemmes har de grunn til det. Det betyr ikke at de synes at dine brystvorter er stygge. Hvorfor i det hele tatt bry seg dersom du ikke har noe problem med dine i utgangspunktet?

Anonym poster: 2df386a020a60d769b1603f6544e0e17

Helt enig der! Jeg er ikke fornøyd idet heletatt med min ene brystvorte, men dette er fordi jeg har opplevelser med at andre ikke liker det, og at mine nære syns det er "rart" og syns jeg bør operere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine brystvorter var flate, men har piercet de og er sååå mye mer fornøyd nå!

Anonym poster: 9101be6d031fb43e70e0b6ac2d041bba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt enig der! Jeg er ikke fornøyd idet heletatt med min ene brystvorte, men dette er fordi jeg har opplevelser med at andre ikke liker det, og at mine nære syns det er "rart" og syns jeg bør operere det.

Det viktigste er at du er fornøyd med deg selv :)

Jeg føler meg ikke vel når jeg skal skifte i fellesgarderoben på treningsstudioet osv, siden jeg føler at jeg er "annerledes" der oppe. Så jeg skjønner deg veldig godt.

Mine brystvorter var flate, men har piercet de og er sååå mye mer fornøyd nå!

Anonym poster: 9101be6d031fb43e70e0b6ac2d041bba

Jeg tok også piercing i den ene brystvorten, og den kom mer ut, men siden jeg har en type "sprekk" i den brystvorten, siden de går innover, kunne man se stanga til piercingen gjennom brystvorten :(

Anonym poster: 2df386a020a60d769b1603f6544e0e17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Helt enig der! Jeg er ikke fornøyd idet heletatt med min ene brystvorte, men dette er fordi jeg har opplevelser med at andre ikke liker det, og at mine nære syns det er "rart" og syns jeg bør operere det.

Har akkurat tatt denne operasjonen og det var akkurat som å fjerne en føflekk - ikke noe vondt eller "stor" operasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Mine gikk innover før, nå er de flate. De endret seg litt på begynnelsen av 20 årene. Jeg skulle gjerne hatt normale brystvorter! Akkurat nå bruker jeg et produkt som skal hjelpe de å stikke ut, skal bruke de i tre måneder. Går ikke det så kommer jeg til å ta operasjon. Når jeg har råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...