Gå til innhold

det kom en mark ut av skjeden min


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Kim27
:overrasket:

:klem:  Stakkars, fy så fælt!

Du må oppdatere oss, og fortelle hva det var!!

Vil du ha oppdatering om dette? *spy*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cosmic Girl

Lykke til!

Selv om det er skummelt nå, går det helt sikkert greit. Det er jeg helt sikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ja, de klarer sikkert å finne ut hva det er da (marker kommer i ulike farger). Du vil og antageligvis få spørsmål om du har vært i utlandet i det siste.

okey. tusen takk for svar i fra alle!!! :klem: vet ikke hva jeg hadde gjort nå. kunne ikke sagt dette til noen heller.

nå må jeg bare dra. tusen takk!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fy, tror jeg hadde besvimt om noe slikt skjedde med meg. Oppdater oss gjerne på hva de sier på legevakten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette virkelig sant??

Det er noe av dem ekleste jeg har hørt...

Men jeg vil også gjerne vite hva dette er...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bøllefrøet

Jeg satt sånn her: :hakeslepp: når jeg leste dette.

:overrasket:

Så fryktelig ekkelt..! Hadde fått helt panikk jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spolorm? Bendelorm?

Hm... kanskje den har krabbet ut av rumpa og oppi der, aldri hørt om før men sikkert mulig.

Dette tror jeg mest på. Det er nok ikke farlig, men du bør snakke med en lege. Han gir deg sikkert noe som tar knekken på ufyseligheten raskt og effektivt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen, det kjennes ut som det er noe som beveger seg nedi musa mi nå.. :overrasket: Finner ingenting da, gudsjelov. :forvirret:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Faen, det kjennes ut som det er noe som beveger seg nedi musa mi nå..  :overrasket: Finner ingenting da, gudsjelov.  :forvirret:

Sitter hele KG å fingrer oppi dåsa etter mark nå?

:ler:

Denne tråden fikk ihvertfall ganske mange svar på veldig kort tid.

Ja, jeg er også nysjerrig på hva den marken *grøss* var.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sett med speil nå. Ba også sambo se etter om han så noe, men vi fant ikke noe. *puster lettet ut*

Endret av Naria
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Høres ut som spolorm. En bendelorm ville ha vært mye lengre. Dra til legen du, så får du piller mot faenskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Er dette vanlig? Har jo hørt om div. ormer, men tenkte det "aldri" skjer liksom... Hva kan føre til sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Bendelorm kan du f.eks. få av å spise oksekjøtt som ikke er godt nok stekt. Trikiner(sp?) som også er en ormtype, kan du få av for dårlig tilberedt svinekjøtt, men jeg vet ikke hvor vanlig noe av dette er her til lands.

Spolorm lever i gjorda, så en vanlig smittekilde for dette er grønnsaker, f.eks. salat, som ikke er tilstrekkelig rengjort før man spiser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Bendelorm kan du f.eks. få av å spise oksekjøtt som ikke er godt nok stekt. Trikiner(sp?) som også er en ormtype, kan du få av for dårlig tilberedt svinekjøtt, men jeg vet ikke hvor vanlig noe av dette er her til lands.

Spolorm lever i gjorda, så en vanlig smittekilde for dette er grønnsaker, f.eks. salat, som ikke er tilstrekkelig rengjort før man spiser det.

Men blir noen av disse 30 cm???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Ah! Jeg visste jeg var veggis for en god grunn!!! :hoppe: *lettet*

Og jeg skyller alltid salaten både to og tre ganger, så jeg bør være på den sikre siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...