Gå til innhold

norske jenter foretrekker utlendinger !


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner hva du mener, Tusenfryd.

Og ja, jeg har vært ganske mye i indre Oslo, og poenget gikk heller ikke på hudfarge. Det gikk på holdninger. Som i denne artikkelen ble koplet opp mot utenlandske gutter.

Vi er vel ikke uenige heller, men jeg tolket vel igrunnen det forrige innlegget ditt dithen at fremtidens kvinner vil dyrke denne "machoinnstillingen" mer enn dagens, som føler seg neglisjert...

DET håper jeg ikke vil skje, for å si det sånn. Det vil være stikk i strid med mitt prinsipp om det å slippe følelsen av å bli tatt så inderlig vare på. Jenter skal oppfordres til å ta vare på seg selv, og gutta skal følge etter og oppmuntre til dette. Ikke oppføre dominerende og full av eiertrang.

Derfor håper jeg heller at disse guttene kan lære litt av den norske mentaliteten, som jeg tross alt synes er mer i tråd med den likestillingskulturen vi selv har lagt opp til.

Agh, får fullføre senere, blir avbrutt på jobb icon_smile.gif

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er helt enig med deg, Maiken - men jeg bare prøver å forstå at alt er ikke alltid som det burde...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei Maiken og Tusenfryd ;-)

Jeg er gift med en fra India og jeg synes det var godt at han tar vare på meg.Han er ikke macho eller bruker vold i noen form,men det er godt at han tar ansvar for mye av økonomien og alt er i boks.Min mann har heller ikke en dominerende eiertrang,vi er like stilte og er i jobb begge to.Jeg skal studere fra høsten og få meg en ny jobb etter hvert da jeg har stagnert i jobben.Jeg vil leve livet som jeg vil gjøre det jeg vill uten å bli presset av at det skal være likestilling i hodet og rumpa.Mange ganger synes jeg at likestillingen har gått for langt,det somat de vil at mennen skal føde ungene for dem på sykehuset.Jeg vil beholde litt av den lille forskjellen selv om det skal være lik lønn i likt arbeid.

ha en fin dag dere :-D

hilsen

indianlady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig, Indian lady. Kjenner selv mange i blandingsekteskap - hvor jeg har blitt kjent med både han og hun først...

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hei Tusenfryd icon_smile.gif

Det er skjeldent at jeg ser blandingsekteskap,når vi er ute men jeg veit at vi ikke er alene.Det har vært både negative og possitive hentydninger fra utenlandske og norske.Vi bryr oss ikke om det selv om gubben kankje tar det litt innover seg.En ting jeg lurer på jeg får ikke til å legge inn sånne fine smilies oh katter som beveger seg som en liten finish på innlegget .Føler meg dum når det gjelder data så jeg gleder meg til webstudiet til høsten.

hilsen

indianlady icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Norske kvinner foretrekker utlendinger...

Jeg kan bare tale for meg selv og jeg liker godt danske menn;de kombinerer d nordiske lynnet m d kontinentale gentlemanidealet på en måte som gjør dem til totalt uimotståelige for meg! Men dansker er vel ikke "utlendinger " på samme måte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Sexy Sadie icon_smile.gif

Du veit smaken er som baken,den er delt.Jeg er hverfall lykkelig med min karamelmann.Det er flere oppskrivter til deg på mat og drikke.Vil ikke bytte han bort for alt i verden icon_biggrin.gifDansker og svensker er utlendinger de også selv om en ikke kan se det på dem icon_smile.gifDet er jo lettere leve med en fra skandinavia da ,men alle forhold må jobbes med vettu.

hilsen

indianlady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også liker best norske gutter.

Men kunne ikke hatt noe i mot å vere sammen med en svensk en eller en Amerikansk en!(utlending med andre ord!!)

Jeg vet hva dere mener er "utlending" altså en kosovo albaner eller en spanjol for eks. Men av og til lukter det litt rasisme...

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

La for en gangs skyld en streng som handler om enkelte av disse forskjellene gå sin gang uten at ordet rasisme blir brukt i øst og vest

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...