Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Yrsa Sigurdadottir: DNA

Aldri lest noe av denne forfatteren tidligere og har bare lest snart 40 sider. Men jeg har en følelse av at dette blir noe bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/17/2017 at 5:54 PM, Blair Waldorf said:

Handler den om James Franco?

Ikke hovedsakelig ;)

Leser for tiden novellesamlingen Ting vi mistet i brannen av Mariana Enriquez.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ha litt pause fra vanskeligere bøker, så nå leser jeg Bond av Tasha Black. Det handler om en by i Pennsylvania som har fått kontakt med utenomjordinger. De har ikke en kropp i sin naturlige tilstand, men har tatt kroppen til kjekke, sterke, unge menn med sixpack. Tre College-jenter har sagt seg villig til å gi bort eggene sine for masse penger, men får etterhvert vite at det ikke er sannheten. De skal forsåvidt gi bort eggene, men på "gamlemåten", altså ved å ha sex med aliensene og få blandingsbabyer. Det er ikke en grøsser (så langt...), men skikkelig klissete roman.

Har også begynt på fjerde bok i The Expanse-serien, Cibola Burn. De er langt ute i universet nå, kanskje så langt ute som de over... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte 3 bøker fra en ny bokserie når jeg var på gardermoen som jeg nå holder på å lese ut i ferien min;

NewScientist; The Quantum World - The disturbing theory at the heart of reality

NewScientist; How your brain works - Inside the most complicated object in the known universe

NewScientist; Where the universe came from - How Einstein's relativity unlocks the past, present and future of the cosmos

Likte serien så godt at jeg har bestilt to nye bøker fra samme serie:

https://www.amazon.co.uk/Why-Universe-Exists-everything-Scientist/dp/1473629683/ref=as_li_ss_tl?_encoding=UTF8&psc=1&refRID=RAX4K0QMM0NR2K06GS05&linkCode=ll1&tag=newscientist-21&linkId=95e4b6cc77df63a453c6fd9bc8ab78a6

https://www.amazon.co.uk/Machines-That-Think-unstoppable-intelligence-ebook/dp/B01M4N4B8P/ref=as_li_ss_tl?s=books&ie=UTF8&qid=1488997965&sr=1-1&keywords=new+scientist+machines+that+think&linkCode=ll1&tag=newscientist-21&linkId=b9e0c182f407e0f43519deb5ffaa136c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Secret Race: Inside the Hidden World of the Tour de France

Handler om dopingskandalen rundt Lance Armstrong og de andre syklistene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.9.2017 den 7.22, MarianneE skrev:

Yrsa Sigurdadottir: DNA

Aldri lest noe av denne forfatteren tidligere og har bare lest snart 40 sider. Men jeg har en følelse av at dette blir noe bra.

Ja den er bra. De fleste bøkene hennes er veldig bra etter min smak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leser Storesøster av Gunnar Staalesen nå, lest ca 60 sider og håper den tar seg opp litt for den er ikke så enormt spennende enda.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 minutter siden, Lyskula skrev:

Redemption road - John Hart

Er det den som heter Syndenes forlatelse på norsk så er den en av de beste krimene jeg har lest. Fantastisk bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb
5 timer siden, Anna Maria skrev:

Er det den som heter Syndenes forlatelse på norsk så er den en av de beste krimene jeg har lest. Fantastisk bra!

Ja, det er den :) 

Har kommet cirka halvveis og kan trygt si meg enig med deg! Har du lest flere bøker av John Hart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her Nå Alltid av Catherine Isaac, er 100 sider inn i boka og syns den lover bra, akkurat slik hverdagsromantikk jeg liker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...