Gå til innhold

Dumme ting kunder sier


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Christiane_W skrev:

Jeg var innom en søndagsåpen Kiwi tidligere i dag og jeg blir så oppgitt over folk som bruker disse småbutikkene med begrenset utvalg til å gjøre ukeshandel og klager og bærer seg over det dårlige utvalget, at det er trangt, lange køer etc.  Den vanlige Kiwibutikken som ligger vegg-i-vegg med søndagsbutikken har åpent fra 7 på morgenen til 23 på kvelden mandag til lørdag, altså seks dager i uka. Det burde ikke være umulig å finne et tidspunkt som passer å handle der - eller på en av de andre dagligvarebutikkene i området med tilsvarende åpningstider.

Før var de veldig greie til å hente varer fra hovedbutikken om man spurte etter noe de ikke hadde i søndagsbutikken og de hadde tid, men reglene er tydeligvis blitt strammet inn og det er ikke lov lenger.  I dag var det tomt for kjøttdeig i hylla og en dame spurte om de hadde mer og den ansatte sa han skulle sjekke om de hadde mer inne i hovedbutikken.  

Mens hun stod og ventet kom en annen dame og stilte seg ved siden av henne og da den ansatte kom tilbake med kjøttdeig, både til kunden som hadde spurt og flere pakker for å fylle på i hylla med, huket dame 2 tak i ham og spurte etter noe de ikke hadde i søndagsbutikken og han sa nei til å hente det.  

Dama ble lynende forbanna over det hun mente var forskjellsbehandling og den stakkars ansatte forsøkte å forklare henne at varen hun spurte etter ikke er i søndagssortimentet, så derfor har han ikke lov til å hente det.  At kjøttdeigen den andre kunden spurte etter er i søndagssortimentet, så derfor kunne han hente den var helt uforståelig.  Han ble "reddet" av at han måtte løpe og åpne en kasse til.

Var dette Kiwi på Ensjø? 

Anonymkode: c9a71...720

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Tom Bäcker skrev:

Jeg sliter med å holde orden på alle dere anonyme brukerne... Til saken: de fire konduktørene, som ellers beveger seg rundt i toget, var tilfeldigvis samlet under et lengre stopp på Oslo S. Det var ikke snakk om å late seg. Jeg er i fast arbeid og ser rett som det er at kollegaene mine slår av en prat. Og dama fikk svar med én gang.

Ser egentlig ikke problemet her. Hvorfor var kunden dum fordi hun henvendte seg til konduktører som var på jobb? Selv om de klynger seg "tilfeldigvis" sammen må de da fortsatt yte kundeservice. Det er en del av jobben. 

Anonymkode: 3ef6c...804

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, student86 skrev:

Nå ser jo "s'en" ikke akkurat ut som en "s" heller, da. Men nok avsporing! Vil ikke bryte inn uten å svare på det tråden spør om.

På en av mine siste handleturer oppsto det en liten situasjon da en ny kasse ble åpnet. Det var fire personer i køen, og det kom en til ansatt og åpnet en ny kasse.

Damen rett bak meg gikk til den nye kassen. Damen bak henne sa høyt og tydelig at det ikke var greit, og brukte mesteparten av tiden på å sukke og stønne oppgitt over dette selv etter at damen hadde flyttet seg bak henne. "For noen folk, tenk å gjøre slikt! En skam er det!" Hun snakket om dette til og med mens hun pakket varene hvor ille oppførselen til damen hadde vært.

Mannen hennes sa ikke et kvekk, ingen andre heller... Visse personer har man bare ikke lyst til å snakke så mye med. Var lettet da hun gikk!

Hvis damen som gikk til ny kasse stod foran hun som klaget i køen, så var jo hun fullstendig innafor. Hva er galt med folk? Mente hun at hun skulle få komme foran i køen når hun egentlig stod sist? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg Jobbet på et aktivitetssenter for barn mår jeg var yngre Hahha. Apropo gjerrige kunder som skal tøye og bøye på ting for å få mest mulig ut av pengene: skjedde noen ganger at kunder med to barn, absolutt skulle betale for EN slush men ha den delt på to beger til hvert av barna slik at se fikk en halv slush hver.  Også har du de kundene som rusler inn i lokale 30 min før stengetid og forlanger rabatt på inngangspris fordi det bare er 30 min til stengning. 

 

Vi hadde også slike låsbare skap som koster ti kroner vær gang de åpnes, vi hadde poletter tilgjengelig som var til bruk o tilfelle det var noe galt med skapene osv. Skjedde En misforståelse med en kunde engang hvor hun hadde fått en polert av en annen ansatt ( den andre ansatte hadde trodd det hadde vært noe galt med skapet) så kommer kunden til meg og spørr om en ny polert fordi hu skal ut å røyke og med hente røykpakka si i skapet. Når jeg sier at det koster ti kroner hver gang skapet åpnes så skriker hu «jævla dårlig service i trynet mitt» hvor jævlq vanskelig er det å ha røykpakka si i lomma liksom

Anonymkode: 5cba5...529

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg Jobbet på et aktivitetssenter for barn mår jeg var yngre Hahha. Apropo gjerrige kunder som skal tøye og bøye på ting for å få mest mulig ut av pengene: skjedde noen ganger at kunder med to barn, absolutt skulle betale for EN slush men ha den delt på to beger til hvert av barna slik at se fikk en halv slush hver.  Også har du de kundene som rusler inn i lokale 30 min før stengetid og forlanger rabatt på inngangspris fordi det bare er 30 min til stengning. 

 

Vi hadde også slike låsbare skap som koster ti kroner vær gang de åpnes, vi hadde poletter tilgjengelig som var til bruk o tilfelle det var noe galt med skapene osv. Skjedde En misforståelse med en kunde engang hvor hun hadde fått en polert av en annen ansatt ( den andre ansatte hadde trodd det hadde vært noe galt med skapet) så kommer kunden til meg og spørr om en ny polert fordi hu skal ut å røyke og med hente røykpakka si i skapet. Når jeg sier at det koster ti kroner hver gang skapet åpnes så skriker hu «jævla dårlig service i trynet mitt» hvor jævlq vanskelig er det å ha røykpakka si i lomma liksom

Anonymkode: 5cba5...529

Det er jo litt dårig da å måtte betale 10 kr hver gang du skal hente noe i veska eller lignende. Kan bli dyrt for distre folk. 

Anonymkode: fc249...e74

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg Jobbet på et aktivitetssenter for barn mår jeg var yngre Hahha. Apropo gjerrige kunder som skal tøye og bøye på ting for å få mest mulig ut av pengene: skjedde noen ganger at kunder med to barn, absolutt skulle betale for EN slush men ha den delt på to beger til hvert av barna slik at se fikk en halv slush hver.  Også har du de kundene som rusler inn i lokale 30 min før stengetid og forlanger rabatt på inngangspris fordi det bare er 30 min til stengning. 

 

Vi hadde også slike låsbare skap som koster ti kroner vær gang de åpnes, vi hadde poletter tilgjengelig som var til bruk o tilfelle det var noe galt med skapene osv. Skjedde En misforståelse med en kunde engang hvor hun hadde fått en polert av en annen ansatt ( den andre ansatte hadde trodd det hadde vært noe galt med skapet) så kommer kunden til meg og spørr om en ny polert fordi hu skal ut å røyke og med hente røykpakka si i skapet. Når jeg sier at det koster ti kroner hver gang skapet åpnes så skriker hu «jævla dårlig service i trynet mitt» hvor jævlq vanskelig er det å ha røykpakka si i lomma liksom

Anonymkode: 5cba5...529

Men så fint at de som har barn og dårlig råd allikevel prøver å gi barna opplevelser og en normal hverdag. Ikke alle er gjerrige, bare løsningsfokuserte det de må. Hun betalte jo for slushen, at barna bare får en halv hver bør ikke bry deg, da får dere heller ta et år kroner ekstra for et ekstra beger.

Anonymkode: c1712...a4a

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo litt dårig da å måtte betale 10 kr hver gang du skal hente noe i veska eller lignende. Kan bli dyrt for distre folk. 

Anonymkode: fc249...e74

Skapene er jo laget for at du skal legge fra deg ting du ikke skal bruke. Om du vet det er ting du må ta ut så legger du jo ikke det i skapet? 

Anonymkode: 5cba5...529

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men så fint at de som har barn og dårlig råd allikevel prøver å gi barna opplevelser og en normal hverdag. Ikke alle er gjerrige, bare løsningsfokuserte det de må. Hun betalte jo for slushen, at barna bare får en halv hver bør ikke bry deg, da får dere heller ta et år kroner ekstra for et ekstra beger.

Anonymkode: c1712...a4a

Om det var de som klagde på inngangen du tenker på så får de skjekke åpningstidene og heller komme tidligere på dagen??

og slushen, slush koster ingenting å kjøpe inn, det er kjempe billig, men begerene er dyre, så om folk ikke har råd til to så får de i værste fall putte to sugerør i da?

Anonymkode: 5cba5...529

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte

I gamle dager sendte vi lister på fax og fikk en telefon fra en kunde på Vinstra. De lurte på om vi kunne bruke et annet faxpapir enn det vi pleide, for arkene som kom ut havnet alltid på gulvet :D 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/29/2017 at 7:56 AM, AnonymBruker said:

Minner meg om en gang for et par år siden på matbutikken. Vi stod i eviglang lunsj-rush-kø, og de åpnet en ny kasse. Mannen BAKERST i køen løper da frem og legger varene sine på båndet. Jeg ble så forbanna så jeg gikk rett forbi han, dyttet varene hans bakover og sa "hvorfor sniker du i køen? Du stod bakerst." Og sendte han et "jeg gidder ikke at du skal snike foran meg i køen din lille dust"-blikk.

Så ut som hodet hans skulle EKSPLODERE :fnise:  :alice:Det var kjempegøy. (Skal sies at han lot oss foran han i køen gå før han, og det så ut som han faktisk SKJØNTE poenget her....).

"Ny kasse" er IKKE det samme som "NY KØ".

Anonymkode: a6878...2bb

Uenig her. Ny kasse ER ny kø. Samtlige kunder i tidligere kø har like stor sjanse til å nå frem i den nye køen. Man har ikke opparbeidet seg kø-rett i ny kø bare fordi men sto i en annen kø. Ny kasse er først til mølla.

Anonymkode: f825c...ade

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uenig her. Ny kasse ER ny kø. Samtlige kunder i tidligere kø har like stor sjanse til å nå frem i den nye køen. Man har ikke opparbeidet seg kø-rett i ny kø bare fordi men sto i en annen kø. Ny kasse er først til mølla.

Anonymkode: f825c...ade

Er nok enig med denne. Ny kasse er ny kø, altså førstemann til mølla-konseptet. Det er blitt ettertrykkelig bevist i samtlige matvarebutikker jeg har vært i hvor man åpner en ny kasse og folk bak meg i køen nærmest sprinter bort for harde livet for å komme først.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Emmelise said:

Er nok enig med denne. Ny kasse er ny kø, altså førstemann til mølla-konseptet. Det er blitt ettertrykkelig bevist i samtlige matvarebutikker jeg har vært i hvor man åpner en ny kasse og folk bak meg i køen nærmest sprinter bort for harde livet for å komme først.

Jeg er faktisk uenig i dette, men det er mange uhøflige mennesker der ute. Da jeg jobbet i butikk fikk vi beskjed om å ved blikk og ord forsøke å få mennesker fremme i køen til å komme til kassen først. Om det var noen som sprintet bort ba vi dem alltid vente siden "hun / han var før deg i køen". Da jeg bodde i USA hadde folk flest heldigvis mer folkeskikk - ble en ny kasse åpnet der var det ingen som sprintet, og om noen foran i køen ikke fikk med seg at det var ny kasse / ikke gadd å flytte på seg forsikret folk seg  først om at vedkommende virkelig ikke ville gå i den nye kassen. 

Synes mange nordmenn har fryktelig dårlig køkultur. Som kunde i Norge er det mange ganger jeg har sendt de styggeste blikk til andre kunder som oppfører seg helt tragisk. Jeg er også fortsatt rimelig ung så middelaldrende damer synes tydeligvis de kan si nærmest hva som helst til meg. 

Anonymkode: 92671...4e4

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger når det åpnes ny kasse er det de foran meg med største kurvinnhold som bytter kø først. Det fører til at jeg, med lavt kurvinnhold, selvfølgelig er ferdig lenge før den som var rett foran meg. Da godter jeg meg litt. Ser altså an kurvstørrelser før jeg eventuelt skifter kø.

Anonymkode: a0c8e...e6c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uenig her. Ny kasse ER ny kø. Samtlige kunder i tidligere kø har like stor sjanse til å nå frem i den nye køen. Man har ikke opparbeidet seg kø-rett i ny kø bare fordi men sto i en annen kø. Ny kasse er først til mølla.

Anonymkode: f825c...ade

"Førstemann-kulturen" tror jeg vi i Norden er ganske alene om. Jeg synes det er svært uhøffelig at folk presser seg seg frem isteden for å gi plass til de som har ventet lengst...

F. eks i USA er det helt uhørt med førstemann til mølla.  Stod i kø i en HM-butikk i New York, hvor en dame smatt inn i ny kasse da den åpnet. Ekspeditøren ga henne tydelig beskjed om å stelle seg tilbake, og vinket frem nestemann i den eksisterende køen. Egentlig ganske rettferdig at de som har ventet lengst får  komme først? 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg er faktisk uenig i dette, men det er mange uhøflige mennesker der ute. Da jeg jobbet i butikk fikk vi beskjed om å ved blikk og ord forsøke å få mennesker fremme i køen til å komme til kassen først. Om det var noen som sprintet bort ba vi dem alltid vente siden "hun / han var før deg i køen". Da jeg bodde i USA hadde folk flest heldigvis mer folkeskikk - ble en ny kasse åpnet der var det ingen som sprintet, og om noen foran i køen ikke fikk med seg at det var ny kasse / ikke gadd å flytte på seg forsikret folk seg  først om at vedkommende virkelig ikke ville gå i den nye kassen. 

Synes mange nordmenn har fryktelig dårlig køkultur. Som kunde i Norge er det mange ganger jeg har sendt de styggeste blikk til andre kunder som oppfører seg helt tragisk. Jeg er også fortsatt rimelig ung så middelaldrende damer synes tydeligvis de kan si nærmest hva som helst til meg. 

Anonymkode: 92671...4e4

 

1 hour ago, Runnershigh said:

"Førstemann-kulturen" tror jeg vi i Norden er ganske alene om. Jeg synes det er svært uhøffelig at folk presser seg seg frem isteden for å gi plass til de som har ventet lengst...

F. eks i USA er det helt uhørt med førstemann til mølla.  Stod i kø i en HM-butikk i New York, hvor en dame smatt inn i ny kasse da den åpnet. Ekspeditøren ga henne tydelig beskjed om å stelle seg tilbake, og vinket frem nestemann i den eksisterende køen. Egentlig ganske rettferdig at de som har ventet lengst får  komme først? 

Ikke i det hele tatt, når det gjelder åpning av ny kasse. Ny kasse er et fellesgode som gjør det enklere for alle, uansett hvilken kø man allerede står i. Alle drar nytte av ny kasse selv om man ikke aktivt stiller seg der, og alle har lik rett på ny kasse.

F.eks. dersom det allerede er opprettet tre køer og en er mye kortere, går man ikke rundt til alle andre å spør om de ikke vil ha den korte køen. Man velger den korte køen selv. Det beviser at rettigheten til hver kø fastsettes separat. 

Jeg har også bodd i USA, og det jeg kan si om det er at det er masse jeg ikke vil at vi gjør i Norge bare fordi "det gjør de i USA". 

Det er helt vanlig i Norge å se an om det åpnes en ny kasse, og å ha rett til å stille seg der.

Anonymkode: f825c...ade

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Ikke i det hele tatt, når det gjelder åpning av ny kasse. Ny kasse er et fellesgode som gjør det enklere for alle, uansett hvilken kø man allerede står i. Alle drar nytte av ny kasse selv om man ikke aktivt stiller seg der, og alle har lik rett på ny kasse.

F.eks. dersom det allerede er opprettet tre køer og en er mye kortere, går man ikke rundt til alle andre å spør om de ikke vil ha den korte køen. Man velger den korte køen selv. Det beviser at rettigheten til hver kø fastsettes separat. 

Jeg har også bodd i USA, og det jeg kan si om det er at det er masse jeg ikke vil at vi gjør i Norge bare fordi "det gjør de i USA". 

Det er helt vanlig i Norge å se an om det åpnes en ny kasse, og å ha rett til å stille seg der.

Anonymkode: f825c...ade

Altså, det er jo forskjell på tilfeller. Er det fem kasser åpne, og kasse nummer seks så åpnes, så blir det jo bare rot om en skal følge et slikt køsystem - både pga. avstander og siden det er jo da er umulig å vite hvem som da skal ha rett til å gå foran i køen. Men typisk så er jo ikke det tilfellet. Typisk er det veldig enkelt å vite hvem som "står fremst" i køen, og typisk er den kassen som åpnes sidekassen til den kassen som allerede er åpen, noe som gjør det enkelt å bare "vippe" vognen eller kurven over til den nyåpnede kassen. Det sier seg selv at en går ikke 15 meter for å stille seg i en ny kasse.

Hvorfor mener du at ny kasse gjør det enklere for alle? Hva er logikken bak det? Som regel vil jo ikke det stemme - med mindre det er snakk om julehandel, og både båndet og pakkeområdet er stappfullt av varer. Det viktigste her er at for de som allerede står langt fremme i køen vil det virke urettferdig at en eller annen drittsekk langt bak i køen løper til den nye kassen. De har jo tross alt stått lenger i kø. At de får gå først - så lenge det er enkelt å få til - er jo det som gir mest mening. Å la mennesker som har stått der lengst gå først, og ikke oppføre seg som en slags gribb.

Det at noe gjøres i andre land er selvsagt ikke et argument i seg selv for å gjøre det samme i Norge, men akkurat i dette tilfellet så er det den beste løsningen. Det handler om høflighet, og at en erkjenner at andre mennesker faktisk var først. Det er ikke så jævla vanskelig å få til akkurat. 

Anonymkode: 92671...4e4

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, AnonymBruker said:

Altså, det er jo forskjell på tilfeller. Er det fem kasser åpne, og kasse nummer seks så åpnes, så blir det jo bare rot om en skal følge et slikt køsystem - både pga. avstander og siden det er jo da er umulig å vite hvem som da skal ha rett til å gå foran i køen. Men typisk så er jo ikke det tilfellet. Typisk er det veldig enkelt å vite hvem som "står fremst" i køen, og typisk er den kassen som åpnes sidekassen til den kassen som allerede er åpen, noe som gjør det enkelt å bare "vippe" vognen eller kurven over til den nyåpnede kassen. Det sier seg selv at en går ikke 15 meter for å stille seg i en ny kasse.

Hvorfor mener du at ny kasse gjør det enklere for alle? Hva er logikken bak det? Som regel vil jo ikke det stemme - med mindre det er snakk om julehandel, og både båndet og pakkeområdet er stappfullt av varer. Det viktigste her er at for de som allerede står langt fremme i køen vil det virke urettferdig at en eller annen drittsekk langt bak i køen løper til den nye kassen. De har jo tross alt stått lenger i kø. At de får gå først - så lenge det er enkelt å få til - er jo det som gir mest mening. Å la mennesker som har stått der lengst gå først, og ikke oppføre seg som en slags gribb.

Det at noe gjøres i andre land er selvsagt ikke et argument i seg selv for å gjøre det samme i Norge, men akkurat i dette tilfellet så er det den beste løsningen. Det handler om høflighet, og at en erkjenner at andre mennesker faktisk var først. Det er ikke så jævla vanskelig å få til akkurat. 

Anonymkode: 92671...4e4

Du er høflg du

Anonymkode: f825c...ade

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.12.2017 den 2.24, 123mua skrev:

haha du har jo også de utakknemlige gjerrigfantene av kunder som skal utnytte alt. jeg jobbet på ett bowlingsenter i ungdommen og der opplevde jeg etter min mening de værste kundene i verden. vi skulle stenge og vi hadde masse pølser igjen i pølsekokeren, disse må jo kastet så istedenfor å gjøre det så tenkte jeg å være litt ålreit og ropte over høytaleranlegget at det nærmet seg stengetid men jeg fortsatt hadde mye pølser igjen og at folk da kunne få gratis pølse. folk florerte seg rundt kasse og alle bare : er det halal??? jeg: nei det er vanlig pølse.. svin. da forsvant typ alle, bortsett fra en som fikk en pølse og gikk. ett par minutter senere så kommer det en utenlandsk dame og bare " jeg har fem barn. de vil ha pølse, men det er ikke halal?" jeg "nei det er det ikke" hun "da tar jeg fem lomper jeg"

snakk om å utnytte systemet er ikke lompene jeg ville bli kvitt, de må ikke kastes

Eh.....

Anonymkode: 6398b...63c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Altså, det er jo forskjell på tilfeller. Er det fem kasser åpne, og kasse nummer seks så åpnes, så blir det jo bare rot om en skal følge et slikt køsystem - både pga. avstander og siden det er jo da er umulig å vite hvem som da skal ha rett til å gå foran i køen. Men typisk så er jo ikke det tilfellet. Typisk er det veldig enkelt å vite hvem som "står fremst" i køen, og typisk er den kassen som åpnes sidekassen til den kassen som allerede er åpen, noe som gjør det enkelt å bare "vippe" vognen eller kurven over til den nyåpnede kassen. Det sier seg selv at en går ikke 15 meter for å stille seg i en ny kasse.

Hvorfor mener du at ny kasse gjør det enklere for alle? Hva er logikken bak det? Som regel vil jo ikke det stemme - med mindre det er snakk om julehandel, og både båndet og pakkeområdet er stappfullt av varer. Det viktigste her er at for de som allerede står langt fremme i køen vil det virke urettferdig at en eller annen drittsekk langt bak i køen løper til den nye kassen. De har jo tross alt stått lenger i kø. At de får gå først - så lenge det er enkelt å få til - er jo det som gir mest mening. Å la mennesker som har stått der lengst gå først, og ikke oppføre seg som en slags gribb.

Det at noe gjøres i andre land er selvsagt ikke et argument i seg selv for å gjøre det samme i Norge, men akkurat i dette tilfellet så er det den beste løsningen. Det handler om høflighet, og at en erkjenner at andre mennesker faktisk var først. Det er ikke så jævla vanskelig å få til akkurat. 

Anonymkode: 92671...4e4

Jeg jobber ikke i butikk, men sbarer som kunde. I slike situasjoner tenker jeg automatisk at den som har ventet ca lengst bør få gå først til den nye kassa. Jeg hiver meg aldri inn som førstemann i den nye køen hvis jeg ikke vet at den plassen rettmessig er min. Blir heller ikke sur om andre tar plassen uten å ha ventet lengst. Det er en kø. Livet er for kort.

Dere butikkansatte, særlig i matbutikk: dere er hverdagshelter! Jeg prøver alltid å være hyggelig mot butikkansatte, og etter å ha lest denne tråden kommer jeg til å være enda mer bevisst på det. Meeen...har vært borti ufyselige butikkansatte også, blant annet i parfymeavdelingen på taxfree, Gardermoen. Fysj! Og på enkelte apotek har jeg opplevd ansatte som ikke kan snakke godt nok norsk, og som har funnet ting til meg som ikke er i nærheten av det jeg har spurt etter.

Anonymkode: 19a7b...e29

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i en butikk å handlet noe greier, går forbi et par som står med ryggen til køen å ser på noen varer på hylla.. går derfor forbi dem. Da de snudde seg  ble de stående bak meg i køen og klage på at jeg har dårlig kø kultur :P 

Hadde de sagt på en ordentlig måte at de egentlig sto i køen, så skulle jeg sleppet dem forbi, men ikke når de står å baksnakker meg bak ryggen min!

Anonymkode: 4cc97...199

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...