Gå til innhold

wetsex


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Analsexgutten

Jeg er en gutt på 16 år, og jeg har hatt analsex (med en jente). det var det deiligste jeg har vært med på i hele mitt sexuelt aktive liv. Men husk å vaske rompa før dere begynner!!!!!!!!!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:rodme: Unnskyld, men denne var litt søt da... jeg trodde wetsex var noe annet enn analsex... men en gutt på 16 som har opplevd noe i "hele sitt seksuelle aktive liv" vet vel bedre...?

Men det er bar du har det godt når du har sex. Fortsett med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Trodde også såkalt wetsex var noe annet enn analsex Tusenfryd... men man lærer så lenge man lever tydligvis..... eller...... :roll:

Kanskje han mente at det å vaske rumpa først gjør at det blir wetsex

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke det var det lumbajack mente, Hilde. Hør nu her, la meg forklare.... =)

Dersom en gutt har analsex med en jente, er det jenta som må ha "den" i analen... denne aktiviteten regnes av de fleste som betraktelig mye bedre for den mannlige part enn for den kvinnelige. Forstår du?

Tror ikke det er noe bedre eller verre for menn generelt å ha en pikk i rumpa enn det er for kvinner å ha det...

Har jeg rett???

Kid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Kid A; jeg tror ikke vi forstår hverandres humor. For å presisere ; skrev ikke at menn HAR stort hull men at de kan VÆRE et godt rævhåll.........

Skjønner ikke at jeg gidder å prøve meg på noe morsomt - alltid noen som kverulerer det bort...........................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror analsexgutten mener når man urinerer samtidig som man kjører anal på jenta. Det går faktisk an, trikset er at dama kniper når mannen lemper hun av. Så får hun gå på toalettet imens mannen slapper av.

W

Eneste som holder seg til tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...