Gå til innhold

Vil du ha billigere strøm?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har meldt meg på det der... har ennå ikke satt meg inn i hva det går ut på og om det vil fungere, men det var visst ikke bindene... Alt for en god sak! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg bare har en liten leilighet og ikke så høye strømregninger synes jeg dagens strømpriser er helt horrible. Meldte meg på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke regn med meg. Hvis det hadde vært en folkeaksjon der hver og en av oss måtte innse at hver og en av oss bruker for mye strøm, ja. Men jeg har i løpet av de siste ukene har innsette at høye priser er det eneste språket vi ser ut til å forstå - som egentlig er en skikkelig nedtur på vegne av oss alle :(

Først når det svir i lommeboka begynner vi å dempe OVERFORBRUKET. Skjønner ikke dere at strøm er et gode vi skal ta vare på, være redde for å bruke?

Og pass på, ikke stem meg inn på Tinget heller, jeg er for å sette opp bensinprisen til 20,-/l. Eller kanskje 30 :evil:

** Sukk **

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville nok ikke meldt meg på her nei. I alle fall ikke etter å ha fulgt med i media i dag. 250,- bare for å melde seg inn! Nei takk. Virker litt useriøst, men kanskje noe kan overbevise meg om noe annet.

Vil gjerne ha billigere strøm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil og ha billigere strøm regning, men melder meg ikke på når det koster 250,- kr.De pengene trenger jeg til neste strømregning :wink::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke regn med meg. Hvis det hadde vært en folkeaksjon der hver og en av oss måtte innse at hver og en av oss bruker for mye strøm, ja. Men  jeg har i løpet av de siste ukene har innsette at høye priser er det eneste språket vi ser ut til å forstå - som egentlig er en skikkelig nedtur på vegne av oss alle  :(  

Først når det svir i lommeboka begynner vi å dempe OVERFORBRUKET. Skjønner ikke dere at strøm er et gode vi skal ta vare på, være redde for å bruke?  

Og pass på, ikke stem meg inn på Tinget heller, jeg er for å sette opp bensinprisen til 20,-/l. Eller kanskje 30  :evil:  

** Sukk **

Åh!! Strålende å se at det også er andre som tenker litt mer langsiktig enn til neste regning! Synes det er flott at ikke alle lar seg lure av "avgiftsbølgen."

Strøm har vært utrolig billig i Norge i lang lang tid, mens det ellers i verden har vært en gode, eller en vare. Jeg har vokst opp rundt om kring og lærte helt fra jeg var liten å alltid slå av unødige lamper, ovner osv. Da jeg kom hit til Norge merket jeg blant annet

a) hvordan man lar lys og varme stå på i "alle" rom til enhver tid

B) hvordan man lar vann renne unødig- fordi vi har nok vann.

Men herregud folk, det finnes folk som ikke har det så bra som oss! Selv om ikke akkurat det vannet og den strømmen vi sparer går til "de fattige barna i Afrika" så er det da greit å tenke litt globalt!

Riktignok har strømprisene steget svært, men det kan kanskje også få nordmenn til å senke seg til et anstendig strømforbruk?

Og bensinprisene? Jeg håper de flyr til himmels!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...