Gå til innhold

Mistet lysten på sex


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest mannnn

etter å ha lest at 90% av alle kvinner faker orgasmer. jeg la nemlig merke til at kjæresten min sin overdrevne stønning og høylytte lyder må være fake. selv benekter hun det (for en overaskelse det var)...

nå er alt det som jeg trodde var ekte borte og jeg blir kvalm fordi sex er uærlig. 90% er ikke lite heller...

hva burde jeg gjøre, slik kan det ikke fortsette... alle råd vil bli satt pris på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

90 %??? Hvor har du lest dette?? På noen internett-sider hvor de har et vidundermiddel som får lille-karen større, tykkere, mer utholdende, kraftigere sprut, og jenta di vil elske deg over alt?? På de samme sidene står det også at 80 % av alle jenter er misfornøyd med størrelsen på partner.... Skal man tro alt man leser blir man smårar.... :ler:

Nei, du får stole på jenta di.... dersom hun faker er det jo bare henne det går utover... du får jo ditt, gjør du ikke...? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Kevin, er hun så dum at hun faker kan hun bare ha det så godt - eller det er vel nettopp det hun da snyter seg selv for :wink:

Kan ikke begripe at noen gidder å fake orgasme - jeg har aldri og vil aldri gjøre det - det vil jo bare gå ut over meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90 % av alle kvinner faker IKKE orgasme. Det nekter jeg å tro. At mage gjør det ja, og at kanskje 90 % en eller annen gang har gjort det - men det betyr ikke at man gjør det alltid. Jeg har gjort det en gang jeg kommer på, og det var en teit ONS som hadde lært å holde igjen og han ble da aldri ferdig... Utover det - nope! Alle over 15 vet at man lurer bare seg selv om man faker.

Og du har litt selvtillitsarbeid å gjøre. Dere har - i forholdet deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bigassmann

det er ikke så farlig. 90% av alle menn faker OGSÅ orgasmer har jeg lest.

begge tall er feil. ca. 10% av menn og kvinner faker. ikke 90%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...