Gå til innhold

Det ekleste kjæresten din har gjort?


Gjest Happykatt

Anbefalte innlegg

Man må ha masse sukker på! Og spekemat til.

Sukker tror jeg ikke de hadde. Men spekemat hadde de.

Jeg likte det hvertfall ikke.

Men jeg er ikke spess gla i ost generelt. Hvitost på meg takk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men nå ble jeg egentlig litt nysgjerrig på hvor kjæresten din kommer fra Amalie? Sjørost er jo litt spesielt for et begrenset område av landet, om jeg ikke tar feil.

Endret av ayrabeth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå ble jeg egentlig litt nysgjerrig på hvor kjæresten din kommer fra Amalie? Sjørost er jo litt spesielt for et begrenset område av landet, om jeg ikke tar feil.

XXXXXXX

Kan nok stemme.

Jeg hadde aldri sett eller hørt om det før å spise sånt.

Men så hadde ikke han smakt komle før heller :ler:

Endret av Amalie_85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alvdal

Kan nok stemme.

Jeg hadde aldri sett eller hørt om det før å spise sånt.

Men så hadde ikke han smakt komle før heller  :ler:

Jepp, jeg er også fra Fjellregionen, som man kaller det. Jeg har heller ikke smakt komle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og brått så ble dette snikksnakk?

Det ekkleste kjærsten min har gjort er å spy i undertøysskuffen min! :overrasket:

Det var mens jeg bodde hjemme og han sov hos meg etter en fuktig kveld. Han skulle på do og spy men fant ut at han ikke rakk det, så dro han ut den ene skuffen i kommoden og spydde oppi der :forvirret:

Han ble nesten dumpet da ja.... Og gjett om han får høre det støtt og stadig :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ekleste jeg har opplevd var på min første hyttetur med en relativt ny date:

- utpå morgenkvisten trodde jeg ikke mine egne ører: fyren ligger og fiser......leeeenge, trodde aldri det skulle ta slutt! (herregud, jeg som hadde sett for meg en romantisk stund ,jaja han greidde da å ødelegge den...). Han gjorde ikke forsøk på å skjule det en gang, trodde han kanskje jeg greidde å sove i de ekle tarmlydene...? - Det er vel omtrent det jeg husker fra den turen.

Varte ikke lenge det forholdet, gitt. :flekke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Sarah_*

Min er egentli ikke så verst, men han kan finne en smule på golvet og putte det i munnen....... :sjenert: Det verste er vel at min datter har tatt etter han... Blæh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis er dette en ex nå, en av grunnene var at han var utrolig grisete. Han klarte aldri gå ut med søpla, men bare stablet posene på gulvet så de etter noen uker var så klistret fast at malingen fulgte med. Han brydde seg ikke om å vaske opp, bare stablet alle tallerknene oppå hverandre med matrester, så det grodde mosegrønt mugg rundt etterhvert og dannet brun væske. Da jeg vasket opp for han, luktet det bare urin av serviset etterpå da han foretrakk å urinere i oppvaskkummen fremfor toalettet. Han så heller ikke noe poeng i å tømme askebegeret, så han benyttet seg av store glass som han helte kaffe/brus i for hver gang. Bare få ting av mange *grøss*, min fulle sympati og totale mangel på forståelse til hans nåværende :forvirret:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis er dette en ex nå, en av grunnene var at han var utrolig grisete. Han klarte aldri gå ut med søpla, men bare stablet posene på gulvet så de etter noen uker var så klistret fast at malingen fulgte med. Han brydde seg ikke om å vaske opp, bare stablet alle tallerknene oppå hverandre med matrester, så det grodde mosegrønt mugg rundt etterhvert og dannet brun væske. Da jeg vasket opp for han, luktet det bare urin av serviset etterpå da han foretrakk å urinere i oppvaskkummen fremfor toalettet. Han så heller ikke noe poeng i å tømme askebegeret, så han benyttet seg av store glass som han helte kaffe/brus i for hver gang. Bare få ting av mange *grøss*, min fulle sympati og totale mangel på forståelse til hans nåværende :forvirret:

:sjokkert::sjokkert::sjokkert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

Han spydde PÅ meg! ja han var full, etterpå snudde han seg rundt og spydde på gulvet i ti minutter. JEG tørket IKKE opp..vrengte av meg klærne og la meg til å sove videre...!

Ellers bet han negler, urk! blir kvalm av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis er dette en ex nå, en av grunnene var at han var utrolig grisete. Han klarte aldri gå ut med søpla, men bare stablet posene på gulvet så de etter noen uker var så klistret fast at malingen fulgte med. Han brydde seg ikke om å vaske opp, bare stablet alle tallerknene oppå hverandre med matrester, så det grodde mosegrønt mugg rundt etterhvert og dannet brun væske. Da jeg vasket opp for han, luktet det bare urin av serviset etterpå da han foretrakk å urinere i oppvaskkummen fremfor toalettet. Han så heller ikke noe poeng i å tømme askebegeret, så han benyttet seg av store glass som han helte kaffe/brus i for hver gang. Bare få ting av mange *grøss*, min fulle sympati og totale mangel på forståelse til hans nåværende :forvirret:

Men hallo???

Hvordan klarte du å være sammen med han?

Det hadde jeg aldri klart.

:kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis er dette en ex nå, en av grunnene var at han var utrolig grisete. Han klarte aldri gå ut med søpla, men bare stablet posene på gulvet så de etter noen uker var så klistret fast at malingen fulgte med. Han brydde seg ikke om å vaske opp, bare stablet alle tallerknene oppå hverandre med matrester, så det grodde mosegrønt mugg rundt etterhvert og dannet brun væske. Da jeg vasket opp for han, luktet det bare urin av serviset etterpå da han foretrakk å urinere i oppvaskkummen fremfor toalettet. Han så heller ikke noe poeng i å tømme askebegeret, så han benyttet seg av store glass som han helte kaffe/brus i for hver gang. Bare få ting av mange *grøss*, min fulle sympati og totale mangel på forståelse til hans nåværende :forvirret:

Studerte han i Volda..? Eller finnes det mange slike?

Min gjør egentlig ikke så mye ekkelt. Eller... Han legger fra seg q-tips rundt pc-en. Men nå har han sluttet å rense ørene med dem og bruker noen dråper i stedet, heldigvis. Ellers klipper han ikke negler - han river dem av med tennene. Heldigvis slipper jeg å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var vel mer en flørt enn en et forhold, men husker at han kom på besøk og jeg satt nede i stua. (hadde duplex-leilighet så det var åpen løsning opp til andre etasje)

Så går han opp for å gå på do (på do går vi jo alle..) og så hører jeg: HHHNNNNGG AARGH ispedd bæsje og prompe og plaskelyder. Der sitter han og krester høylytt med døra åpen.

Etterpå spurte han om vi skulle gå til sengs.. :overrasket::kvalm::murvegg::klaske:

Ja da hadde jeg virkelig lyst....

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Under dagderpåsex, prompa exen min når jeg lå over ham i 69 og sugde ham.... :frustrert: Ufattelig ekkelt.

Jeg måtte løpe på badet og brekke meg. Det ble ikke noe på ham den dagen... :ler:

min har ikke gjort så veldig mye ekkelt, annet enn å sitte i stua med 3 kompiser og meg, for å si "jeg er litt dårlig i magan jeg" også sitte å fjerte de verstingene i en time, før han kom seg på dass :/ ...

han var dritfull, og hang naken over doen og spøy. med spy utover gulvet og doen og tilogmed bak på leggene. jeg tåler ikke spy, men tenkte jeg skulle være snill med kjæresten og spyle med dusjen rundt doen og sånn. (han hadde spydd sånn at det lå oppå og rundt setet på doen). da krummer han hånda og måker spyet fra kanten og ned i doen... det var noen håndfuller for å si det sånn! jeg måtte gå ut for ikke å spy sjøl, så han fikk hjelpe seg sjøl.

Det ekleste jeg har opplevd var på min første hyttetur med en relativt ny date:

- utpå morgenkvisten trodde jeg ikke mine egne ører: fyren ligger og fiser......leeeenge, trodde aldri det skulle ta slutt! (herregud, jeg som hadde sett for meg en romantisk stund ,jaja han greidde da å ødelegge den...). Han gjorde ikke  forsøk på å skjule det en gang, trodde han kanskje jeg greidde å sove i de ekle tarmlydene...? - Det er vel omtrent det jeg husker fra den turen.

Varte ikke lenge det forholdet, gitt.  :flekke:

Heldigvis er dette en ex nå, en av grunnene var at han var utrolig grisete. Han klarte aldri gå ut med søpla, men bare stablet posene på gulvet så de etter noen uker var så klistret fast at malingen fulgte med. Han brydde seg ikke om å vaske opp, bare stablet alle tallerknene oppå hverandre med matrester, så det grodde mosegrønt mugg rundt etterhvert og dannet brun væske. Da jeg vasket opp for han, luktet det bare urin av serviset etterpå da han foretrakk å urinere i oppvaskkummen fremfor toalettet. Han så heller ikke noe poeng i å tømme askebegeret, så han benyttet seg av store glass som han helte kaffe/brus i for hver gang. Bare få ting av mange *grøss*, min fulle sympati og totale mangel på forståelse til hans nåværende :forvirret:

Studerte han i Volda..? Eller finnes det mange slike?

Min gjør egentlig ikke så mye ekkelt. Eller... Han legger fra seg q-tips rundt pc-en. Men nå har han sluttet å rense ørene med dem og bruker noen dråper i stedet, heldigvis. Ellers klipper han ikke negler - han river dem av med tennene. Heldigvis slipper jeg å se på.

Dette var vel mer en flørt enn en et forhold, men husker at han kom på besøk og jeg satt nede i stua. (hadde duplex-leilighet så det var åpen løsning opp til andre etasje)

Så går han opp for å gå på do (på do går vi jo alle..) og så hører jeg: HHHNNNNGG AARGH ispedd bæsje og prompe og plaskelyder. Der sitter han og krester høylytt med døra åpen.

Etterpå spurte han om vi skulle gå til sengs..  :overrasket:  :kvalm:  :murvegg:  :klaske:

Ja da hadde jeg virkelig lyst....

:legrine::hoho:

Jeg måtte bare ta en samling av alle innleggene so fikk meg til å le så mye at jeg griner å ligger på gulvet alene :hoho::hoho:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Snart medlem*
Heldigvis er dette en ex nå, en av grunnene var at han var utrolig grisete. Han klarte aldri gå ut med søpla, men bare stablet posene på gulvet så de etter noen uker var så klistret fast at malingen fulgte med. Han brydde seg ikke om å vaske opp, bare stablet alle tallerknene oppå hverandre med matrester, så det grodde mosegrønt mugg rundt etterhvert og dannet brun væske. Da jeg vasket opp for han, luktet det bare urin av serviset etterpå da han foretrakk å urinere i oppvaskkummen fremfor toalettet. Han så heller ikke noe poeng i å tømme askebegeret, så han benyttet seg av store glass som han helte kaffe/brus i for hver gang. Bare få ting av mange *grøss*, min fulle sympati og totale mangel på forståelse til hans nåværende :forvirret:

:overrasket:

Dette overgår jo bare alt det andre. Jeg priser meg lykkelig for at jeg har en oppegående og renslig mann - det verste han har gjort er vel at han lå beina på bordet rett før jeg skulle dekke på da svigers var på besøk. Men det skal sies at da var jeg overrasket over ham, for det der er noe han aldri gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjæresten min gjør ikke så mye ekkelt, han er hensynsfull, renslig, flink med husarbeid og alt sånt. Og han går alltid til et annet rom når han må prompe. Bortsett fra en telttur en gang da jeg våkna av at han prompa så det rista i teltstengene og lukta var ubeskrivelig rett og slett ikke til å holde ut. Jeg måtte ut av teltet for å få puste. Vi har ledd mye av den etterpå. :ler:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosmic Girl
Heldigvis er dette en ex nå, en av grunnene var at han var utrolig grisete. Han klarte aldri gå ut med søpla, men bare stablet posene på gulvet så de etter noen uker var så klistret fast at malingen fulgte med. Han brydde seg ikke om å vaske opp, bare stablet alle tallerknene oppå hverandre med matrester, så det grodde mosegrønt mugg rundt etterhvert og dannet brun væske. Da jeg vasket opp for han, luktet det bare urin av serviset etterpå da han foretrakk å urinere i oppvaskkummen fremfor toalettet. Han så heller ikke noe poeng i å tømme askebegeret, så han benyttet seg av store glass som han helte kaffe/brus i for hver gang. Bare få ting av mange *grøss*, min fulle sympati og totale mangel på forståelse til hans nåværende :forvirret:

IIIIIIIIIIIIIII, det her er jo bare utrolig NASTY :hår: :hår: :hår: :hår: :hår: :hår: :hår: :hår: :hår: :hår: :hår: :hår: :hår:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosmic Girl

Kjærsten min har gjorde noe utrolig ekkelt en gang.

Vi hadde vært ute, og kom hjem og la oss med en gang. På morgenkvisten en gang, våknet jeg av at det pøste ned ute. Det var ihvertfall det jeg trodde. Fikk ikke lyden av øsregn til å stemme helt den lyden jeg hørte, så jeg satte meg opp i sengen, og fikk et særdeles ubehagelig syn. Min kjære sto og pissa ned i skittentøyskurven!!! På toppen av kurven lå en treningsjakke, noe som gjorde at tisset i tillegg til å renne i strie strømmer ned over skittentøyet, også spratt til alle retninger. Gulvet, veggene, sengen og mer eller mindre alt som var innenfor en radius på 2 meter fikk lide for hans fyll.

Dagen etterpå var han så flau som jeg aldri har sett han før. Uken gikk med til å vaske alt tøyet og hele soverommet. Heldigvis har han aldri gjort noe sånt igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann sovnet på badegolvet en gang han kom hjem stupende full. Jeg tittet inn da det ble roligt, og der hadde han lagt ut flere handkle på gulvet, som han skulle ligge på. Jaja tenkte jeg, han sov jo, og sover sikkert godt der til i morgen. Da jeg våknet tittet jeg inn på baderommet, der var det dritt alså avføring på handkle, toalett, vegger, badekaret.... og ellers litt overalt.

Jeg skrek av forbannelse, han våknet kjapt og kom hoppende ut av badet med dritt over halve kroppen.

Jeg pakket en veske og dro til svigers, lå der i 5dager, til han hadde fått folk på plass og vasket og sterilisert hele badet 2 ganger.

Det var ikke langt fra at jeg ikke flyttet hjem til han igjen....

Etter denne gangen har han aldri tatt mer enn 4-5øl når han drikker. Og det er 11år siden nå da............men jeg glemmer det aldri.

Og badet ble kort tid etterpå skiftet totalt, det var litt gammelt da........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...