Gå til innhold

Undertøy fra Pierre Robert


Gjest Espera

Anbefalte innlegg

Jeg bruker kun hipsters fra PR.

Sokkene er veldig tynne, men gode.

Strømpebuksene bruker jeg også.

Veldig kjekt at produktene er i matbutikken, for da kan jeg røske med meg et par truser sånn innimellom. Som noen andre nevnte, så holder de seg veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Størrelsene er helt vanlige, ikke mindre enn normalt iallefall.

Har brukt både de tykke og de tynne strømpebuksene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk Åberg

Når det gjelder strømpebuksene, så er jeg ikke imponert. De to i ull har blitt veldig slitt etter det jeg anser som kort tids bruk. Den tynne jeg kjøpte her forleden, raknet bare jeg så på den omtrent. Ingen lange negler. Etter å ha brukt den tre ganger, måtte jeg bare kaste den (og jeg går lenge med strømpebukser som har raknet oppe, så lenge det ikke synes under skjørtekanten, men denne raknet bare mer og mer nedover).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns de tynne strømpebuksene er helt greie. Kanskje noe bedre enn gjennomsnittet av hva jeg har prøvd. Men så har jeg ikke prøvd å bruke dem flere ganger, da jeg pleier å kaste tynne strømpebukser etter en dags bruk.

De limited edition hipsterne i cotton stretch som er i butikken nå tror jeg er de beste jeg har hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

Eg har fleire hipsters i bomull, men dei er for store i størrelsen, eg brukar M til vanleg, men må visst kjøpe desse i S. Har string i microfiber, veldig deilig den også... :biggrin:

Har og ein hipster i limited edition med ein stor rosa blomst på, veldig fin.. Men vil gjerne ha i litt fleire fargar...

Dei sel i nesten alle matbutikkar i heile landet trur eg.. Har veldig godt utvalg på ICA Maxi har eg sett...

Anbefalar å kjøpe desse! Erfaringar frå hipster i microfiber?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble anbefalt av lillesøs, så jeg kjøpte meg en for en halv evighet siden. Synes ikke den sitter spesielt fint, men de er store i størrelsen, så jeg skulle nok kjøpt en mindre. Den har god holdbarhet, den ser fortsatt helt ny ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Selges ullstrømpebuksene og toppene også i matbutikkene?

Har sett en Wool kolleksjonen på Meny og Ultra i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 9 år senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...