Gå til innhold

Nyttårsforsetter


Kajsa

Anbefalte innlegg

Slanke bort TRETTI kg??? Herrejemini...

Jeg har ett nyttårsforsett, jeg også; bli litt flinkere og bedre i alt.

Kid-a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Zalomine

Jepp, nyttårsforsetter har jeg. Ikke mange, men noen.

Mest: Rydding.

Jeg har bestemt, for meg og sambo sammen, at vi skal i år bli flinke til å ta av bordet når vi har spist, i stedet for å ta av det når vi dekker på neste gang. Og vi skal bli flinke til å tømme oppvaskmaskina når den er ferdig, ikke bruke ut av den til den er tom, så fylle den og sette på på nytt. Det er jo en sterk sammenheng mellom dette. ER maskina tom, og klar til fylling, da er det lettere å ta av bordet når man har spist.

Dette har vi ikke vært flink med siden vi flyttet hit i sommer, og dette felles nyttårsforsettet har jeg innført, han er enig. Og i går klarte vi det også....

Ellers har jeg ikke flere strenge nyttårsforsetter, men planer/ønsker.

Om at vi skal gå mer tur (gjerne trene, men jeg setter ikke så strenge krav, men i det minste gå lange turer. Dette også som et ledd i forberedelsene til å få hund etterhvert.....)

Om å skrive dagbok ja (har begynt på papiret nå igjen, i tillegg til den jeg fører her)

Om å sende mail/brev til venner og kjente. (Var jo koselig å få takk for korta i julekort fra mormor. Jeg sender henne kort når hun havner på sykehus, og sender kort til besteforeldre som har bursdag generelt. Det koster så lite, og gleder så mye.)

Jeg har ingen planer om å slanke meg, jeg er på ingen måte overvektig. Trene/gå tur vil jeg for å bedre kondis og form, samt komme meg ut. Spise sunt, og mindre snop vil jeg, fordi vi begge har godt av det, men vi unner oss snop av og til (dvs, for tida er av og til=hver helg) I matveien bruker jeg mye salater hele sommeren, men på denne tida av året er utvalget i butikkene ikke helt på topp (og mye smaker "gress")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg SKAL bli flinkere til å holde kontakten med gamle skole- og studievenner. Her skal det mailes og skrives brev så det svir i fingra :D

Og så har jeg en plan om å ikke bare være støttemedlem på SATS, men faktisk være aktivt medlem... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YIPPIIIII!!!

Idag har jeg klart å være helt røykfri i en uke....etter 25 år med røyk.

ER SÅÅÅÅÅÅ STOLT AV MEG SELV.

:sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Khalid Hagen

Jeg skal

1) Fortsatt ikke røyke

2) Drikke mer vin enn i fjor

3) Ikke la pengene hope seg opp på konto'n!

4) Elske mer

5) Ikke stemme FrP eller KrF

6) Nevnte jeg elske mer?

Dette bør gå bra!

GODT NYTTÅR!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...