Gå til innhold

Brystvorter som går "innover"


Gjest Gjest_anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_anonym_*

Jeg er stort sett fornøyd med kroppen min, men en ting jeg har komplekser for er brystvortene. Det er liksom som om noen har dyttet de inn også har de blitt der. De kommer av og til litt ut hvis jeg fryser, men blir ikke der.

Jeg syntes det er skikkelig usexy og trodde jeg var unormal til jeg søkte rundt på nettet å fant ut det var ganske normalt. MEN jeg har allikevel aldri sett eller hørt om noen andre (utenom på slike "spør doktoren" på nett) som har det? Er det noen her som har et, har hatt det eller kjenner noen som har det?

Jeg har hatt kjæreste som ikke brydde seg døyten, og det fikk jeg selvtillit av, men nå som jeg er singel igjen kommer usikkerheten tilbake. Hva syntes gutter som slike brystvorter?

En annen ting jeg lurer fælt på er hvordan det blir med amming? Hvis det er noen som har hatt innsunkne brystvorter og fått barn her, hvordan gikk det? Klarte ungen å die eller ble det problemer?

Er det vanlig at brystvortene "spretter ut" en gang, i forbindelse med f.eks graviditet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er stort sett fornøyd med kroppen min, men en ting jeg har komplekser for er brystvortene. Det er liksom som om noen har dyttet de inn også har de blitt der. De kommer av og til litt ut hvis jeg fryser, men blir ikke der.

Jeg syntes det er skikkelig usexy og trodde jeg var unormal til jeg søkte rundt på nettet å fant ut det var ganske normalt. MEN jeg har allikevel aldri sett eller hørt om noen andre (utenom på slike "spør doktoren" på nett) som har det? Er det noen her som har et, har hatt det eller kjenner noen som har det?

Jeg har hatt kjæreste som ikke brydde seg døyten, og det fikk jeg selvtillit av, men nå som jeg er singel igjen kommer usikkerheten tilbake. Hva syntes gutter som slike brystvorter?

En annen ting jeg lurer fælt på er hvordan det blir med amming? Hvis det er noen som har hatt innsunkne brystvorter og fått barn her, hvordan gikk det? Klarte ungen å die eller ble det problemer?

Er det vanlig at brystvortene "spretter ut" en gang, i forbindelse med f.eks graviditet?

Ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ferskvannsblekksprut

Hei! Jeg har ikke innovervendte, men jeg sleit med å få mine stive før faktisk. Synes det så usexy og ekkelt ut på meg selv, og stive nippels gjør jo puppene penere! Så hvis du føler deg litt masochistisk en dag og synes det er pent, gjør som meg! Jeg piercet dem, og nå er de stive 24 timer i døgnet :)

Det er så klart bare en smakssak da, og jeg vet ikke om det funker på innovernipples, men bare den lille tingen der framhevet min puppeselvtillit iallfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her, takk for svar

Så hvis du føler deg litt masochistisk en dag og synes det er pent, gjør som meg! Jeg piercet dem, og nå er de stive 24 timer i døgnet

Hehe, jo det var jo en ide :D Men det er jo ingenting å pierce, de kommer jo ikke ut på kommando :sur: Også gjør det ikke akkurat amming lettere.

Er det vanlig at brystvortene "spretter ut" en gang, i forbindelse med f.eks graviditet?

Ja

Veldig vanlig..? Det er jo noe jeg er litt bekymret for, at jeg skal få barn som ikke klarer å få i seg melk pga mine teite brystvorter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ferskvannsblekksprut

Jeg måtte sitte der hos pierceren og "vekke" den med fingeren, jeg! Følte meg ordentlig smart :Hehe: De ble altså ikke stive når det var iskaldt heller! eller under sex. Kun de gangene jeg var i dusjen før det varme vannet kom, og jeg vet hvor utrolig frustrerende det er :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene min går litt innover på midten, som en liten grop på brystvorten. Brystvortene er ute, men "gropen" retter seg ut litt når den er stiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en innovervendt brystvorte og en utovervendt.. Det er litt kjedelig, men sånn er jeg jo skapt.. Tror ikke jeg ville satsa på å pierce min stiv nei, tror ikke det ville ha gått.. Vet at det går an å operere, koster vel et par tusen, men er en ganske enkel prosedyre da.. Men jeg har iallefall hørt at amming ikke skal være noe stort problem, da de fleste med innoverdratte brystvorter får utoverbrystvorter i forbindelse med graviditet, fødsel og amming..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen fler med "innover" brystvorter altså?  :tristbla:

Rart at det liksom skal være sååå normalt, men så finner jeg ingen andre som har det.

Jeg hadde "innover" brystvorter i alle år før jeg ble gravid! Mange komplekser rundt det også..., kompleksene var egentlig bare grunnet "mitt hode", for jeg har kun fått en kommentar om dem, og det var fra en drita gutt, som slang med sin bittelille penis for å se om han kunne klare å lokke dem fram :ler:

Hadde ingen problemer med å amme, og nå er brystvortene litt mer utover enn tidligere. De har ikke blitt "utover" brystvorter, de er bare ikke "innover" lenger. Og når de knopper seg nå, da strutter de virkelig nå i forhold til det de gjorde før.

Vanskelig å forklare, men jeg håper du forstår...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bare innom
Jeg hadde "innover" brystvorter i alle år før jeg ble gravid!  Mange komplekser rundt det også..., kompleksene var egentlig bare grunnet "mitt hode", for jeg har kun fått en kommentar om dem, og det var fra en drita gutt, som slang med sin bittelille penis for å se om han kunne klare å lokke dem fram  :ler:

Hadde ingen problemer med å amme, og nå er brystvortene litt mer utover enn tidligere.  De har ikke blitt "utover" brystvorter, de er bare ikke "innover" lenger.  Og når de knopper seg nå, da strutter de virkelig nå i forhold til det de gjorde før.

Vanskelig å forklare, men jeg håper du forstår...

Samme erfaring som "Gjest" beskriver her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine er også innover. Men jeg synes ikke det er så farlig, selv om jeg jo helst skulle hatt utover. Kjæresten min synes i hvertfall brystene mine er fine som de er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, jeg hadde innovervendt brystvorter, å det plaget meg veldig mye.... jeg kunne ikke amme mine to barn, unasett hva jeg prøvde. Jeg kjøpte meh niplette som skal dra ut vorta uten hell..så jeg opererte meg, å er nå kjempe fornøyd. For meg gikk den på psyken.

Det er mange som som klarer å innfinne seg i det men det gikk ikke for meg, så jeg gikk til fastlegen min å fortalte problemet, kom til vurdering og legen sa jeg hadde veldig mye også. Etter en halvtime var dette fikset. Angrer ikke et sekund:)

søk på niplette, avent, kanske de fungerer for deg:) lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Annonse

Gjest Hannah

hei, jeg hadde innovervendt brystvorter, å det plaget meg veldig mye.... jeg kunne ikke amme mine to barn, unasett hva jeg prøvde. Jeg kjøpte meh niplette som skal dra ut vorta uten hell..så jeg opererte meg, å er nå kjempe fornøyd. For meg gikk den på psyken.

Det er mange som som klarer å innfinne seg i det men det gikk ikke for meg, så jeg gikk til fastlegen min å fortalte problemet, kom til vurdering og legen sa jeg hadde veldig mye også. Etter en halvtime var dette fikset. Angrer ikke et sekund:)

søk på niplette, avent, kanske de fungerer for deg:) lykke til:)

Hei!

Jeg sitter og overveier en operasjon selv, hvor gjorde du det? Er så mye rart og lite informasjon om akkurat den operasjonen. Setter utrolig pris på svar:)

Mvh, Hannah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Oi, det er lenge siden jeg skrev dette innlegget. Syntes fremdeles det er litt kjedelig med disse innover brystvortene... Operasjon høres litt mer drastisk ut, kanskje jeg skal prøve noe av det der niplette greiene først, eller burde jeg vente til jeg evnt blir gravid?

Hvordan var det med operasjon? Er det noe jeg kan får fastlegen til å se på? Og som som han/hun kan komme med en vurdering da Sånn type " forresten vil du se om brystvortene mine ser friske ut"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi, det er lenge siden jeg skrev dette innlegget. Syntes fremdeles det er litt kjedelig med disse innover brystvortene... Operasjon høres litt mer drastisk ut, kanskje jeg skal prøve noe av det der niplette greiene først, eller burde jeg vente til jeg evnt blir gravid?

Hvordan var det med operasjon? Er det noe jeg kan får fastlegen til å se på? Og som som han/hun kan komme med en vurdering da Sånn type " forresten vil du se om brystvortene mine ser friske ut"?

Kjøp niplette, koster ca 300 kr.

Var hos plastisk kirurg som anbefalte dette istedet for operasjon.

At brystvortene er flate/innovervendte skyldes som regel bare korte melkeganger,

og gjennom bruk av avent niplette dras/forlenges melkegangen og brystvorten kan bli "normale"/utovervendte. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en innover og en utover brystvorte. Den innover snurpet seg laaaaangt inn, men det ble bedre med årene. Den er fortsatt ikke like "ivrig" som den andre, den er litt mer sjenert :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Takk for svar, tror jeg skal prøve niplette. Ser ut til at det er mest til gravide, men det kan vel brukes utenom også?

Også lite spørsmål, jeg har små brystvorter, på bildene ser de veldig store ut i forhold til mine, har det noe å si? Kan jeg bruke niplette selv om jeg har små brystvorter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Jeg har hatt kjæreste som ikke brydde seg døyten, og det fikk jeg selvtillit av, men nå som jeg er singel igjen kommer usikkerheten tilbake. Hva syntes gutter som slike brystvorter?

Er de følsomme? :lur:

Det er hvor morro eieren av puppene, og brystvortene, synes det er at de lekes med som virkelig betyr noe. Jo mer hun tenner på det jo mer digger jeg puppene hennes.

Har rotet meg borti hunkjønn med innovervendte brystvorter. Var mye morro å hente er :lur: Så slapp av og sett pris på de bryster du har :) Det er mer en nok menn som virkelig setter oppriktig pris på dem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...