Gå til innhold

DESPERATE TILTAK


Wonders

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Minya skrev:

Altså... what? :klo: Jeg lurer FÆLT på hvordan du resonnerte deg frem til at det var en god idé :fnise:

Ja. Det kan man lure på :laugh: Var babyolje det skulle stå :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var vel omtrent 8 år kan jeg tenke meg, og hadde fått med rosa hårmascara i favorittbladet mitt. Sto på badet og klinte på alene, men etter noen timer var jeg lei den ene stripa jeg hadde midt på hodet og prøvde å vaske ut. Det gikk ikke, så da tok jeg bare saksa og klippet av hårlokken helt nede ved rota. Måtte gå med sideskill i nesten et år etterpå!

Anonymkode: 3546b...2b3

Åååh, jammen den som var så enkel å gre ut med kam. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ville ta piercing i tungen så jeg gjorde det hjemme med nål. Skikkelig idiotisk.

Anonymkode: cce67...bbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle lage slankebelte... smarte meg brukte en slags tekstilteip og teipa rundt midjen i flere omganger... smart, nå så jeg slank ut :)

Dagen etter skulle jeg fjerne.... auuuuuuuuuuuuuu

Endte opp hudløs!

Anonymkode: 3000c...857

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

- Bleket øyenbrynene mine en gang. :fnise: Jeg gikk i 8. klasse, var lei av å nappe og tenkte at løsningen var å gjøre de mindre synlige, lol. Så ut som en idiot med mørkt hår og gul/røde øyenbryn. 

- Barberte hårene på armene en gang. Så ut som en idiot da det vokste ut. 

- Fikk en venninne til å klippe lugg på meg i studietiden. Hun klipte den alt for kort og den klarte ikke å legge seg mot hodet, men stod rett opp. Følte meg kjempefin i flere uker. 

- Hadde stoort, bustete hår som ung, og den mest effektive løsningen ifølge meg selv? Å bruke en STRAM hestehale i nakken dag ut og dag inn. 

- På ungdomsskolen orket jeg ikke å vaske håret hver dag, men var manisk redd for at håret skulle lukte hår (lol). Løsningen var å spraye håret med parfyme, æsj. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

  • 3 måneder senere...

Ler meg skakk her inne. 

 

Vel, jeg sjekket ut dette med å få større lepper ved å suge på en liten kork. Det skulle visst sende masse blod inn i leppene og fylle de en god stund. Jævla kjærringer på instagram asså jeg gikk jo rett på smell, vet du :klaske:.

Jeg gjorde som beskrevet, og leppene ble litt forstørret i noen sekunder. Men den ringen som innprintet rundt leppene av korken ble varende ett par dager... :haar::gape:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jadda jadda jadda, disse trange treningsbuksene med rompeløft:frkk:. Hadde de på for første gang blandt folk. Noe jeg aldri har gjort før. Vet det er så innmari hot med sånne treningsbukser, men jeg har aldri kastet meg på trenden. Vel, ikke før denne ekstraegenskapen med rompeløft kom inn i bildet. Jeg hadde brukt den en kveld hjemme mens vi pakket til sydentur.

 Så neste bruk ble i syden da. På en strandstol.Småbarna våre var også med, og var høyt og lavt på samme strandstol.  Det hender jo man må ha beina litt på skrevs på disse stolene. Og jeg synte buksa ble litt vel luftig mellom beina, og jeg synes det var en merkelig følelse. Da jeg tittet ned litt sånn diskre mellom beina, tror du jaggu meg ikke det var tre små hull på rekke og rad! 

Var ikke rart de ovenfor meg ikke helt klarte å dra til seg øynene :fnise:

anigif_enhanced-6809-1411664044-1.gif?do

 

Endret av Wonders
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.6.2006 den 22.50, Millis skrev:

Kom på en til....

Det var utrolig poppis med pigg da jeg var på barneskolen. Jeg og veninnen min klippet derfor pigg på toppen, og synes vi var drittstilige. Bare det at vi faktisk hadde langt hår, nå langt med pigg på toppen....

Mullet 

 

HAHAHA Stakkars

62392794184662ad18df2e3764e8bcaa.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Wonders skrev:

Mullet 

 

HAHAHA Stakkars

62392794184662ad18df2e3764e8bcaa.jpg

Herregud, noe så fælt 😂

Vet ikke om denne passer inn her, men tar det med likevel. Hadde rettet håret og la rettetangen på gulvet. Så klarte jeg ved et uhell å tråkke på den! Au, var dritvondt! Så da stappet jeg hele foten i dassen! 🙊 venninnen min kom inn og bare "hva ER det du driver med?!" Vi fikk oss en god latter

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, smalls skrev:

Herregud, noe så fælt 😂

Vet ikke om denne passer inn her, men tar det med likevel. Hadde rettet håret og la rettetangen på gulvet. Så klarte jeg ved et uhell å tråkke på den! Au, var dritvondt! Så da stappet jeg hele foten i dassen! 🙊 venninnen min kom inn og bare "hva ER det du driver med?!" Vi fikk oss en god latter

 

:sjokkert::laugh: Ja...Skulle likt å hørt hva hun tenkte ved dette synet...:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange morsomme historier her! 

Har selv brukt brunkrem endel, særlig på vgs. Da var det en som beundret meg slik, og jeg bare smilte da han sa at det var så sjeldent med så fin hudfarge og den type hårfarge sammen. Jeg fikk et blikk fylt med forakt senere, for da gadd jeg ikke å bruke brunkrem mer. "Lureri," sa han skuffet, og så sjelden på meg etter det :frkk:

En annen gang i min brunkremperiode brukte jeg en ny brunkrem som var en del mørkere enn jeg pleide å bruke. Jeg følte meg så fin! Traff en bekjent midt i sentrum, som ikke akkurat holdt meningene sine for seg selv. Han ropte ut at jeg så ut som om jeg kom fra Afrika, og jeg dro hjem så fort jeg kunne :link:

Anonymkode: 121e2...386

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fuktighetskrem i brusete hår, var helt desperat. Joa, det ble glatt det, og stivt og rart i minusgradene ute.

Lei av å nappe øynebryn? No problem, barberte bare en fin form og kant. Gjett om sjokket var gedigent da jeg en dag kikka i speilet og der var masse små ekøe stubber rubdt mine pene bryn.

Duct tape når man gikk tom for voksstriper? Sure thing! Legg så ut som et ferskt fenalår.

Klippe tuppene selv, hvorfor ikke. Spesielt etter et glass vin og masse inspirasjon på instagram, nu jävlar, nu skal de tas! Endte med å måtte klippe nærmere 15cm av hele lengda hos frisøren fordi jeg klippet så skjevt.

Stripe håret med tusj, for en god ide, helt til rød jævla markeringstusj IKKE går av lyst hår. Det blekner til roaaorangeguleakrig ekkel farge helt til det blir klippet bort. 

 

Anonymkode: 71555...beb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på flere, dette med sitron i håret forn å bleke det i sola. Vel, etter å ha gnidd en sitron, i det jeg trodde var striper, i håret mitt, endte det opp med mer avlange flekker her og der enn striper. Og dette var i glovarm egyptisk sol. Kom hjem og folk kalte meg Grevlinga resten av skoleåret.

I et forsøk på å få leppestiften til å sitte, prøvde jeg neglelakk på leppene...... smertefullt å få bort.

Hårfjerningskrem i underlivet er IKKE å anbefale, hvertfall ikke for min sarte hud.

Kakete, orange brunkrem i trynet, som deretter sprakk som en tørr ørken? Check!

 

Anonymkode: 71555...beb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungdomskolen...Off. Megaforelska i en fyr der og hadde virkelig tenkt å se fin ut på bursdagsfest. Brukte mamma sin selvbruningskrem i flere tykke lag. Ja, prosessen tok faktisk to timer. Men fin kjole og brune ben "festet" jeg på med de andre. Glemte bena og kastet meg selvfølgelig med når vi skulle i boblebad....
 

Ble gjort narr og ledd av hele kvelden, og får en frisk påminning fra de andre i blant 10 år etter.

Anonymkode: 40848...525

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da moroccanoil ble kjent på markedet, men for dyrt for min lommebok, smurte jeg like greit babyolje i håret. Fikk det ikke ut på flere dager og gikk på skolen med lue!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Venninna mi hadde lyst på highlights i håret og som den gode støttespilleren jeg er, stilte jeg på døra samme kveld med en flaske vin og noen pakker hjemmestriping. Halvveis gjennom vinflaska syntes vi at det ble for mye stress å pille ut hårlokker fra den hetta som fulgte med, så vi bestemte oss for å heller bare male på striper og dekke dem med aluminiumsfolie. For å virke ekstra proff kjørte jeg like så godt på med hårføneren, og plutselig hadde hun nesten platinablonde striper i sitt ellers mørke hår. På det punktet var vinflasken tom og vi hadde dessuten mye bleking til overs, så det virket som et logisk neste steg å bleke resten av håret hennes litt også.

Hun endte opp med orange-gult hår med nesten hvite striper og røtter. 

Vi visste vel egentlig at vi burde se oss tapt der, men dømmekraften var ikke helt på topp, så vi kasta oss på sykkelen og tråkket i vei mot nærmeste butikk. Brun hårfarge ble kjøpt og en butikkansatt fikk seg en god latter, og så satte vi i gang igjen med friskt mot. Det vi ikke tenkte på var at helt lyst hår har lett for å bli grønt dersom man ikke bruker en filler-farge før man farger det mørkt. Hun endte med andre ord opp med gusjebrunt hår med et grønnskjær som varierte i styrke, og striper hvis farge vekslet mellom pissgult og blekgrønt avhengig av lyset. 

Men hvis du nå tenker at vi tok til fornuften og gav opp, tar du feil! Vi googlet problemstillingen og fant ut at rødt balanserer ut grønt, så vi dro nok en gang til butikken og kjøpte enda en hårfarge, denne gang en mer rødtonet en. Denne gang ble det noenlunde vellykket, om enn noe ujevnt, men vi sa oss fornøyde og åpnet enda en flaske vin som lønn for strevet. 

Så kom dagslyset med sin forhatte ærlighet og venninna mi klippet seg like så godt kort, både for å bli kvitt de spraglete nyansene av spygrønt, oransje, brunt og rødt, og fordi håret hennes hadde omtrent samme konsistens som overkokte nudler. 

Hun endte opp med å bli sammen med den butikkansatte, da, så noe godt kom faktisk ut av det hele. Jeg anser det i hvert fall som en hårkatastrofe well done. 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...