Gå til innhold

Det ekleste kjæresten din har gjort?


Gjest Happykatt

Anbefalte innlegg

Er så glad jeg enda ikke har opplevd noe med spy eller avføring på nært hold med noen av mine. Håper jeg slipper!

Mannen min er ekkel når det kommer til hygiene, han piller nese, nyser i hendene sine (vasker de ikke etterpå, nei), og han er snørrete hele tiden så han tørker seg hele tiden på fingrene. Og klart - vasker seg ikke etterpå.

Jeg har sagt det mange ganger, om han bare kan snyte seg, tørke seg med papir eller hva som helst, bare ikke med hendene, og nys i albuen.

Men virker ikke som han bryr seg.

Ellers er han en fantastisk mann! Utrolig nok. Ingen er en bedre kjæreste, derfor jeg holder ut dette :ler:

Anonymous poster hash: 4c1e0...ed2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjæresten min er udugelig til å spy i fylla. Han kan det rett å slett ikke. En gang fant jeg han stående å spy i vasken på badet! Så snudde jeg han mot doen, han traff ALT annet enn selve doen. En Annen gang fant jeg han stående å spy i dusjen!.... Da står doen rett bak han, men neida. I dusjen skulle han spy. Over all shampooen, gulvet og oppover veggen. Deretter tråkker han i det å drar det utover gulvet i gangen. Full av spy legger han seg i senga og slokner som en stein. Lett om jeg la meg på sofaen den natta. Fysj.



Anonymous poster hash: d21c9...7d8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vasker klær hjemme, av og til finner jeg noen ikke så delikate boksere for å si det mildt (jeg grøsser og holder på å spy!)

Har prøvd å ta det opp på en snill måte "kan du tørke deg på tissen, det blir merker i bokseren" (og nei det er ikke bare urin flekker)

Han mener det er på grensen til frekkhet at jeg tar det opp. Eh, jeg blir ikke akkurat tent av å måtte se det for å si det slik!

Han er ekstrem dårlig på munnhygene, kan gå en dag uten å pusse tennene, uten at det plager han.

Har løst problemet med at jeg nekter å kysse han før han pusser de.

Anonymous poster hash: ccec4...4af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel egentlig ikke så ekkelt, sammenlignet med det andre jeg har lest her.

Men jeg hater lukten og smaken av makrell i tomat, tørrfisk og tunfisk. Han spiser jo det ganske ofte, og skal gjerne kysse meg rett etter å ha spist det. Nekter for det stinker og smaker så jævlig av han etterpå.

Ellers er det vel det at han tørker seg på buksa og går gjerne med flekkete bukse i flere dager. Men gidder ikke mase på han om det. Er ikke moren hans.

Ellers er han lite ekkel. Heldigvis :)

Men hadde en eks som dagen derpå proklamerte at han var litt dårlig i magen og lå og prompet noen skikkelig jævlige i sengen, som stinket.

Lurer egentlig på om fyren hadde mageproblemer for han prompet i tide og utide. Var så ille at jeg ble skikkelig avtent av det.

Anonymous poster hash: 7d9ce...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...