Gå til innhold

Undertøy fra Pierre Robert


Gjest Espera

Anbefalte innlegg

Gjest allium
De i microfiber står bakpå pakken at de skal vaskes på 40 grader.. Jeg har nå vært å kjøpt og gleder meg til å bruke de! :D De virka veldig komfortable :D

Sjekket vaskelappen nå, og det stemmer.

Men min har vært på 60 grader noen runder nå, og er like fin så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg var str rundt 34/36/S, fikk jeg ikke på meg Large bukser på bikbok. Er Bik bok sine M str i truser den samme som M i bukser?

Jeg vil si at M i trusene som jeg mener på bik bok (de i supertynt stoff) er som en vanlig M på HM eller str. 38 på en vanlig butikk. De ser dritsmå ut men er det ikke. Som ikkegravid bruker jeg str. s i bikbok, men nå tviler jeg at jeg hadde fått str. large på bikbok over låra, så jeg har kjøpt M i trusene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De i microfiber står bakpå pakken at de skal vaskes på 40 grader.. Jeg har nå vært å kjøpt og gleder meg til å bruke de! :D De virka veldig komfortable :D

Åja...for jeg har brief (ikke boxer) i bomull, og den kan vaskes på 60 g.

Men uansett, i dag er vaskemaskiner og vaskepulveret så bra at truser og annet undertøy blir rent ved 40 grader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat
De ser veldig behagelige ut på reklamen nemlig :sjenert:

samboeren min synes tydeligvis de er så fine (eller kanskje helst dama i reklamen er fin med de på? hehehe!) og spør om ikke jeg skal kjøpe meg noen sånne. kanskje jeg må det da?

tror pierre robert finnes enda, mener jeg har sett det for ikke lenge siden? (fikk ihvertfall tak i det for 4 år siden, da var min venninne så stolt fordi hun hadde kjøpt "skikkelig" sminke ;P.R... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skriver under på at de er store i str ja.

Jeg kjøpte L av gammel vane, men klarer meg fint med M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg har kjent på disse i butikkene :ler: hehe, og det er jo sååå deilig stoff, men jeg har kun gått med string de siste årene, så jeg vet ikke helt om dette blir ekstremt uvant å gå med.

Er det noen string brukere her som har kjøpt disse...? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt stringen, jeg har ikke gått med den enda,men bare prøvd den.. og den var jo veldig deilig å ha på :) tror ikke det skal være et problem egentlig..

og ang. størrelsene.. jeg er en L og jeg kjøpte L, og den passa fint.. ser ikke at det er noe prob. med størrelsene.. men det er vel forskjellig fra person til person og kroppsfasonger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Jeg har kjent på disse i butikkene  :ler:  hehe, og det er jo sååå deilig stoff, men jeg har kun gått med string de siste årene, så jeg vet ikke helt om dette blir ekstremt uvant å gå med.

Er det noen string brukere her som har kjøpt disse...?  :ler:

Bruker string og hipsters om hverandre og det funker like bra. Bare hipsters ser bedre ut :)

Vet ennå ikke hva jeg syns om disse nye, da. Ser jo fine ut, men også litt store og dekkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte en Brief i dag på kiwi, ville egentlig ha hipster, men det hadde de ikke... Hvor har dere kjøpt hipster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjøpte hipster på Rimi. Likte den ikke noe særlig,så ikke så fin ut på,men det er nok kanskje fordi jeg kjøpte en som var litt for stor.

Kanskje den hadde vært fin i riktig str..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så på hipster og brief på butikken i dag, men kjøpte ikke for de så ut som de var så lave i livet. Er de det?

Kjøpt noen truser i det siste som er så lave at de gir rørleggersprekk, og det vil jeg jo ikke ha. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg synes mine er litt store i størrelsen, de er i microfiber. Derfor synes jeg ikke de sitter så veldig fint på, men de er gode å ha på, hvis du skjønner hva jeg mener.

Angrer forresten på at jeg ikke kjøpte brief istedet for hipster. Strikken i "bena" er nemlig litt stram har jeg funnet ut, hadde antydning til rødt merke la jeg merke til i går. Dette selvom selve trusa i seg selv er litt stor i størrelsen. Jaja. Jeg var kjempefornøyd med en gang, men etter å ha gått med disse trusene en stund (kjøpte 3) så vet jeg ihvertfall at jeg ikke kjøper enda flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...