Gå til innhold

Det ekleste kjæresten din har gjort?


Gjest Happykatt

Anbefalte innlegg

Min samboer tettet doen men det gigantiske boa-bæsjen noensinne!!!

FY så ekkelt!

Jeg måtte pisse da vi hadde kommet hjem, og ser denne "presangen" i doen.

Jeg visste det ikke var min, for min ser ikke slikt ut!

og aldri om jeg hadde klart og presset ut noe på den størrelsen!

Jeg spurte først om han hadde bæsjet i dag, og så rart men bekymringsfult på meg, og sa: mulig, hvorfor det?

Jeg viste han den, og jeg begynte å le litt, for det hele var litt komisk.

Han ble så flau, og jeg sa at han måtte pirke den i stykker med noe!

Det gikk fint, og jeg sa at han ikke måtte tenke mer på det.

Stakkaren..

Å alikavel syntes jeg han er så utrolig deilig :roll::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har en tendens til å gå på do før han legger seg. Og så sitter han dere inne i en halvtime minst og har med seg laptopen. Og de lydene som noen ganger kommer der innenifra er nok til å avtenne meg i hvert fall. Så når han da kommer inn i sengen og prøver seg på noe, er det en nokså lite villig dame der ja... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer tettet doen men det gigantiske boa-bæsjen noensinne!!!

FY så ekkelt!

Jeg måtte pisse da vi hadde kommet hjem, og ser denne "presangen" i doen.

Jeg visste det ikke var min, for min ser ikke slikt ut!

og aldri om jeg hadde klart og presset ut noe på den størrelsen!

Jeg spurte først om han hadde bæsjet i dag, og så rart men bekymringsfult på meg, og sa: mulig, hvorfor det?

Jeg viste han den, og jeg begynte å le litt, for det hele var litt komisk.

Han ble så flau, og jeg sa at han måtte pirke den i stykker med noe!

Det gikk fint, og jeg sa at han ikke måtte tenke mer på det.

Stakkaren..

Å alikavel syntes jeg han er så utrolig deilig  :roll:  :ler:

:legrine::legrine::legrine:

Dere er da så skjønne! ;D

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter
Min samboer tettet doen men det gigantiske boa-bæsjen noensinne!!!

FY så ekkelt!

Jeg måtte pisse da vi hadde kommet hjem, og ser denne "presangen" i doen.

Jeg visste det ikke var min, for min ser ikke slikt ut!

og aldri om jeg hadde klart og presset ut noe på den størrelsen!

Jeg spurte først om han hadde bæsjet i dag, og så rart men bekymringsfult på meg, og sa: mulig, hvorfor det?

Jeg viste han den, og jeg begynte å le litt, for det hele var litt komisk.

Han ble så flau, og jeg sa at han måtte pirke den i stykker med noe!

Det gikk fint, og jeg sa at han ikke måtte tenke mer på det.

Stakkaren..

Å alikavel syntes jeg han er så utrolig deilig  :roll:  :ler:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min spøy i fontene rett opp i lufta da han lå i senga drita full..., Jeg trenger vel ikke si at alt spyet datt rett ned på oss igjen..... :kvalm:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Skikkelig artig tråd dette.

Kommer ikke på noe spesielt ekkelt min kjære har gjort.

Men eksen min han reiv tåneglene av og spiste de :kvalm: (er det noe rart han er eks i dag?)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm..tenke-tenke-tenke.....

Det ekleste han har gjort var når han hadde "dott" i det ene øret og han skyllte øret så kom den digre klompen med ørevoks ut, så kom han glad og lykkelig springende til meg for å vise meg.... :kvalm:

:overrasket::sjokkbla: :hår:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm..tenke-tenke-tenke.....

Det ekleste han har gjort var når han hadde "dott" i det ene øret og han skyllte øret så kom den digre klompen med ørevoks ut, så kom han glad og lykkelig springende til meg for å vise meg.... :kvalm:

:overrasket:  :sjokkbla:  :hår:

:ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:legrine:  :legrine:  :legrine:

Dere er da så skjønne! ;D

Hehe, men du må late som du ikke vet det der nårt du kommer på besøk.

for han sa: Ikke skriv om dette på kvinneguiden. :sjenert:

Uuuups

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: For en morsomt tråd! :hoho:

Hmmm..tenke-tenke-tenke.....

Det ekleste han har gjort var når han hadde "dott" i det ene øret og han skyllte øret så kom den digre klompen med ørevoks ut, så kom han glad og lykkelig springende til meg for å vise meg.... :kvalm:

:overrasket:  :sjokkbla:  :hår:

Minner litt om min, han hadde fått nyrestein og fått beskjed av legen om å vente til den kom ut av seg selv.

Så en dag han hentet meg på jobb fortalte han med lykke i stemmen at det hadde sagt "pling!" i doskåla. Greit nok det, men han hadde plukket den opp med en stekepinsett for å vise den til meg når jeg kom hjem! :sjokkert:

Pinsetten gikk rett i søpla, selvsagt, og steinen likeså :ler:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prestekrage

Det ekleste exn min har gjordt var å ta av seg skoa på stua etter å ha kommet hjem fra øvelse (han jobber i forsvaret)- lukta så vondt at jeg rett og slett måtte spy!!

Og så var det en helg jeg heldigvis var bortreist... Han hadde hatt en sinnsyk fyllekule med gutta. Kom hjem og klarte ikke å finne dassen- dermed var badekaret alternativet. Ikke så uvanlig det, men han var såpass full at han rett og slett gikk å la seg for å sove.

han ble ikke nor mindre fyllesjuk da han voknet laaaangt utpå dagen, skulle ta seg en dusj- og tråkka oppi!!

Og selvfølgelig var det steikende varmt ute og baderomsvinduet hadde sola inn hele dagen...

Heldigvis (sikkert etter veldig mange forsøk) fikk han vaska det vekk. Lukta salmiakk i hele leil når jeg kom hjem dagen etter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjelp, for noen mannfolk! :overrasket:

Min har ikke gjort noe skikkelig nasty, annet enn å kaste opp i senga i søvne etter en fyllefest. Heldigvis var det før vi ble samboere, så jeg slapp å våkne opp i en seng full av spy, slik han gjorde :kvalm:

Utenom det må jeg vel si at han kan komme med noen skikkelig stinkbomber til tider ... *grøsse og holde for nesen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De med ørevoksen og nyresteinen var knallsøte da!  :hoho:

På en litt ekkel måte, selvsagt.  :sjenert:

Hehe, enig.

Omtrent som når katter kommer hjem med halvdøde mus. Ekkelt, men stolte katter er søte.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom tråd!

Min har ingen ekle vaner, men han tisset på stuegulvet i søvne en gang. Og skyldte på hunden. :roll:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke særlig orginalt, men min nåværende slapp en ufrivillig fis som luktet så #¤%&§> at jeg måtte ut og kaste opp på en kaktus i Arizonaørkenen.

Det verste noensinne er en eks som bøyde seg over meg i sengen og kastet opp over hele meg. Fatter ikke at jeg orket å ligge stille til han var ferdig slik at minst mulig skulle havne i sengen... I overkant praktisk anlagt kanskje? :sjenert:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler:

Tar en ex jeg også: Han kom hjem fra fest og la seg. Lå stille i senga en god stund, før han lente seg ut av vinduet og spydde. Han ble hengende over vinduskarmen,fortsatte å spy og begynte å prompe massivt. Det stinket. Og for noen lyder! Jeg evakuerte og fant sofaen. Det siste jeg så før jeg forlot åstedet var den nakne rompa hans. Grøssetigrøss.

En annen ex samlet urinen sin i brusflasker på rommet sitt, sånn at han skulle slippe å ta pauser når han så på film. :overrasket:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest splæsj
En annen ex samlet urinen sin i brusflasker på rommet sitt, sånn at han skulle slippe å ta pauser når han så på film.  :overrasket:

Æsj! :overrasket:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ekleste jeg har vært med på stod en av mine tidlige exer for. Jeg kødder ikke, this is for real. Men etter at det ble slutt mellom oss fant jeg ut at hun og broren hadde vært til sengs sammen. Jeg hadde veldig lyst å vaske kroppen min i terpentin, og hadde det faktisk veldig uggent og vanskelig flere dager og uker etter at jeg fikk vite dette.

Det må sies at hele familien hadde et noe merkelig syn på dette med samliv og relasjoner, deriblant sex. Men at det var så ille visste jeg ikke før jeg var ute av bildet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis er dette en ex nå, en av grunnene var at han var utrolig grisete. Han klarte aldri gå ut med søpla, men bare stablet posene på gulvet så de etter noen uker var så klistret fast at malingen fulgte med. Han brydde seg ikke om å vaske opp, bare stablet alle tallerknene oppå hverandre med matrester, så det grodde mosegrønt mugg rundt etterhvert og dannet brun væske. Da jeg vasket opp for han, luktet det bare urin av serviset etterpå da han foretrakk å urinere i oppvaskkummen fremfor toalettet. Han så heller ikke noe poeng i å tømme askebegeret, så han benyttet seg av store glass som han helte kaffe/brus i for hver gang. Bare få ting av mange *grøss*, min fulle sympati og totale mangel på forståelse til hans nåværende :forvirret:

Jeg håper denne mannen hadde tusenvis av strålende egenskaper som veide opp for dette griseriet! :overrasket:

Min mann sovnet på badegolvet en gang han kom hjem stupende full. Jeg tittet inn da det ble roligt, og der hadde han lagt ut flere handkle på gulvet, som han skulle ligge på. Jaja tenkte jeg, han sov jo, og sover sikkert godt der til i morgen. Da jeg våknet tittet jeg inn på baderommet, der var det dritt alså avføring på handkle, toalett, vegger, badekaret.... og ellers litt overalt.

Jeg skrek av forbannelse, han våknet kjapt og kom hoppende ut av badet med dritt over halve kroppen.

Jeg pakket en veske og dro til svigers, lå der i 5dager, til han hadde fått folk på plass og vasket og sterilisert hele badet 2 ganger.

Det var ikke langt fra at jeg ikke flyttet hjem til han igjen....

Etter denne gangen har han aldri tatt mer enn 4-5øl når han drikker. Og det er 11år siden nå da............men jeg glemmer det aldri.

Og badet ble kort tid etterpå skiftet totalt, det var litt gammelt da........

Hvordan er dette mulig? Kan man gjøre sånt av å bli full? Syntes det hørtes helt utrolig unormalt ut ;)

Min samboer tettet doen men det gigantiske boa-bæsjen noensinne!!!

FY så ekkelt!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...