Gå til innhold

Hvor stor dildo bruker du?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har mange forskjellige, både tynne og tjukke...har fått en stooor en av samboeren min og han elsker å bruke den på meg....han kjenner ingen forskjell på meg etter at jeg har brukt den...så kanskje jeg er en sånn en som trekker seg fort sammen igjen?? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får seriøst store problemer med mere  enn to fingre inni. Typen min får ikke inn flere og jeg har født tre barn! Så tror ikke det har noe med hvor mange unger du har født og hvor trang du er?

Hmmm da vil jeg tro at det er fordi du ikke er kåt og våt nok,for alle kvinner skal kunne greie å ta imot mer en 2 fingre når en er kåt og våt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm da vil jeg tro at det er fordi du ikke er kåt og våt nok,for alle kvinner skal kunne greie å ta imot mer en 2 fingre når en er kåt og våt :)

:ler::ler: Klart jeg er kåt og våt!Renner jo nesten av meg jo og jeg strammer meg IKKE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TuttaCalcutta
Jeg tennes skikkelig av å kjenne vaginaen fylt ut. Har flere vibratorer og dildoer som har gjort at jeg kan ta større og større saker.

Kjærsten min tenner også av dette, og det gjør ikke saken noe dårligere.

Min aller største dildo er 29 cm i omkreds. Jeg fikk den på gøy av en veninnne jeg har som hadde vært i Tyskland, og heldigvis vet hun ikke at jeg bruker den.

:overrasket: ouch!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:  :ler: Klart jeg er kåt og våt!Renner jo nesten av meg jo og jeg strammer meg IKKE!

Hmmm fikk meg litt til å lure på hvordan han har grid å trenge inn i deg da,og gjort deg gravid,og hvordan du fikk ut dine 3 unger?Regner jo med at typen har en som er størren en sine 2 fingre,og at barna også var det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm fikk meg litt til å lure på hvordan han har grid å trenge inn i deg da,og gjort deg gravid,og hvordan du fikk ut dine 3 unger?Regner jo med at typen har en som er størren en sine 2 fingre,og at barna også var det:)

By the way så har jeg ikke barn med den typen som jeg har nå, men jeg klarer fint å få inn penisen hans, men ikke mer enn to fingre. Når han prøver å ta inn flere blir det vondt og ubehagelig. Og det å føde barn er VIRKELIG vondt!!!!

Han har jo kanskje klart å få inn tre fingrer, men da blir det jo vondt :grine: OG det vil jeg jo ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gjest

Noen er kanksje mer fleksible der nede enn andre. Jeg elsker å vide meg skikkelig ut, og kan ta virkelig mye. Men jeg har alle følelser inntakt og synes fortsatt normale pikker er deilige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
By the way så har jeg ikke barn med den typen som jeg har nå, men jeg klarer fint å få inn penisen hans, men ikke mer enn to fingre. Når han prøver å ta inn flere blir det vondt og ubehagelig. Og det å føde barn er VIRKELIG vondt!!!!

Han har jo kanskje klart å få inn tre fingrer, men da blir det jo vondt :grine: OG det vil jeg jo ikke.

Sånn er det for meg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Har også lyst til å prøve noe større - og kanskje noe annet en dildoer. Har noen et forslag?

Mannen min har fått inn begge hendene (når de er flate altså), og det pirret noe helt vanvittig. Deilig å bruke olje da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Har også lyst til å prøve noe større - og kanskje noe annet en dildoer. Har noen et forslag?

Mannen min har fått inn begge hendene (når de er flate altså), og det pirret noe helt vanvittig. Deilig å bruke olje da.

Hvorfor er det slik at de som påstår at de liker litt utenom det vanlige ikke har ordentlige nick her inne? Bare kødd - som vanlig? Ugh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel kanskje noe med at man ikke vil bli gjenkjent som den personen som liker å bli fistet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Har vel kanskje noe med at man ikke vil bli gjenkjent som den personen som liker å bli fistet?

Tja... de fleste har jo ikke fullt navn og nr her inne, så det er vel ikke noe problem? Dog skulle jeg gjerne visst hvem det var... noen som melder seg og tørr innrømme;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 år senere...
Annonse

[1] Category widget

Har ikke prøvd de dildoene du linker til. Men for meg er uansett dildo bedre enn vi vibrator siden jeg får sterkere og kraftigere orgasmer av g-punktsorgasme enn klitorisorgasme. 

Anonymkode: bb7dd...66c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare prøvd/kjøpt 1 dildo, den er 18cm i lengde og 4,5 cm i diameter. Men den kan pumpes opp så den blir tykkere og det gjør jeg av og til :) Hadde den ikke kunne pumpes opp i tykkelsen hadde jeg nok kjøpt meg en ny og tykkere. 
Får ikke inn hele lengden, den har sugekopp nederst så det er vel ca 15 cm av lengden jeg faktisk benytter meg av.
 

Anonymkode: 916bd...b52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Marite skrev:

Jeg har lyst til å kjøpe en dildo men ikke sikker hvor stort den må være. Min eks kjereste hadde ganske stor utstyr. Er det noen som bruker slike dildoer? https://www.crazylove.no/DILDO/Stor-Dildo

Jeg har ikke prøvd dìldo før.

Hva er bedre dildo eller vibrator ?

Syns de dildoene ser deilige ut! Noen av de er kanskje litt store å ha som en starter, men så må man jo trekke fra 5-6 cm av lengden pga ballene også, så de som er 23cm i lengde blir jo bare 18 cm i lengde, og det er bedre å ha litt ekstra å å gå på, enn litt for kort å putte inn.

Jeg syntes dildo som vibrerer er det aller beste! En vibrator er liksom bare god for klitoris stimulering og selvom det er digg så er det herlig å ha noe ordentlig å putte INN også når man er skikkelig kåt, en dildo gir følelsen av en ekte pikk og siden den vibrerer så blir det en intens og deilig følelse inni vagina, og kan også brukes på klitt om man vil :)

Jeg kjøpte denne etter tips fra forumet, og har ikke angret et sekund! Den føles som en hard og god penis, og er ikke så "gummi" i looken som den ser ut som på bildet. Den har blodårer osv og er veldig naturtro, og en kraftig vibrering. Bare bruk glidekrem så er den ikke noe problem :)
http://www.nytelse.no/vibrator/mighty-bliss/kvinner/

Anonymkode: 916bd...b52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...