Gå til innhold

Sjekketriks!


hotstuff

Anbefalte innlegg

"Jeg kunne krype tre mil gjennom knust glass i bitende storm, bare for å kjenne lukten fra hjulsporene til drosjen som kjører deg hjem".

Kanskje å ta i litt for mye :)

En som er litt søt "Hvis du var en tåre i mitt øye, så ville jeg aldri gråte i frykt for å miste deg..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest padawan

hva med dette som åpningsreplikk: Hei, jeg heter XXX og er XX år. Jeg er singel, har ingen barn men er glad i dyr.

eller denne enten som åpningsreplikk eller litt ute i samtalen: Hvis du var en prinsesse, kan jeg være en frosk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mangel av sovelyst, leita jeg opp noen sjekkereplikker, og det var ganske morsom lesing...

De litt teite:

- You must be a parking ticket because you have FINE written all over you.

- If I could rearrange the alphabet I'd put U and I together.

- Er det en flyplass i nærheten, eller var det hjertet mitt mitt jeg hørte ta av?

- Din far må være en tyv, for han stjal stjernene fra himmelen og puttet dem i øynene dine.

-Vet du hvilke klær du passer best i?!

mine sengeklær..

Denne synes jeg var litt søt da:

- Jeg husker ikke hva du heter...kan jeg kalle deg for min?

De litt freidige:

- (Du tar fram ei lommelykt og lyser på personen du har et godt øye med, så sier du) : Jeg har lyst på deg..

-Skal vi Trylle? - ??? - Vi går hjem til meg og knuller, etterpå försvinner du.

- Det sies at en time med sex forbrenner en pose med potetgull.. Jeg har spist tre poser.. Skal du noe spessielt i kveld eller?

- (Du tar en isbit, legger den på gulvet og tråkker på den.) Og så sier du: Now that the ice is broken, lets get down to buisness... ;o)

- (Plant en 5oo-lapp på bardisken) Nå drikker du til jg blir fin jenta mi, så har jeg et ludobrett og mariekjeks som venter på oss hjemme.

Den som ikke funker:

- Du svetter ganske lite til å være så tykk...

Synes de var morsomme jeg.  :ler:

Kan ha noe med at jeg er litt trøtt...?

Likte mange av disse :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Gjest

"Faen, så pen du er.... Skal vi danse?" sa en kompis av meg første gangen vi møttes ute på by`n. Rota litt, men ble tilslutt bare venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Om sjekketriks er å komme i en god prat med en jente med en mulighet for mer

synes jeg stort sett noe alla dette funker bra.

1.

Få øyekontakt, men ikke glan. Blir det besvart, gå bort å si.

"Lyst til å danse?" ( Du må kunne danse da for å bruke den hehe )

"Hei...(kort pause). Jeg heter "insert ditt navn". Hva heter du?" ( Ha et samtale evne klart etter det.

2.

Sitter det en pen jente og det er GOD plass, altså minst plass til minst 2 personer, ved siden av henne kan du sette deg ned i motsatt ende av henne, slik at du ikke bryter hennes "sone" før hun gir tegn til at det er greit. Sitt der en stund, se på folk som danser, hør på musikken ol. Ikke se for mye på jenta du liker, de liker ikke det, høyst trolig fordi en tilsynelatende utfordring for å få din oppmersomhet er mere atraktivt. Uansett, prøv med litt å se om hennes kroppsspråk tilsier at hun godt kan prate med noen. Om hun viser det kan du flytte deg litt nærmere. Tro meg, hun vill merke at du flytter deg nærmere så her vill du via hennes kroppsspråk igjen få klar melding om det er greit eller ikke, om du leser det riktig da. :). Ser hun mot deg og har øyer som ser "litt mer åpne" enn vanlig er det bra, flytter hun seg litt nærmere sin vennine eller ser veldig klart i motsatt vei, er det ikke bra. Om du er ok så langt kan du si noe alla.

"Bra musikk de spiller her." ( Om hun viser at hun digger musikken )

"Pleier du å være her eller? Er det like bra som dette vær helg?

( Denne kan brukes om du er ute på steder som er nye for deg. )

"Så hvorfor er ikke du ute å danser?"

( Veldig mild måte å si "du er pen" på. Gutter liker å se på pene jenter som danser, det hvet jenter. Å antyde at en jente burde være på dansegulvet er et kompliment. Ikke at det ikke finnes jenter som ikke vill forstå det da, men men. )

3.

Mitt personlig beste sjekketriks er ganske enkelt å ikke gå ut på byen med en instilling som tilsier at jeg er ute etter noe. Dvs, jenter har en sjette sans angående dette og om det ikke er noen utfordring å få deg, ja tro det eller ei :D, så er dem stort sett ikke intresert. De er også opptatt av hva venninene dems ser og det er ikke så mye status for en jente å stå å prate med en gutt som stråler ut at han vill knulle.

Ekke noen mester, men noe har jeg da lært. Ja, og kle deg pent! Mote riktig pent, ikke stivpynta pent...

Sikkert mange skrivefeil, men mann som klarer å leve med mine svakheter ;).

Mann 27.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei,

Beste jeg har hørt: "Vil du være med hjem og se på text tv?"

Funket. De har vistnok to barn nå.

Endret av metern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

Desse her er ikkje så gode: jeg er så svak for jenter med blondt hår

æ håpe det blonde håret ditt er ekte

endelig kan jeg smile når jeg kysser ei dame

Bra: Kvar gang fyren var litt borte sa han navnet mitt med mi bak......smelte....... :-D :kys_2:

Sang: du er så rå......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bjørnsdatter
Om sjekketriks er å komme i en god prat med en jente med en mulighet for mer

synes jeg stort sett noe alla dette funker bra.

1.

Få øyekontakt, men ikke glan. Blir det besvart, gå bort å si.

"Lyst til å danse?" ( Du må kunne danse da for å bruke den hehe )

"Hei...(kort pause). Jeg heter "insert ditt navn". Hva heter du?" ( Ha et samtale evne klart etter det.

2.

Sitter det en pen jente og det er GOD plass, altså minst plass til minst 2 personer, ved siden av henne kan du sette deg ned i motsatt ende av henne, slik at du ikke bryter hennes "sone" før hun gir tegn til at det er greit. Sitt der en stund, se på folk som danser, hør på musikken ol. Ikke se for mye på jenta du liker, de liker ikke det, høyst trolig fordi en tilsynelatende utfordring for å få din oppmersomhet er mere atraktivt. Uansett, prøv med litt å se om hennes kroppsspråk tilsier at hun godt kan prate med noen. Om hun viser det kan du flytte deg litt nærmere. Tro meg, hun vill merke at du flytter deg nærmere så her vill du via hennes kroppsspråk igjen få klar melding om det er greit eller ikke, om du leser det riktig da. :). Ser hun mot deg og har øyer som ser "litt mer åpne" enn vanlig er det bra, flytter hun seg litt nærmere sin vennine eller ser veldig klart i motsatt vei, er det ikke bra. Om du er ok så langt kan du si noe alla.

"Bra musikk de spiller her." ( Om hun viser at hun digger musikken )

"Pleier du å være her eller? Er det like bra som dette vær helg?

( Denne kan brukes om du er ute på steder som er nye for deg. )

"Så hvorfor er ikke du ute å danser?"

( Veldig mild måte å si "du er pen" på. Gutter liker å se på pene jenter som danser, det hvet jenter. Å antyde at en jente burde være på dansegulvet er et kompliment. Ikke at det ikke finnes jenter som ikke vill forstå det da, men men. )

3.

Mitt personlig beste sjekketriks er ganske enkelt å ikke gå ut på byen med en instilling som tilsier at jeg er ute etter noe. Dvs, jenter har en sjette sans angående dette og om det ikke er noen utfordring å få deg, ja tro det eller ei :D, så er dem stort sett ikke intresert. De er også opptatt av hva venninene dems ser og det er ikke så mye status for en jente å stå å prate med en gutt som stråler ut at han vill knulle.

Ekke noen mester, men noe har jeg da lært. Ja, og kle deg pent! Mote riktig pent, ikke stivpynta pent...

Sikkert mange skrivefeil, men mann som klarer å leve med mine svakheter ;).

Mann 27.

Var det DEG?

Sorry, men det funka ikke fordi det var så innøvd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Jeg synes også den virker litt creepy den der "flytte seg litt nærmere" og se om "det er greit" osv... Bare sette seg ned i nærheten alene og ikke si noe synes jeg er mest ekkelt.

Ellers har jeg hørt alt for mye rart, det er egentlig utrolig hvor mange som bare går rett på sak og spør om pulings. Tips: Prøv med "Hei" først og gjerne litt mer derimellom også :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpningsreplikken "Ska det bli du og mæ i kveld?" funka ikke på meg, heller ikke da han fulgte opp med et litt forurettet "Hvorfor ikke? Vil du itj ha mæ?" :ler: Var også ute for en som bare fant ut at han skulle bli med meg og noen venninner da vi skulle spise kabab etter å ha vært ute -uten at vi hadde snakke noe med ham før på kvelden. Det stoppet han heller ikke at en av oss -som alt hadde funnet seg en for kvelden, prøvde å forklare ham at "hun har kjærste, hun har kjærste og hun vil ikke ha deg!", han fulgte med, slo seg ned ved bordet vårt og skravlet i vei. Men det ble ikke noe på ham av den grunn... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt på Bøler t-banestasjon: "Du, jeg bor egentlig på Mortensrud, men nå bare måtte jeg gå av her!"

Den likte jeg egentlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hørt på Bøler t-banestasjon: "Du, jeg bor egentlig på Mortensrud, men nå bare måtte jeg gå av her!"

Den likte jeg egentlig. :)

Skjer mye rart på Bøler ja ;)

På vei hjem med t-banen (til Bøler ja) en gang kom det en fyr bort til meg. "Du, jeg så deg gjennom vinduet når jeg gikk på. Her har du telefonnummeret mitt, ring om du vil." Den falt jeg for, bare synd jeg var opptatt på den tiden.

Første sjekkereplikken jeg hørte var: Jeg er alene i 10 dager vil du holde meg med selskap? Og den gikk jeg på :grine:

En som virkelig har sjarmert meg i det siste var denne:

Jeg: Jeg skal xxx, hva trenger jeg da?

Butikkmannen: Meg!

Så nå får vi se hva som skjer der, jeg tok ham nemlig på ordet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...