Gå til innhold

Dumme ting kunder sier


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, Mollie skrev:

Nå er det nesten ti år siden jeg jobbet i kiosk, og da sto røyken på hylla bak meg. Kom en godt voksen mann og skulle ha grønn petterøes (tror det var petterøes, har ikke peiling på røyk:fnise:). Pakkene var da blå og lyseblå.

Jeg: Grønn?? Mener du blå eller lyseblå??

Kunde: Grønn!! 

Jeg tar fram den blå og den lyseblå og spør hvilken han skal ha. Han peker på den lyseblå og skriker:

Ja hvis du ikke ser at den er grønn så er du enten fargeblind eller stokk dum!

...... Jo takk for den. 

Minner om da ei jeg kjenner skulle kjøpe røyk:

Hun: Jeg skal ha en grønn prince

Ansatt: Den? *peker på rød*

Hun: Nei, grønn!

Ansatt: Den? *peker på blå*

Hun: Nei, grønn!

Ansatt: Den? *peker på en annen farge*

Hun: Nei, grønn prince!

Ansatt: Sorry, men jeg er fargeblind...

Hun fikk litt dårlig samvittighet, men hun kunne jo ikke vite at han var fargeblind :fnise:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, super-s skrev:

Minner om da ei jeg kjenner skulle kjøpe røyk:

Hun: Jeg skal ha en grønn prince

Ansatt: Den? *peker på rød*

Hun: Nei, grønn!

Ansatt: Den? *peker på blå*

Hun: Nei, grønn!

Ansatt: Den? *peker på en annen farge*

Hun: Nei, grønn prince!

Ansatt: Sorry, men jeg er fargeblind...

Hun fikk litt dårlig samvittighet, men hun kunne jo ikke vite at han var fargeblind :fnise:

Han burde jo sagt med en gang at han var fargeblind :P

Anonymkode: 37c38...7f1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han burde jo sagt med en gang at han var fargeblind :P

Anonymkode: 37c38...7f1

Ja, det tenker jeg også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎13‎.‎05‎.‎2016 at 9.08, C'est la vie:) skrev:

Jeg har selv aldri tatt feil av ansatt og kunde i butikker, og ja, det ER ganske enkelt å se forskjell... Skulle en tro. 

En gang på biltema gikk jeg og mannen og kikket litt sammen, hvor en kunde kommer hen og tar tak i armen min og fysisk snur meg, peker på et produkt i katalogen og spør meg hvor han kan finne det. Altså....

Greit nok å ta feil, men å fysisk snu en person, som eventuelt stod med en annen kunde (min mann) for å avbryte er skikkelig frekt. Jeg ble så forskrekket og bare stirret på mannen. Han spurte så ENDA en gang, og virket direkte irritert over at jeg ikke svare på spørsmålet... Hallo?? Jeg har ikke på meg blå skjorte/genser en gang! :kari:

Jeg har tatt feil en gang på en fargehandel. Var bare en person i butikken, en dame uten yttertøy eller veske som satt på huk og ryddet i en hylle. Trodde jeg... Dro henne ikke i armen eller noe, men spurte henne pent om de førte Jotun Sense.

Viste seg at den ansatte bare var rett utenfor en tur. Han lurte sikkert på hvorfor kunden som ønsket allergivennlig maling var så rød i fjeset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en kunde som klikket for at hun ikke fikk reklamere på et par sko. Problemet var at hun gikk skjevt i de. Det er jo ikke vår feil at du ikke kan gå kvinne!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C'est la vie:)
Den Tuesday, August 16, 2016 at 21.09, The Kitten skrev:

Hadde en kunde som klikket for at hun ikke fikk reklamere på et par sko. Problemet var at hun gikk skjevt i de. Det er jo ikke vår feil at du ikke kan gå kvinne!

:skratte:

Min bror jobber i sportsforretning og ifølge hans opplevelser, er det ikke ukjent at kunder kommer tilbake for å reklamere på sko. Den beste var hun som ville ha pengene tilbake, fordi skoene hadde gitt henne gnagsår på helen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catalina Culès
3 minutter siden, C'est la vie:) skrev:

:skratte:

Min bror jobber i sportsforretning og ifølge hans opplevelser, er det ikke ukjent at kunder kommer tilbake for å reklamere på sko. Den beste var hun som ville ha pengene tilbake, fordi skoene hadde gitt henne gnagsår på helen! 

:hoho:Enkelte folk altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, C'est la vie:) skrev:

:skratte:

Min bror jobber i sportsforretning og ifølge hans opplevelser, er det ikke ukjent at kunder kommer tilbake for å reklamere på sko. Den beste var hun som ville ha pengene tilbake, fordi skoene hadde gitt henne gnagsår på helen! 

Jeg kjøpte noen dyre fjellsko,  og fikk gnagsår på begge hælene etter en liten tur.  Jeg fikk levere tilbake skoene og fikk igjen pengene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C'est la vie:)
1 minutt siden, ElMona skrev:

Jeg kjøpte noen dyre fjellsko,  og fikk gnagsår på begge hælene etter en liten tur.  Jeg fikk levere tilbake skoene og fikk igjen pengene...

Seriøst? Hadde alle som fikk gnagsår av sko gjort det, hadde skobransjen gått under fort.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag og tipping. 

Jeg: kortet ditt er utgått, så du må få nytt :) 

Kunde: nei, det kan ikke stemme. Kortet har funket før. 

Jeg: Ja, det vil jeg anta, men nå er det utgått, så da må du få et nytt. 

Kunde: Jævla svindler, dette kortet funker! Få det til å funke!! 

Jeg: Beklager, men et kort som er utgått funker ikke. Men det er ikke verre enn at du får dette nye her :) 

Kunde: SVINDEL *stormer ut av cafeeen*. 

Gud, gi meg styrke... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 13.8.2016 at 20.00, Snadder skrev:

beklager dobbeltposten. men i dag på jobb var det en ufordragelig liten drittunge som gikk rundt med pil og bue på senteret og skjøt på kunder og ansatte. Når han faktisk traff meg så sa jeg fra til både han og foreldrene at det ikke var ok. men de trakk bare på skuldra. Kjente jeg holdt på å eksplodere.
 

Du skulle gitt beskjed til en av vaktene :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 13. august 2016 at 20.00, Snadder skrev:

beklager dobbeltposten. men i dag på jobb var det en ufordragelig liten drittunge som gikk rundt med pil og bue på senteret og skjøt på kunder og ansatte. Når han faktisk traff meg så sa jeg fra til både han og foreldrene at det ikke var ok. men de trakk bare på skuldra. Kjente jeg holdt på å eksplodere.
 

Hadde jeg vært en av kundene tror jeg nok jeg hadde tatt buen og knekt den

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 20.8.2016 at 12.19, C'est la vie:) skrev:

:skratte:

Min bror jobber i sportsforretning og ifølge hans opplevelser, er det ikke ukjent at kunder kommer tilbake for å reklamere på sko. Den beste var hun som ville ha pengene tilbake, fordi skoene hadde gitt henne gnagsår på helen! 

Var det ikke G-sport som hadde åpent kjøp i 30 dager selv ved brukte ting? Det sa de jo på reklamen, så så dumt er det jo ikke...

Anonymkode: 87074...8e8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Var det ikke G-sport som hadde åpent kjøp i 30 dager selv ved brukte ting? Det sa de jo på reklamen, så så dumt er det jo ikke...

Anonymkode: 87074...8e8

Da jeg fikk tilbake pengene for mine sko så var det hos Intersport, og de har visst 'alltid fornøyd' garanti. Jeg hadde absolutt ikke forventa det så ble positivt overrasket. Jeg kjøpte nye sko der som var dyrere da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 13.8.2016 at 20.00, Snadder skrev:

beklager dobbeltposten. men i dag på jobb var det en ufordragelig liten drittunge som gikk rundt med pil og bue på senteret og skjøt på kunder og ansatte. Når han faktisk traff meg så sa jeg fra til både han og foreldrene at det ikke var ok. men de trakk bare på skuldra. Kjente jeg holdt på å eksplodere.
 

Åh, som jeg irriterer meg over foreldre som driter i at ungene ikke oppfører seg. Jeg opplevde en gang at et barn slo meg på rumpa da han løp fordi meg (sånn ordentlig hardt med tydelig hensikt). Da jeg sjokkert snudde meg mot faren og han bare lo, trodde jeg kanskje han ikke hadde fått med seg helt hva som skjedde, så jeg påpekte noe perpleks at ungen hans hadde slått meg på rumpa. Han lo bare fortsatt...

Anonymkode: f20c3...216

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den Saturday, August 20, 2016 at 13.35, C'est la vie:) skrev:

Seriøst? Hadde alle som fikk gnagsår av sko gjort det, hadde skobransjen gått under fort.... 

Enig. Synes det blir feil å forvente at man skal få pengene tilbake pga man får gnagsår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 14.8.2016 at 13.21, AnonymBruker skrev:

Kunde: Har du prøvd denne sjampoen?
Meg: Nei dessverre.
Kunde: Du må jo ha prøvd alt dere selger :frustrert:

Ja skulle jeg prøvd alt vi har i den svære matbutikken vår hadde det blitt både dyrt og tatt tid...

Anonymkode: 08c4e...3ca

Hadde også en slik en.

"Denne hvitosten, er den god?"
"Du, det vet jeg ikke. Har aldri smakt den"
"HAR DU ALDRI SMAKT DEN?"
"Nei, men den blir solgt en del så regner med at folk liker den"
"DET ER DIN JOBB Å VITE OM DENNE OSTEN ER GOD DA"
"Jeg har ikke mulighet til å smake på alt i butikken dessverre, men som sagt den selger bra"
"MEN DU MÅ SMAKE PÅ DENNE OSTEN"
"Jeg er allergisk mot melk, så jeg tror jeg står over den osten jeg"
"MEN DU MÅ JO SMAKE PÅ OSTEN FOR Å VITE OM DEN ER GOD"
"..."

Ja, selvfølgelig vil jeg utsette meg for intens magevondt for å kunne si om denne osten smaker godt for deg...

Folk ass.
 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Kan risikere å helt miste troen på menneskeheten, av å henge i denne tråden altså... embassy hacker spy

Anonymkode: 12aae...960

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sur og frekk mann i køen i dag. Det var min tur og mine varer ble skannet, så kommer en mann rett inn og rett bort til kassen med var en han har fått feil pris på. Jeg måtte vente til ham hadde fått hjelp. Sur og grinete var han og. En av de ansatte løp for å finne varen med rett strekkode og mannen ble sint og sa at det hadde gått fortere hvis han hadde hentet selv.. Hvorfor ikke gå å hente selv da og så stå i kø og ikke plage andre kunder. Og feil skjer! Det var snakk om 12kr, synes man ikke skal lage helvete en for den summen. Ei ansatt slo inn jordbær for 800kr når jeg skulle betale 80 i en gang, vi lo begge to. Det er ikke verdens undergang! 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...