Gå til innhold

Det ekleste kjæresten din har gjort?


Gjest Happykatt

Anbefalte innlegg

Gjest Happykatt

Har lyst å starte denne tråden, fordi vi alle har ting vi gjør som kanskje ikke kommer like heldig ut... Dvs. uvaner, eller noe vi bare har gjort som ikke burde vært gjort.. Og da snakker jeg ikke om utroskap..

Min samboer (en mann) har liktorn (og sopp) under føttene. En kveld skar han de ut, hentet en bøtte med grønnsåpevann, badet føttene en god halvtime, for så å slå vannet ut i vasken på kjøkkenet!!!! :frustrert: I oppvasken lå bl.a en brukt stekepanne, noe bestikk og glass... :grine:

Nå skal det sies at jeg sa fra at dette ikke skal skje, "tenk på alle bakterier og at vi faktisk lager mat, drikker og spiser av det du slo fotvannet ditt oppå!!" - hvorpå han mumlet noe og sa god natt....

Noe sint vasket og gnukket og kokte jeg alt sammen.....

Er det mulig...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer ikke på noe min mann har gjort, men en gang da jeg var liten var vi i besøk. Vi hadde fått servert smørbrød og på dem var det salat. Da jeg skulle spise min, så jeg at det var en kålorm på salatbladet. Jeg hylte. Da tok min onkel kålormen, puttet den i munnen og spiste den! :overrasket: Jeg stoppet ikke akkurat å hyle. :ler:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Graver seg i nesa rett som det er, bryr seg ikke om jeg ser det. :kvalm:Har sagt jeg synes det er stygt, men det bryr han visst ikke.

Husker også en gang jeg fant han liggende i spy, hadde spy overalt, i håret, inni øra... Var full da men fysjjj a meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen interesse av å gruble over hva som er det værste. Det forteller bare om grader av dårlige ting å slik fungerer ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Søvnløs

Min kjære sto opp midt på natta, valset bort til klesskapet og tisset inni. I søvne... Og han var ikke full :ler:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under dagderpåsex, prompa exen min når jeg lå over ham i 69 og sugde ham.... :frustrert: Ufattelig ekkelt.

Jeg måtte løpe på badet og brekke meg. Det ble ikke noe på ham den dagen... :ler:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

min har ikke gjort så veldig mye ekkelt, annet enn å sitte i stua med 3 kompiser og meg, for å si "jeg er litt dårlig i magan jeg" også sitte å fjerte de verstingene i en time, før han kom seg på dass :/ ...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under dagderpåsex, prompa exen min når jeg lå over ham i 69 og sugde ham.... :frustrert: Ufattelig ekkelt.

Jeg måtte løpe på badet og brekke meg. Det ble ikke noe på ham den dagen... :ler:

min har ikke gjort så veldig mye ekkelt, annet enn å sitte i stua med 3 kompiser og meg, for å si "jeg er litt dårlig i magan jeg" også sitte å fjerte de verstingene i en time, før han kom seg på dass :/ ...

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fruktfat

han var dritfull, og hang naken over doen og spøy. med spy utover gulvet og doen og tilogmed bak på leggene. jeg tåler ikke spy, men tenkte jeg skulle være snill med kjæresten og spyle med dusjen rundt doen og sånn. (han hadde spydd sånn at det lå oppå og rundt setet på doen). da krummer han hånda og måker spyet fra kanten og ned i doen... det var noen håndfuller for å si det sånn! jeg måtte gå ut for ikke å spy sjøl, så han fikk hjelpe seg sjøl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest utlogget

Min kjæreste tisset i senga ganske tidlig i forholdet, da han var stup full. Det var nære på at han ble dumpet da, han måtte love dyrt og hellig å aldri bli så full igjen. Og det har han faktisk holdt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.....

Noe ekkelt han har gjort.

Tror ikke det.

Bortsett fra at han spiser pultost, og sjørost med rømme.

Det er ekkelt det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmmm.....

Noe ekkelt han har gjort.

Tror ikke det.

Bortsett fra at han spiser pultost, og sjørost med rømme.

Det er ekkelt det

Sjørost med rømme er jo kjempegodt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjørost med rømme er jo kjempegodt!

Hadde aldri sett det før, men jeg smakte. Men det var ikke noe godt.

Syrlig og ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri sett det før, men jeg smakte. Men det var ikke noe godt.

Syrlig og ekkelt.

Man må ha masse sukker på! Og spekemat til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...