Gå til innhold

Sex på nett?


Pearl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kan ikke helt se hva som er så opphissende med å skrive med en hånd på tastaturet mens man har den andre i trusa. Finner det ikke det minste opphissende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville nok sett det på veldig lik linje med utroskap -- ikke direkte da det ikke er fysisk kontakt , men mener det skal være noe radikalt galt i forholdet om den ene parten skal ha behov for nett sex i et forhold

single . da er det ikke noe galt med det i det hele tatt bare spennende , selv om jeg ikke er erfaren med dette ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg har prøvet det på nettet 1 gang bor med mande i dag :D

det var virkelig pirrenden efter min mening...

vil helt klart putte dette under utroskab hvis man har partner, jeg ville blive så skuffe hvis jeg viste at min samboer havede nett sex, men nogen at snakke om sex eller at udføre sex er to helt forskellige ting, som her f.eks her snakkes om sex og for mig er det ok men privat med en person utroskab helt klart....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cybersex er ganske stilig. Annerledes måte å bruke fantasien på.

Har vært med på det en liten håndfull ganger, og anser ikke dette for å være utroskap siden elsklingen vet om det. Og ikke har noe imot det.

Han bruker visuelle ting, jeg bruker kommunikasjon i større grad. Helt i orden så lenge man er bevisste nok til å holde det på et nivå hvor den andre kan føle seg trygg på at du ikke driver med lureri.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp... har gjordt det med min eks eks... :)

Og anser det som utroskap ja - hvis gutten jeg var sammens med skulle gjøre det med en annen jente... Hadde absolutt ikke likt det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gjør det av og til, ikke noe særlig i det siste... men jeg ville ikke gjort det hvis jeg hadde kjæreste... Nå når jeg er singel ser jeg ikke på det som "farlig", og for meg er det fin måte å få litt seksuell erfaring før jeg faktisk skal til sengs med fyr i virkeligheten... lærer liksom hva gutter liker og sånt... Men jeg ser på det utroskap for dem som har kjæreste, selv om jeg ikke ser på det som _sex_ men det er jo ganske intimt og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brunhilde
Jeg stiller meg svært undrende nå. Er det virkelig noen som har hadt såkalt cybersex?  Høres litt rart ut.  Hvordan kan en bli opphisset av dette?

Det er mulig jeg er helt håpløs.  :)

MvH   Spying

Det er mulig du ikke er....

Tror forutsetningen er at man i utgangspunktet tenner på det skrevne ord - og at man går videre derfra... Har prøvd "cybersex" - men det ga meg ikke mye - nettopp fordi den andre parten var ukjent...

Sex pr mail eller sms med noen du bryr deg om derimot....wow :ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig du ikke er....

Tror forutsetningen er at man i utgangspunktet tenner på det skrevne ord - og at man går videre derfra... Har prøvd "cybersex" - men det ga meg ikke mye - nettopp fordi den andre parten var ukjent...

Sex pr mail eller sms med noen du bryr deg om derimot....wow :ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...