Gå til innhold

Klitttråd #2


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aaa! Takk cocopuff! :-D

Da kan jeg vise;

http://1001vaginas.com/052.jpg

De skumlingene som henger ut under. Der er den ene lengre enn den andre. Er dette normalt? Ikke det at jeg bør bry meg, siden jeg har supermus, men nå ble det nå bare sånn (det gjorde meg søvnløs :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola
En ting til; Kan kjønnslepper bli lengre av å bli dradd i (fordi en tror det er noe annet)?

Eller er de kanskje født sånn? Fortell meg om de indre kjønnsleppene deres, fordi dette så jaggu asymetrisk ut! :grine:

Jeg går og legger meg og SOVER tenk, klitten kan være i fred, den er ikke der uansett :(

Det kan de sikkert! Jeg har dratt uttallige ganger i snoppen og nå er den så lang at jeg skremmer min kjære :legrine:

Towelie - du betraktet "Guttas Rom" som et forum som er hakket mer vulgært enn seksualitet, samliv og skråblikk eller noe sånt. Etter å ha scrolla meg gjennom denne tråden ligger ikke den noe tilbake for hva som formidles på nevnte Guttas Rom akkurat :ler: Men - keep up - for all del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan de sikkert! Jeg har dratt uttallige ganger i snoppen og nå er den så lang at jeg skremmer min kjære  :legrine:

Towelie - du betraktet "Guttas Rom" som et forum som er hakket mer vulgært enn seksualitet, samliv og skråblikk eller noe sånt. Etter å ha scrolla meg gjennom denne tråden ligger ikke den noe tilbake for hva som formidles på nevnte Guttas Rom akkurat :ler:  Men - keep up - for all del!

Jeg vil bare normalisere mitt kjønn for meg selv :grine: Det er en ganske hard påkjenning etter at du har funnet ut at klitoris ikke er klitori, skal jeg si deg! Hva ville du sagt om du trodde testiklene dine var penis? (dere har for få ting å velge mellom, men du skjønner greia)

Jeg er vonbråten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola
Jeg vil bare normalisere mitt kjønn for meg selv :grine: Det er en ganske hard påkjenning etter at du har funnet ut at klitoris ikke er klitori, skal jeg si deg! Hva ville du sagt om du trodde testiklene dine var penis? (dere har for få ting å velge mellom, men du skjønner greia)

Jeg er vonbråten

He-he, for deg selv sier du? Kanskje du finner ut at du er unik i den forstand at det dukker flere lystsentra mellom bena enn noen annen har?

Hadde jeg trodd at testiklene mine var penis hadde jeg ikke blitt vonbroten, snarere Høybråten da tror jeg :legrine:

Mulig jeg har for få ting å velge mellom men er egentlig ganske happy med de jeg har, kanskje på tide å fyre opp en tråd "hvor følsomme er ballene dine egentlig"? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he, for deg selv sier du? Kanskje du finner ut at du er unik i den forstand at det dukker flere lystsentra mellom bena enn noen annen har?

Hadde jeg trodd at testiklene mine var penis hadde jeg ikke blitt vonbroten, snarere Høybråten da tror jeg :legrine:

Mulig jeg har for få ting å velge mellom men er egentlig ganske happy med de jeg har, kanskje på tide å fyre opp en tråd "hvor følsomme er ballene dine egentlig"? :)

Lag en slik tråd, så kan jeg svare! Jeg tror vel jeg har det også, så godt jeg kjenner venusberget/lotusblomsten/kjærlighetsgrotta mi, ja!

Jeg får bare ta og være fornøyd med gladmusa. Den ser bøs ut, men gjør jobben sin hoho!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...