Gå til innhold

Samurai - verdt et forsøk?


Barbert|Gutt

Anbefalte innlegg

Heisann.

Noen som har erfaringer med bruk av vibratoren "Samurai"? Er denne verdt kjøpet? Har tenkt tanken på å kjøpe denne til jenta mi, men er ikke helt sikker, koster jo litt penger...hadde blitt glad for noen tilbakemeldinger på denne :blunke:

Mvh

Barbert|Gutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Absolutt å anbefale :D

Men, det finnes lignende som er mye billigere. Blant annet wabbit wibe som selges over nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yepp, samuraien er verdt pengene! :sjarmor::sjarmor::sjarmor:

det finnes mange lignende å få tak i, bl.a. wabbit som ble nevnt ovenfor her, men gå for the real thing. det er bedre å investere i èn som holder det den lover enn å prøve seg fram med flere billigere før en til slutt likevel ender opp med mr. S - det blir nemlig fort dyrt....

*ser oppgitt på posen med mer eller mindre ubenyttet leketøy under senga* :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ser oppgitt på posen med mer eller mindre ubenyttet leketøy under senga* :hoho:

Hehe, hos deg skal ingenting være uprøvd skjønner jeg liten :blunke:

Bra det :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, hos deg skal ingenting være uprøvd skjønner jeg liten  :blunke:  

Bra det  :sjarmor:

hi hi.... try anything once! :briller:

eller som den godeste samantha i sex & the city sa i en diskusjon om biseksualitet: "i'm a trisexual, i'll try anything once"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samurai røyk etter 5 mnd og jeg fikk ikke byttet pga bortrotet kvittering.

(hvem tenker nå på å beholde kvitteringer for vibratorer, hehe)

Jeg har en venninne og hennes gikk også, men det tok litt lengre tid.

Det er klitstimmen som røyk hos oss begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samurai røyk etter 5 mnd og jeg fikk ikke byttet pga bortrotet kvittering. (hvem tenker nå på å beholde kvitteringer for vibratorer, hehe)

moralen er: ta vare på kvitteringen! min røk også etter ca 9 mndr, men det var ingen problemer å få byttet den så lenge jeg hadde kvitteringen. har imidlertid følt meg lurere enn da jeg stod på kondomeriet med en 9 måneder gammel vibrator som jeg hadde klart å.... eeeeh.... ødelegge.... :oops:

ti hiii....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brukte litt tid på å kvinne meg opp til å pakke den i veska og dra på kondomeriet for å bytte den... og selv om jeg absolutt har følt meg lurere enn der og da :oops: , så skal damene bak disken ha all cred for å ta det som en hvilken som helst byttesak!

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har selv en samurai, og har ikke lengre selve "innpakningen". Det jeg lurer på er om man kan bruke den i dusjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dragsund: samuraien er ikke vanntett, så dusjen anbefales ikke :wink:

og anie: ...men så er jeg tøffere enn toget og da!! :kul::hoho::kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dragsund - du må ikke finne på å bruke den i dusjen! Den tåler ikke det og du kan få strøm!! Auuu! :o Men det fins fler som kan brukes i dusjen, tror det er en som heter G-ormen - men det er bare å sjekke på nett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hihi- bare tanken på å gå i butikken for å bytte en brukt (og ødelagt) vibrator får meg til å flire! Heldigvis er nok de som jobber i kondomerier mer frigjort enn folk flest og har nok fått de merkeligste henvendelser så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Liten og Bridget! Da skal jeg ikke ta sjansen.... få strøm i seg nedentil tror jeg ikke kan være særlig godt...AU! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dragsund: det finnes de som liker det også, hehe. Får faktisk kjøpt dippedutter som er beregnet på å tilføre strøm til ens edlere deler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Nettavisens spalte "Skråblikk" med rare nyheter fra hele verden hadde i fjor en sak om en kvinne som ble funnet død i badekaret. Hun hadde brukt vibratoren sin i badekaret og rett og slett henrettet seg selv.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...