Gå til innhold

Historier fra den nye glattcella


Knurr

Anbefalte innlegg

Jeg prøvde sjokoladespising, men det funka ikke.

Jeg prøvde trening, men det hadde ingenting for seg.

Jeg prøvde skriking, men det likte ikke naboene.

Og siden jeg er slik en trendhore, tenkte jeg at den perfekte måten å få ut frustrasjoner på, måtte være å hive dem over på intetanende fremmede, så velkommen til dagboka mi!

Tenkte jeg skulle skrive noe smart, men så forsvant det. Noen som har fanget opp noe smart på ville veier?

Endret av Knurr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

KG er stille i dag, den Letterman-episoden har jeg sett to ganger før, det er tomt for First Price-gulost og i morgen må jeg opp tiiidlig selv om jeg ikke skal på jobb før tre. Det er litt teit i grunn.

Meeeeeen... i dag var jeg jævlig flink på jobb. Jeg gjorde masse ekstra. Også var jeg på foredrag gjennom internundervisninga og ble bare enda mer inspirert til sykepleien. Vil begynne snart! :grine:

Jo, også spanderte pappa vårens første ordentlige utepils. Selv om jeg har drukket pils ute i hele vinter med tjukke hansker og slikt - man røyker jo, måvite. Også har jeg trent... Å faen! Jeg har ikke kommet meg i dusjen ennå! KG har skumle krefter.

:dusje:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Folk! Yay! Velkommen inn til meg - hva vil dere ha? Lunken Tuborg? Mmm gamle Ritzkjeks? Havregryn? First Price-kaffe?

Det kan hende jeg må på butikken i morgen, gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva om vi drar på byen i stedet? Etter kinoen? Kan hende vi trenger å komme oss litt etter FIRERN av en film som i utgangspunktet var ganske... ja. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koser meg i grunn fint med nyåpnet nokscola og superchips jeg...

Også deler du ikke! :overrasket:

Faen også. Kvise på skuldern. KviseR til og med. Skuldern?? Hva er det for noe? Man får jo ikke kviser på skuldern. Også jeg som hadde planlagt å invitere erhm en person hit i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet
Hva om vi drar på byen i stedet? Etter kinoen? Kan hende vi trenger å komme oss litt etter FIRERN av en film som i utgangspunktet var ganske... ja. :sjarmor:

Jepp, jeg stemmer for det :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Også deler du ikke!  :overrasket:

Faen også. Kvise på skuldern. KviseR til og med. Skuldern?? Hva er det for noe? Man får jo ikke kviser på skuldern. Også jeg som hadde planlagt å invitere erhm en person hit i morgen.

Du kan jo plastre hele skulderen med tape av noe slag og skylde på en idrettsskade? :klø:

Bare å tusle til Frogner det, så skal du få cola og potetgutt vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God idè! Det liker han sikkert. Han er så forbanna veltrent at det ikke er morsomt en gang. Jeg har gjort en drabelig innsats siste uka, men jeg trener jo aldri ellers... da er det jo sannsynlig at jeg har skada meg på et eller annet apparat. Eller kanskje jeg skal skylde på en sinna pasient, sånn som jeg gjorde da jeg snudde meg veldig fort rundt mens jeg egentlig skulle ta på meg øredobber og fikk en rift i kinnet. Hmm.

Frogner er jo ikke så langt da? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Evt si at du ble angrepet av en hissig pasient MENS du løftet vekter? :klø:

Neida, kort vei hit, ta 13-trikken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er genial. :ler:

Banen til Majorstua først - går 13 derfra? Har sinnssykt lyst på noe godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja vi elsker Oslobussen,

som den stopper opp.

Furet værbitt gjennom byen,

gir den alltid opp.

Elsker, elsker det å vente

i snø og hagl og regn

På den trikk som aldri kommer

Håper'n bare er sein!

... også husker jeg ikke mer. Nå gikk siste banen for to minutter siden uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå stakk MSN-selskapet mitt... Hva er det med folk egentlig? Drar halve verden rundt for å trene? Kan man ikke gjøre det i Norge? Eller enda bedre - halve verden rundt for å få være alene - han er da ikke så forbanna populær? Jeg tror jeg har veldig rare venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...