Gå til innhold

Undertøy fra Pierre Robert


Gjest Espera

Anbefalte innlegg

Oki doki, da blir det nye truser på meg også! Jeg hadde faktisk tenkt å boikotte de, siden reklamen var så teit.. Men nå må jeg bare prøve.

Ha; vi blir like under alle sammen!

Pierre Robert hadde mascara i grønne 'beholdere/flasker' (hva faen heter det da??) :ler: ,sminke, gule flasker med body lotion og alt! Og mange uttalte navnet rett frem som det staves husker jeg. Ikke som 'fjær og bær' :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke sett reklamen, men jeg har kjøpt 3 stk briefs og er kjempe fornøyd! Det eneste er at jeg ikke finner briefen i svart, bare hvitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes helt tydelig stemmen i reklamen sier " de nye trusen fra FJÆR og BÆR"

:fnis:

:lol:

Det trodde jeg også! Skjønte ikke at en truse skulle ha noe med fjær og bær å gjøre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som synes strikken var altfor stram nede på hipsteren? Får en skikkelig valk der trusen slutter, øverst på låret, og den synes gjennom buksen. Ikke bra. Har ikke opplevd det fenomenet før. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke kjøp for stor størrelse nei! De er ganske store i størrelsen,som flere har sagt! :) TROR de har hipstern i svart på Maxi? Det er i hvertfall hipstern som vises i reklamen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også å matche,så håper de kommer med BH snart også :D

Jeg også var sikker på at jeg hadde hørt om Pierre Robert før, men jeg tenkte på sjokolade... :P Skal tro hva "han" har gjort i mellomtiden da.. han må jo vel ha gjort noe siden 80-tallet? :P

Skal snart på bunnpris og se hvilket utvalg de har av de der.. :D

Endret av FlyBabe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BagLady

Takk skal dere f**** meg ha, nå må jeg ut og kjøpe undertøy :frustrert:

Er det noen som vet om den ligner på Sloggi sine Hot Hips? De har jeg flere av og de er jo helt usynlige under klærne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som er så utrolig bra med disse piærr robær trusene da?

Kanskje du bør lese det som har blitt skrevet før? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte hipsteren, og de er veeeldig tøyelige for å si det pent.

Ble ikke så imponert, jeg.

Endret av Abr@xas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de bedre enn de utrolig deilige de har på Bik BOk? De er i tynt usynlig stoff, strechy og man kjenner ikke at man har dem på. Samme pris og. Kjøpte fem stk jeg i går... og en i gave..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilke størrelser har det undertøyet på bik bok da? av erfaring vet jeg at størrelsene på bik bok er små og passer ikke for "frodige" jenter som meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest allium
Spørsmålet mitt er: Kan de vaskes på 60 grader??? Blir vel ikke helt rene ellers...

Ja, det går helt fint.

Jeg aner ikke hva de er merket med, men jeg vasker alt undertøy på 60 grader. Tåler det ikke det, er det ikke verd å ha.

Har både bomull og microfiber fra Pierre Robert, og begge er fine så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvilke størrelser har det undertøyet på bik bok da? av erfaring vet jeg at størrelsene på bik bok er små og passer ikke for "frodige" jenter som meg :P

De på bikbok er usannsynlig strechye!! Ser små ut - er det ikke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet mitt er: Kan de vaskes på 60 grader??? Blir vel ikke helt rene ellers...

JA. Har pakken her og det står 60 grader. :)

Husk å se bakpå ang. str.

M er 38-40 f.eks.

Jeg synes de er utrolig behagelige å ha på. Også har de holdt seg pene i vask, så jeg har kjøpt 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å se bakpå ang. str.

M er 38-40 f.eks.

Da jeg var str rundt 34/36/S, fikk jeg ikke på meg Large bukser på bikbok. Er Bik bok sine M str i truser den samme som M i bukser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De i microfiber står bakpå pakken at de skal vaskes på 40 grader.. Jeg har nå vært å kjøpt og gleder meg til å bruke de! :D De virka veldig komfortable :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...