Gå til innhold

100% garantert!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

dette skulle kanskje ha vært postet innen for seksualitete tråden men nå er jeg så godt i gang med skrivinga... om jeg har gått fast på p piller i et år kan jeg da la min kjære få utløsning inne i meg hvor det da er sikkert at jeg ikke blir gravid?

jeg er veldig overengstelig for at jeg skal bli gravid, men kondomer fikser jeg ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror nok du bare kan slappe helt av - dersom du bruker pillene dine rett (som det står i pakningsvedlegget, og som du har fått hørt av legen), så er det minimale sjanser for at du skal bli gravid...

(Nå husker jeg ikke helt hvor "sikker" p-pillene er, men det er en VELDIG høy sikkerhets-prosent, om du forstår hva jeg mener)

Slapp av, og dropp kondomen, dersom du ikke liker den...

(Husk på at kondomen beskytter deg mot kjønnssykdommer dersom du er usikker på om din kjære har noe sånnt, eller ikke.... Test dere begge, dersom dere er i tvil..DA er det trygt å droppe kondomen...)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

så deilig dette var å høre da:) nei han har kun hatt en partner og jeg kun en så det er minimale sjanser for noe smittsomme sykdommer og jippi for det:) men da kan han få det inni meg uten at jeg skal behøve å gå rundt å beskymre meg da! herlig! men jeg tar pillene til lik tidspunkt hver dag, la oss si jeg tar dem kl 15 hver dag, om jeg en dag tar dem kl 16 gjør ikke det noe?

takk for hjelpa alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det gjør ingen ting om du tar pillen en time etter du vanligvis tar den.

Si meg: Har du ikke snakket med egen din om dette da du fikk piller første gang? Og har du ikke lest pakningsvedlegget???

Det meste du trenger å vite står der.

Ingenting annet enn avholdenhet er 100% sikkert. Men tar du pillene etter instruksene er du VELDIG godt sikret mot uønsket graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et tips: LES bruksanvisningen! Om du har tatt p-piller i ET år, fatter jeg ikke at du ikke vet mer om de enn du gjør!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Om du en dag glemmer å ta pillen fks kl 15 som du ellers gjør, er ikke noe problem. Du kan ta pillen 12 timer + - den tiden du vanligvis pleier. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...