Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Zeitgeist
  •  "Silence of the Lambs" av Thomas Harris og Rune Angell-Jacobsens "Abel Ek - En statsråds død" som tidtrøyte på toget.
  •  Sebastian Haffners "Von Bismarck zu Hitler", "Anmerkungen zu Hitler" og "Der Teufelspakt" som researchlitteratur.
  •  Max Tegmarks "Our Mathematical Universe" og "Know This" fra online-salongen "Edge.org" som kosebøker. 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steven Pinkers The Blank Slate. (Han preker stort sett for menigheten i mitt tilfelle, men jeg har naturligvis masse å lære av den likevel.)

Anonymkode: 49927...fae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎12‎.‎04‎.‎2017 den 23.43, Frida skrev:

Carson McCullers «Hjertet er en ensom jeger» 

Virkelig en herlig bok!

Den er så fin! Jeg har lest den 2 ganger, elsker den.
Tidligere i år leste jeg også "The Member of the Wedding" og "The Ballad of the Sad Café" av Carson McCullers.

Nå leser jeg "I Let You Go" av Clare Mackintosh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Wise Mans Fear av Patrick Rothfuss, nummer to i en serie. Er kommet omtrent til side sju hu dre, av tusen, og koser meg med boka, dog syntes den til tider er med fordel kunne vært kortet litt ned. Men samtidig koser jeg meg veldig med denne boka, og syntes det er leit at nummer tre enda ikke er ferdig.. 

 

hører også på lydbok. The Circle, som snart kommer ut på kino også! Spennende miks av thriller, drama og scifi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt over halvveis i "Britt-Marie var här" av Fredrik Backman. Jeg elsker den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er midt i Agatha Christie-bok nummer åtte på cirka en måned, Cards on the table. Stress på jobben gjør at jeg føler et stort rømningsbehov om dagen, og da er hennes lettbente, men intelligente og for meg nostalgiske bøker helt perfekte. 

Anonymkode: 49927...fae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er midt i Agatha Christie-bok nummer åtte på cirka en måned, Cards on the table. Stress på jobben gjør at jeg føler et stort rømningsbehov om dagen, og da er hennes lettbente, men intelligente og for meg nostalgiske bøker helt perfekte. 

Anonymkode: 49927...fae

Godt det er flere av oss. Bøkene hennes er helt fantastiske. Jeg er i gang med nummer seks på en måned. Solen var vitne! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...