Gå til innhold

Sjekketriks!


hotstuff

Anbefalte innlegg

Du har sikkert mange latterlige sjekke triks som:

- Du må være sliten, du har løpt rundt i tankene mine i hele dag!

- Gjorde det vondt da du falt ned fra himmelen? :roll:

Men det er sikkert noe gode sjekke triks der ute.

Gi meg ditt beste og verste du har hørt

Endret av hotstuff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den mest minneverdige jeg har hørt, må være den som kom fra en skikkelig jentefut, på en utefest da jeg var 16...

HAN: - Vil du være med hjem til meg for å pule og spise pizza?

JEG: - Neeeeeei.... *fnis*

HAN: - Åh, du er kanskje ikke noe glad i pizza?

:ler:

Den funket ikke, men jeg husker det fremdeles veldig godt! ;)

Samme gutt brukte forresten den klassiske: "Faren din må være en tjuv? Siden han har stjålet stjernene på himmelen og plassert dem i øynene dine"

Funket ikke den heller, gitt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Er du her ofte eller? :klaske: Fra en idiot som spør meg om det samme hver bidige helg på stampuben! Iddiot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hei!"

*smile*

Jeg har tro på at den er best. I alle fall mest anvendbar på tvers av situasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..."hu hu derre venninna di var utjuuulig fin altså, jaja, du e fin du au, altså".....

ikke greitt å vite hvem en skal "godblonke" til alltid...... :sexy::riste: :smilejente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest King James

Jeg kan gi deg en natt du aldri glemmer ( full kvinne i 40 årene )..

Jeg så bare dumt på henne begynte og le og gikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

vet ikke helt hvilken kategori denne skal plasseres under. her er ihvertfall et sjekketriks jeg bestemte meg for å fremføre i fylla foran drømmetypen (og det funket!

- duuu... syns du jeg er søt??

øøø..ja, selvfølgelig. du er jo kjempesøt.

-så søt at du kunne kysset meg?

også gjorde han det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Lå og koste med en venn (merkelig vennskap egentlig, temmelig fysisk, men aldri noe seksuelt til da) i senga mi engang, og hadde flere ganger flyttet hånda hans bort fra buksesmekken min, da han spurte meg om hvaslags dyr jeg ville vært hvis jeg kunne velge. Jeg sa, som sant var, at jeg ville vært en fugl. Da jeg etterpå spurte han hva han ville ha vært, svarte han "kanin". Dum som jeg var, forstod jeg ikke helt hva han mente, så jeg spurte han om hvorfor...

"For da kunne jeg hatt så mye sex jeg ville" sa han da, og kikket lurt på meg. Det hele var så absurd, for jeg så bare på han som en god venn, så jeg lo bare hele greia vekk.

Men det hører med til historien at jeg allikevel endte opp med å ha sex med han noen dager senere... :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som aldri har funke for meg er et jeg leste i pyton som ung :) Først spør man om noe ubetydelig for å starte samtalen som f.eks; Halla vet du hvor mye klokken er? Og så stimer man til med et fristende tilbud; Skal vi pule?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*skuffet*

Trodde vi skulle kunne få sjekket et triks i denne tråden, men her fant jeg intet triks å sjekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sleng visakortet på bardisken og si "Drikk meg pen"

eller

"Hent jakken din, kjekken. Du har fått napp"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt seriøst så synes jeg åpningsreplikker av typen som kommer fram her i tråden virker vanvittig corny. Kunne ikke falle meg inn å bruke noen slike, med mindre det bare var for å klovne litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt seriøst så synes jeg åpningsreplikker av typen som kommer fram her i tråden virker vanvittig corny. Kunne ikke falle meg inn å bruke noen slike, med mindre det bare var for å klovne litt.

Er man litt outgoing, er det jo nettopp klovneriene som går rett hjem ;)

Endret av Mint
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I mangel av sovelyst, leita jeg opp noen sjekkereplikker, og det var ganske morsom lesing...

De litt teite:

- You must be a parking ticket because you have FINE written all over you.

- If I could rearrange the alphabet I'd put U and I together.

- Er det en flyplass i nærheten, eller var det hjertet mitt mitt jeg hørte ta av?

- Din far må være en tyv, for han stjal stjernene fra himmelen og puttet dem i øynene dine.

-Vet du hvilke klær du passer best i?!

mine sengeklær..

Denne synes jeg var litt søt da:

- Jeg husker ikke hva du heter...kan jeg kalle deg for min?

De litt freidige:

- (Du tar fram ei lommelykt og lyser på personen du har et godt øye med, så sier du) : Jeg har lyst på deg..

-Skal vi Trylle? - ??? - Vi går hjem til meg og knuller, etterpå försvinner du.

- Det sies at en time med sex forbrenner en pose med potetgull.. Jeg har spist tre poser.. Skal du noe spessielt i kveld eller?

- (Du tar en isbit, legger den på gulvet og tråkker på den.) Og så sier du: Now that the ice is broken, lets get down to buisness... ;o)

- (Plant en 5oo-lapp på bardisken) Nå drikker du til jg blir fin jenta mi, så har jeg et ludobrett og mariekjeks som venter på oss hjemme.

Den som ikke funker:

- Du svetter ganske lite til å være så tykk...

Synes de var morsomme jeg. :ler:

Kan ha noe med at jeg er litt trøtt...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han: Kanj du flytt dæ?

Jeg: Tequila?

Det endte opp med smask og klem og kjæresteri i 8mnd.! :ler:

Har også fått den: Fy f... du har j.. store brød da! Vil du ha en øl?

Den funka ikke! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

for en tidig tråd :)

" Kan jeg få stjele deg fra venninnene dine et øyeblikk?"

d funket :) kan kanskje ha noe med at jeg hadde sett han ut hele kvelden og, men synes d va veldi søtt når han sa d:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest regine
Sleng visakortet på bardisken og si "Drikk meg pen"

og jeg hadde blitt sjarmert om en fyr hadde kommet med en sånn kommentar :sjenert: om det hadde blitt noe på`n er en helt annen sak - men som åpningsreplikk hadde det funka :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...