Gå til innhold

SJOKKERENDE NYHETER TIL ALLE KVINNER:


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest bigassmann

og jeg VET med sikkerhet at dere ikke vet dette, så jeg føler jeg må bringe det videre til dere:

MENN FAKER OGSÅ ORGASMER.

sædutløsning er nemlig IKKE DET SAMME SOM EN ORGASME. det vil si at selvom menn klarer å få UTLØSNING nesten hver gang, får han IKKE NØDVENDIGVIS orgasme.

bom. der røk den illusjonen. lykke til med neste samleie, dere klarer nemlig ikke avsløre forskjellen på en virkelig orgasme og en falsk orgasme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sorry bigassmann, men de jentene som har vært her inne en stund har hørt dette før så det er egentlig ingen stor nyhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

en av mine ekser fikk nesten aldri utløsning, bare orgasmer.

-hvis han ikke faket da?

hvis vi f.eks går ut fra at han faket, så er jeg glad jeg ikke faket, slik at en av oss i allefall hadde glede av sexen.

og du har helt rett i at jeg trolig ikke ville merket forskjellen.

*ravna*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En "klok" mannegutt her inne på KG skrev en gang:

"Jentene har ansvar for sin egen orgasme"

Det gjelder kanskje menn også???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bigassmann
En "klok" mannegutt her inne på KG skrev en gang:  

"Jentene har ansvar for sin egen orgasme"

Det gjelder kanskje menn også???

enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del skjønner ikke helt vitsen med å fake en orgasme. Blir jo den som faker sitt tap.

Fake for å ikke "skuffe" sin partner kanskje? Man skuffer vel helst seg selv aller mest.

Vibeke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg nesten dum jeg. Har aldri hørt om dette før.

Men jeg må vel være unskyldt i og med at jeg er så ny inne på kg, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del har visst dette lenge, men har ikke "lært" det her inne. Visste det lenge før jeg begynte å vanke her.

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må slå følge med at jeg viste dette for mange mange år siden lærte det da jeg tog min uddannelse som sygeplejer men men nok en del kvinder som ikke viste det...

ser nu ikke nogen vits i at snyde en orgasme selvom jeg ikke får orgasme eller min samboer kan vi da ha god sex for det, for mig personligt er orgasmen ikke det vigtigste men føelsen af nærheden vi har sammen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på en ting om det der....!

Hvis gutten holder på å komme for tidlig- hvis han må roe ned en liten stund for å kunne holde på lengre - holder han da på å få orgasme? Eller er det bare utløsninga som vil komme...?

Skjønner dere spørsmålet..??

Thanks:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter utløsninger det vanlig å miste ereksjonen, etter orgasme er det vanlig å kunne fortsette.

Vet om menn som faker orgasme fordi kvinner kanskje har lettere å ta ting personlig enn menn. Noe i det kanskje?... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del skjønner ikke helt vitsen med å fake en orgasme. Blir jo den som faker sitt tap.

Enig!!

Dessuten var det ikke så stor nyhet... ikke for meg iallefall... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig!!

Dessuten var det ikke så stor nyhet... ikke for meg iallefall... :roll:

Om jeg rett og slett ikke får det til kan jeg slippe at du (tenkt tilfelle ok? :wink: ) sitter og gråter fordi du føler deg utilstrekkelig etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor skal en kvinne måtte føle seg utilstrekkelig etterpå - selvom det ikke går for gutten :-?

En god sex opplevelse bør ikke inneholde verken orgasme eller utløsning - men om noen velger å fake orgasme - så er det noe helt annet mener jeg!

Føler dere menn dere utilstrekkelig da - om det ikke går for kvinnen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel mer vanlig og forventet at mannen skal få utløsning... Og kvinner har lettere å ta ting personlig/menn bryr seg ofte mindre... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg være enig i Lasse, men samtidig så kommer det veldig mye ann på situasjonen rundt "episoden". De som har et bra forhold og bra sexliv - tror jeg ikke reagerer så mye på det du beskriver..... Om du forstår hva jeg mener :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...