Gå til innhold

Nike sko


prinsessa

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Har handla mye på ebay men ikke nike sko før. Ser at de fleste sender fra Asia. Er de fake eller blir Nike lagd i Asia.

Vet av erfaring av vesker fra Gucci osv. er alltid fake om de ikke koster nesten det samme som her.

Endret av prinsessa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel kanskje det men jeg har kjøpt masse der av merker som guess, dkny, timberland, puma, ralph lauren og da har vært ekte vare.

Disse merkene koster mye mindre i USA enn i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt ekte nike sko på ebay. De ble sendt fra USA da.  :)

Kan jeg spørre hvem selger du brukte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel kanskje det men jeg har kjøpt masse der av merker som guess, dkny, timberland, puma, ralph lauren og da har vært ekte vare.

Disse merkene koster mye mindre i USA enn i Norge.

Har kjøpt masse ekte der jeg og, men av erfaring vet jeg at det meste som sendes fra Asia er fake.... Men du kan jo finne ut hvilken modell det er og så sammenligne bildet nøye med bilde av de ekte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet dere at det er ekte?

Det er gjerne prislapp med prisen i dollars som iallefall ser ekte ut. Også er det slik at hvis man f.eks kjøper Timberland til 50 dollars så er de ekte, men ser du noen til 1 dollar er de uekte. Man får hva man betaler er iallefall min erfaring.

Ralph Lauren t-shorte til barn f.eks koster vel 500-600 her i Norge og i USA koster den samme skjorta 30 dollar i butikk så på ebay får du den til 20 dollar.

Men jeg har også kjøpt Juicy Coture der til 200 dollar som var fake, sto på krava og tror du ikke jeg fikk tilbake alt sammen og selger er nå svartelistet :klappe:

Arwen, hvis du går inn og ser på tilbakemeldingene du har fått så kanskje du kan finne det hvis selger ga deg feedback.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare si at om du er skogal som jeg er ebay et paradis!!!! Har kjøpt masse sko der og det er eventyrlig utvalg! Kjøper nesten ikke sko i vanlige butikker lenger.

US 7 er forresten str. 38 om noen lurer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Ville bare si at om du er skogal som jeg er ebay et paradis!!!! Har kjøpt masse sko der og det er eventyrlig utvalg! Kjøper nesten ikke sko i vanlige butikker lenger.

US 7 er forresten str. 38 om noen lurer.

:overrasket:

*Tusler inn på ebay*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arwen, hvis du går inn og ser på tilbakemeldingene du har fått så kanskje du kan finne det hvis selger ga deg feedback.

Er der jeg lette, men ser ikke ut som om jeg har fått noe, og da har jeg desverre ikke gitt noe heller. Når jeg kjøper gir jeg aldri feedback før jeg har fått selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jalileh

Jeg kjøpte Nika-sko via ebay en gang.

Brukte de en gang, og noen knotter som var under skoene falt av en etter en.

Fargen falmet etter en stund også.

De var sendt i fra Asia. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte Nika-sko via ebay en gang.

Brukte de en gang, og noen knotter som var under skoene falt av en etter en.

Fargen falmet etter en stund også.

De var sendt i fra Asia. ;)

Takk, takk da holder jeg meg unna. Har nå sett et par puma sko som er helt rå så det blir de i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...