Gå til innhold

Sjekketriks!


hotstuff

Anbefalte innlegg

Tja, "would you like to fuck?" synes jeg egentlig var et ganske dårlig sjekketriks. Spesielt når det var drosjesjåføren og jeg ble egentlig mer vettskremt enn lysten for å si det på den måten.(..) :forvirret:

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Fortsetter under...

Gjest Olav odd

"Har du et plaster? Jeg slo meg vist da jeg falt pladask for deg"

Erik Andre sier: Har du et plaster? Jeg slo meg vist da jeg falt pladask for deg !

Lena sier: søøt du er

Lena sier: : ) Nuss

-----

Jippi, den funka : ))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den verste ever MÅ være denne...

Du er så deilig at jeg kunne sugd han som pulte deg sist... :forvirret:

Hahaha! :legrine: Litt god dammeldags guttehumor!

Men til og med jeg vet at dette funker dårlig som sjekktriks. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se... Denne er jo en "klassiker":

Han: - Bli med meg hjem/skal vi pule/lyst på pikk?

Meg: (høflig) - Nei takk.

Han: Jævla hore.

"Sjarmerende", heller ikke særlig logisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Jeg plumpet ufrivillig (faktisk!) ut i denne en gang - det var ikke ment som noe sjekketriks, men jeg synes den er såpass søt at den fortjener å bli gjenfortalt:

Han er invitert på hjemmelaget middag, litt inn i måltidet ser han på vertinnen og sier:

- Mmmm, nydelig... (pause) Og maten var også veldig god ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han: hei jeg heter ...

Jeg: "mitt navn"

Han: unnskyld at jeg er så direkte, men jeg bare digger personligheten din!

Da måtte jeg bare le ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kan fortelle om en fyr som sjekka meg opp på et utested for litt siden.. Han kom bort til meg og vennene mine, som satt i en gruppe sammen, smilte og sa hei, så spurte han : "Noen som vet hvor mye en isbjørn veier? Bare tip!" vi så litt forvirret på hverandre og tipet mye rart; før han svarete: "Nei jeg vet ikke jeg heller, men har hørt at de er utrolig flinke til å bryte isen!" Etter lå ha drukket itt alkohol, så tok det litt tid før vi skønte den, men han bare fortsatte å snakke til meg, fortalte historier, vitser, og tryllet. Tryllinga var utrolig effektiv, den fikk meg til å le, og etterhvert så ble jeg med ham hjem... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
Kan fortelle om en fyr som sjekka meg opp på et utested for litt siden.. Han kom bort til meg og vennene mine, som satt i en gruppe sammen, smilte og sa hei, så spurte han : "Noen som vet hvor mye en isbjørn veier? Bare tip!" vi så litt forvirret på hverandre og tipet mye rart; før han svarete: "Nei jeg vet ikke jeg heller, men har hørt at de er utrolig flinke til å bryte isen!" Etter lå ha drukket itt alkohol, så tok det litt tid før vi skønte den, men han bare fortsatte å snakke til meg, fortalte historier, vitser, og tryllet. Tryllinga var utrolig effektiv, den fikk meg til å le, og etterhvert så ble jeg med ham hjem... :gjeiper:

Den bør han få kred av!

Vågal og tøff og samtidig uhøytidelig, samtidig som man lodder stemningen underveis. Og man kan trekke seg tilbake med æren i behold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Gutt_*

jeg pleier bare å sidet som det er:

Hei, deg vil jeg prate med

hvis di spør hvorfor forteler hvorfor (Feks hvis jeg synes hun er søt:fordi du er søt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_hogwash_*
Kan fortelle om en fyr som sjekka meg opp på et utested for litt siden.. Han kom bort til meg og vennene mine, som satt i en gruppe sammen, smilte og sa hei, så spurte han : "Noen som vet hvor mye en isbjørn veier? Bare tip!" vi så litt forvirret på hverandre og tipet mye rart; før han svarete: "Nei jeg vet ikke jeg heller, men har hørt at de er utrolig flinke til å bryte isen!" Etter lå ha drukket itt alkohol, så tok det litt tid før vi skønte den, men han bare fortsatte å snakke til meg, fortalte historier, vitser, og tryllet. Tryllinga var utrolig effektiv, den fikk meg til å le, og etterhvert så ble jeg med ham hjem... :gjeiper:

Denne fikk han nok en del skryt av PuA vennene sine for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, trenger ikkje vere PuA for å dra damer på byn, er alle guttene her inne retards? Den der med isbjørnen bruker ein kompis av meg når han blir full, funker noken ganger bra og noken ganger ikkje fullt så bra, men dritkul uansett :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_hogwash_*
Herregud, trenger ikkje vere PuA for å dra damer på byn, er alle guttene her inne retards? Den der med isbjørnen bruker ein kompis av meg når han blir full, funker noken ganger bra og noken ganger ikkje fullt så bra, men dritkul uansett :).

Var hele opplegget som luktet PuA for min del, _spesiellt_ tryllebiten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Bastian_*

Husker da en prøvde seg på isbjørn-stuntet på ei venninne av meg og fikk tilbake en skikkelig Animal Planet Special om isbjørner.

Hun er en av de fineste damene jeg vet om men hun er en såkalt høytfungerende autist og sjekketriks er bortkasta på henne. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 år senere...

Mye gøy her, kan ikke vi få litt liv i den igjen?

18 år? Det er nesten ulovlig det. Kan jeg få se på leggen din mens vi kliner?

- funket ikke.

Er øynene dine blå?

- nei de er grønne.

- jeg mener de er blå.

Ble en heftig diskusjon om øyefargen min. Sannheten er at de er blågrønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss du har masse humor og viss du er flink til og prate for deg etter du har dratt

en cheesy sjekkereplikk som alle har hørt så er det en perfekt måte å få kontakt på.

jeg og en kompis hadde en liten konkuranse gående om hvem som kunne sjekke om flest damer på linje 2 til østerås og så tilbake til elingsrud sikkert 10 ganger og vill påstå at 3/10 ganger så funket de dårlige sjekkereplikkene. og noen av de funket utrolig dårlig der det bare ble drit kleint.

Anonym poster: e7e0b95a720dce4d6c9dd76bd920a8d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...