Gå til innhold

Undertøy fra Pierre Robert


Gjest Espera

Anbefalte innlegg

Gjest Espera

Går en reklame på tv for tiden, med en dame som svinser rundt i trusa og dytter biler osv :ler: - reklamen er teit, men trusene ser både fine og behagelige ut!!!

Noen som vet hvilke butikker/kjeder som fører Pierre Robert?

*endret skriveleifer

Endret av Espera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener og ha sett dem på div matbutikker.

På Coop Prix (tror jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett dem på Prix. De minner meg om de i microfiber som Lindex har, de er kjempebra, og koster 129,- for 3 stk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Shadowlyn

Jeg kjøpte hipster versjonen av de på Coop Prix. Kjempebehagelige og satt som et skudd. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coop har. Prøvde en og likte den ikke (men den hadde kanskje vært bedre hvis jeg hadde klart å kjøpe rett størrelse :klaske: ). Tror de må være ganske store i størrelsene for jeg kjøpte den størrelsen jeg alltid bruker og den ble for stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coop har. Prøvde en og likte den ikke (men den hadde kanskje vært bedre hvis jeg hadde klart å kjøpe rett størrelse :klaske: ). Tror de må være ganske store i størrelsene for jeg kjøpte den størrelsen jeg alltid bruker og den ble for stor.

Det fant jeg og ut. De er virkelig store. Sikkert ok, men stringtruser bør helst sitte da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte på Coob Obs! og måtte tilbake og kjøpe flere! :) De var super behagelige, og finnes i alle forskjellige modeller (tai, string etc.).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har fått med seg prisen på disse???

40-50 kr.

Litt uvant å kjøpe undertøy i dagligvarebutikken, men jeg kjøpte en boxer bare for å prøve, og har nå kjøpt 3 til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pierre Robert er La Mote som har tatt en oppvask av seg selv :)

Jeg kjøpte "brief" på maxi, og jeg vil definitivt ha flere. Kommer vel til å kjøpe hipster også tenker jeg.

Jeg anbefaler i hvertfall :rosasmil:

(brief'en kostet 53 tror jeg, og hipstern koster 60-something)

Endret av afr0dite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men.. er det bare meg, eller har jeg sett Pierre Robert før? Klarer bare ikke å finne ut hvor jeg har sett det.. Er ikke undertøy... Er jeg litt dum nå ? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett litt rundt, og det ser ut som om er kosmetikk ja:) Siden dere skryter sånn av undertøyet så får jeg vel prøve det jeg og da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...