Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

Etter å ha lest endel "tunge" bøker i det siste trengte jeg litt lett underholdning. Så nå leser jeg boka som fulgte med det nest siste Det Nye, tror den heter "Min søster Ellie"

Denne leser jeg også, helt grei underholdning det. I tillegg leser jeg "Ut å stjæle hester" av Per Petterson som forøvrig er en helt nydelig bok.

Innimellom skjønnlitteratur og KG prøver jeg å åpne et par pensumbøker også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Norwegian Wood av Haruki Murakami. Genial bok, men det er Murakamibok nummer syv på to måneder, så nå skal jeg lese Terry Pratchett neste gang. Jo, også har jeg "A Short History of Nearly Everything" liggende som pauselitteratur. Festlig sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Nå holder jeg på med Historien om Gud av Karen Armstrong. Utrolig interessant bok om utviklingen av religionene og gudstroen fra 4000 år bak i tid og fram til i dag. Med vekt på de monoteistiske religionene jødedommen, kristendommen og islam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsikke

De jeg holder på med akkurat nå er:

Den niende innsikt av James Redfield

Munken som solgte sin ferrari av Robin S. Sharma

Uforklarlige krefter hos dyr - om hunder som vet når eieren kommer hjem og andre dyrs sterke bånd til mennesker av Rupert Sheldrake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg leser The Time Traveller's Wife, som jeg fikk i julegave. Den er ikke i min smak i det hele tatt, men er lettlest når jeg sitter ute på verandaen med en iskaffe og nyter sola. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Vindens skygge av Carlos Ruiz Zafón (lydbok)

Hvordan funker den som lydbok? Lurte på å gi den i gave.. Synes for øvrig den var knall bra som alminnelig bok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser "Veien til Jerusalem" av Jan Guillou. Skal lese resten av trilogien også etterhvert.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Godjenta79

Den siste av Elisabeth George - "ingen var vitne". For dere som har følt med hele serien med Lynley og Havers :grine::grine::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vindens skygge av Carlos Ruiz Zafón (lydbok)

Hvordan funker den som lydbok? Lurte på å gi den i gave.. Synes for øvrig den var knall bra som alminnelig bok!

Vet ikke helt enda. Begynte på den idag, så har ikke hørt ferdig første cd'en enda.

Kan si fra når jeg har hørt litt mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag leser jeg Gunn Imsens "Elevens verden". Eksamen på torsdag. Dårlig pedagogisk bok, men lærerutdanningene over hele landet har denne på pensum i mangel på noe bedre...ironisk nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Leser A Brief History of Time av Stephen Hawking. Mye interessant der, spennende, men ikke noe jeg setter meg ned med når jeg er sliten, den krever et klart hode. (Så det kommer m.a.o. til å ta en god stund før jeg blir ferdig med den! ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...