Gå til innhold

Å bli slikket i ræva..


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Liker dere mannfolk å bli slikket i ræva? Hva synes dere om kvinner som gjør dette?

Liker dere damer å gjøre det? Gjør dere det ofte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Julebukken

Jeg liker ingenting som inkluderer endetarmsåpningen i mitt sexliv. Ganske enkelt derfor at jeg aldri har hatt noe vellystfølelse der bak. Ergo er det heller ikke noe savn.

Hvis jeg hadde rotet meg borti et kvinnfolk som ønsket å putte tunga i endetarmen på meg, hadde jeg nok avsluttet forholdet ganske kjapt... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi praktiserer analsex endel, som inkluderer at jeg slikker henne analt, noe som er særdeles opphissende for oss begge. Men jeg har sperre på at hun gjør det på meg, selv om hun både har gjort det og vil igjen. Men det klarer jeg altså ikke. Men jeg får lov på henne, kjempedeilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hun har prøvd det en gang - og det var godt, ja - men har altså sperre på slikking. Men hun får fingerpule meg - det er utrolig godt og opphissende! Særlig når jeg knuller henne samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har oplevd det samme en gang mens jeg ble s#gd + jeg fikk en finger opp underveis. Det ga mersmak, men min nåværende har ikke gått de veier og jeg har ikke villet foreslå dette da det kun (hvis jeg er heldig) "blåser" min vei annenhvert år :oops: så jeg holder kjeft og håper at det skal "blåse" litt oftere på meg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gutt 30

har ikke blitt slikket i rumpen av damer noen gang (ei heller gutter*s*) men blitt fingrett litt og tatt av dama med dildo begge disse tingene er deilige . Vi har jo et ( P-punkt) i endetarmen . prostatakjertelen og den er meget følsom . ofte kalt mannens g-punkt . og i en så åpen hverdag det nå er i forhold til før så burde det ikke være tabu eller flaut og snakke om guter eller hva ????????????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...