Gå til innhold

DESPERATE TILTAK


Wonders

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

* Hjemmevokset underlivet før kjereste skulle komme på besøk. Resultat: så ut som om hadde fått et gigantisk blåmerke på tissen. Og var selvsagt kjempe-au! (venninne)

Hehe, minner meg om første gangen jeg skulle ha sex med en gutt. (Veldig spontant, not ;)). Vokset underlivet for første gang om morgenen. Synes det gjorde litt vondt, og det ble litt rødt..men jeg satset på at litt aloe vera ville fikse det.

Det gjorde det ikke. Jeg så ut som en ribbet, rød høne :ler: Vet ikke hva som var verst, hvordan jeg så ut..eller det å forklare hvorfor jeg så slik ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cerise
Og jo, jeg kom på en ting. Ei venninne av meg på barneskolen klippet av seg panneluggen. Helt ned til hodebunnen.  :hoho:

Hehe, gjort noe lignende jeg også.. skulle bare stusse den litt og sånn.. :sjenert: særdeles lite lekkert, for å si det mildt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en til....

Det var utrolig poppis med pigg da jeg var på barneskolen. Jeg og veninnen min klippet derfor pigg på toppen, og synes vi var drittstilige. Bare det at vi faktisk hadde langt hår, nå langt med pigg på toppen....

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Hahaha.. For en superbra tråd.. Har ikke ledd så mye av en tråd på lenge :hoho:

Det første jeg kommer på i farta var noe jeg gjorde mot søstra mi.. Hu var så irritert over at hu hadde en del "babyhår" foran i panna, og som den smarte storesøsteren (:ironi:) jeg var så sa jeg: "kan du ikke bare klippe dem bort?", og det gjorde hun da selvfølgelig, noe som endte med at hun hadde masse små hår som sto rett ut i panna i mange måneder :hoho: Jeg får fortsatt høre det der.. :sjenert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel, underhåret? Frem med Barberhøvel og barbere bort det underste håret i panneluggen, ca 1cm stripe...

Utrolig lekkert da vinden blåste og mini- piggen under luggen syntes..

There you got me. :hoho:

Gått i samme felle, og jeg blir enda hetset. Det ble med den ene gangen, kan du si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ellers... noen som har prøvd hårfjerningskrem i underlivet?

Jepp...:hår:

Ikke gjør det! Brannsår og romantisk helg spolert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjenert: jeg hadde fått kjæreste og mistet jomfrudommen, en gang var jeg så redd for at det skulle lukte stygt nå han gikk "down under" at jeg hadde på parfyme, ralph!!! oh my goooood! blir flau av bare å tenke på det!
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp...:hår:

Ikke gjør det! Brannsår og romantisk helg spolert...

Det funker fint på meg. :briller2:

Glatt og myk og helt hårfri.

Med høvel blir det piggete, sårt og noen ganger prikker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Skulle i bursdag, hadde som alltid dårlig tid. Brukte for første gang ever min mors lille rundbørste mens jeg fønet håret. Børsten satte seg helt fast. Ettersom jeg var hjemme alene var jeg nødt til å møte opp i bursdagen med børsten i håret.

Endret av Sprilla
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet
Skulle i bursdag, hadde som alltid dårlig tid. Brukte for første gang ever min mors lille rundbørste mens jeg fønet håret. Børsten satte seg helt fast. Ettersom jeg var hjemme alene var jeg nødt til å møte opp i bursdagen med børsten i håret.

Så sikkert lurt ut :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg husker ikke hvor gammel jeg var, men mellom 12-14 år iallefall.... Jeg skulle ta nytt passbilde og tenkte jeg skulle stusse liggen litt. Jada... jeg har med gru vist frem passet mitt med et særdeles lekkert bilde av en jente med veeeeldig skjev pannelugg i mange år....

(heldigvis måtte passet fornyes for noen år siden :ler: )

For noen måneder siden skulle jeg slappe av med en deilig ansiktsmaske jeg hadde fått. jeg rev opp posen og smurte utover, det tok et par minutter før hele ansiktet stod i brann og jeg måtte vaske det av. Det brant forferdelig lenge etterpå og da jeg så på posen hadde jeg klint fotkrem i ansiktet i stedet! Det var nemlig en liten ekstra vareprøve med i en egen del av posen. For en utrolig teit måte å sende med vareprøve! Det var faktisk ikke så lett å se.... :sur:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest StoreSky

Jeg har gjort så utroolig mye teite ting. Farging i hår som ikke bare har vært gulerot opp til flere ganger (lærer aldri..), har hår som har sett ut som en skabb befengt rødrev, klippet det her og der, klippet min lillesøster da hun gikk på ungdomskolen -hun var sinna som et lemmen etterpå! Ble jo skjevt så da må man klippe enda kortere for å få det rett, ikke sant???

Hmm, farging av øyenbryn og hatt det i for lenge - en smule rar ja.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Da jeg gikk på barneskolen var det ei jente som sa at det var noe rart med håret mitt. "Det er fordi du ikke har klipt underhåret" sa hun...

Javel, underhåret? Frem med Barberhøvel og barbere bort det underste håret i panneluggen, ca 1cm stripe...

Utrolig lekkert da vinden blåste og mini- piggen under luggen syntes..

Men hva er egentlig "underhåret"..?

Kan ikke huske å ha gjort noe veldig desperat jeg. Men en gang lånte jeg dekkstift av søstra mi. Så fint ut da jeg smurte på, så jeg trasket fornøyd til skolen. Lyset på skolen og utendørs var annerledes enn på søsters soverom, så det vistes tydlig hvor jeg hadde smurt på dekkstiften. *Flekkete*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Skulle i bursdag, hadde som alltid dårlig tid. Brukte for første gang ever min mors lille rundbørste mens jeg fønet håret. Børsten satte seg helt fast. Ettersom jeg var hjemme alene var jeg nødt til å møte opp i bursdagen med børsten i håret.

:legrine: Nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Virvel
Det var en venninne av henne engang som skulle til gynekologen. Hun kom opp med den geniale ideen å spraye litt godlukt der nede...trodde hun. Da hun lå på benken og gynekologen skulle sette i gang, fikk han til sin overraskelse se at underlivet hennes var fullt av glitter. Hun hadde altså brukt en glitterspray istedenfor parfyme....

:hoho: Glitter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tanita
Skulle i bursdag, hadde som alltid dårlig tid. Brukte for første gang ever min mors lille rundbørste mens jeg fønet håret. Børsten satte seg helt fast. Ettersom jeg var hjemme alene var jeg nødt til å møte opp i bursdagen med børsten i håret.

:hoho: Det skulle jeg likt å se, var sikkert urkomisk! :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jepp...:hår:

Ikke gjør det! Brannsår og romantisk helg spolert...

Det funker fint på meg.  :briller2:

Glatt og myk og helt hårfri.

Med høvel blir det piggete, sårt og noen ganger prikker.

Ja, det gjorde det på meg også, helt til denne ene gangen. Brukte samme kremen som jeg hadde gjort flere ganger før, men plutselig reagerte jeg skikkelig. Siden da har jeg ikke turt å bruke hårfjerningskrem igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk høre denne historien fra min mor:

Det var en venninne av henne engang som skulle til gynekologen. Hun kom opp med den geniale ideen å spraye litt godlukt der nede...trodde hun. Da hun lå på benken og gynekologen skulle sette i gang, fikk han til sin overraskelse se at underlivet hennes var fullt av glitter. Hun hadde altså brukt en glitterspray istedenfor parfyme....

Tror hun ble ganske flau  :ler:

Denne historien er en velkjent "urban legend" eller vandrehistorie på godt norsk som verserer rundt på mange språk. Hvis jeg skal begynne å liste opp slike blir denne tråden laaaaaang.

Jeg har studert slike vandrehistorier da jeg tok folkloristikk på universitetet i bergen. Morsomme, men ikke sanne....men fremstår som sanne. Har hatt mye nytte sosialt sett og lurt MANGE med samlingen av vandrehistorier jeg husket fra studiet. Blandt annet denne som innlegger forteller.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...